نوشته شده توسط : مهراب مدیری

استفاده از آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ بلوک ها در اسکرچ

برای استفاده از یک بلوک، به سادگی دارایی مورد نظر را انتخاب کنید و سپس آن را به قسمت اسکریپت خود بکشید.

در تصویر زیر می توانید پروژه ای که در قسمت آخر ایجاد کردم را مشاهده کنید. این پروژه دارای چند اسپرایت است اما هنوز هیچ اسکریپتی وجود ندارد.

 Sprites بدون اسکریپت

برای شروع ایجاد یک اسکریپت، روی دارایی مورد نظر برای آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ اعمال (اعم از مرحله یا اسپرایت) کلیک کنید و سپس بلوک‌های مربوطه را در قسمت اسکریپت به سمت راست بکشید. برای افزودن چندین بلوک به یک اسکریپت، بلوک‌های جدید را به مکانی در اسکریپت که می‌خواهید نمایش داده شوند بکشید. می توانید بلوک های جدید را در بالا یا پایین بلوک های موجود اضافه کنید.

برای افزودن چند اسکریپت، کافیست یک بلوک جدید را روی صفحه اسکریپت ها بکشید اما از اسکریپت(های) موجود دور شوید.

 برای حذف یک بلوک از یک اسکریپت، کافی است آن را به ایرانیان سایبر سمت چپ و به دور از صفحه اسکریپت بکشید. توجه داشته باشید که فقط می‌توانید این کار را برای بلوک پایینی یک اسکریپت یا بلوکی که به تنهایی است انجام دهید: اگر یک آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ بلوک را از صفحه اسکریپت‌ها که بلوک‌های دیگری در زیر آن وصل شده است دور کنید، همه بلوک‌های زیر آن نیز حذف خواهند شد. . اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، بلوکی را بلافاصله زیر بلوکی که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید و آن را از اسکریپت دور کنید. سپس بلوکی را که می‌خواهید حذف کنید (یعنی بلوک پایین) را از قسمت اسکریپت‌ها دور کنید و بلوک‌هایی را که جابه‌جا کرده‌اید به جای خود بکشید.

 همچنین می‌توانید با استفاده از منوی میانبر بلوک‌ها را حذف کنید، که با کلیک راست روی یک بلوک به آن دسترسی پیدا می‌کنید. همان چیزی است که در مورد کشیدن بلوک ها به دور اعمال می شود: اگر بلوکی را حذف کنید که بلوک های دیگری در زیر آن وجود دارد، آن بلوک ها نیز حذف خواهند شد.

 حذف بلوک ها

همچنین می‌توانید از منوی میانبر برای آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ افزودن نظرات به اسکریپت‌های خود، کپی کردن آن‌ها یا دریافت راهنمایی در مورد بلوکی که روی آن راست کلیک کرده‌اید، استفاده کنید.

انواع بلوک در اسکرچ

Scratch ده دسته بلوک را در اختیار شما قرار می دهد که هر کدام شامل تعدادی بلوک است که می توانید از آنها برای انجام کارهای مشابه استفاده کنید. اینها هستند:

 حرکت - جنبش

به نظر می رسد صدا خودکار داده ها مناسبت ها کنترل حس کردن اپراتور بلوک های ایجاد شده توسط کاربر (یا بلوک های بیشتر)

بیایید نگاهی بیندازیم که هر یک از این دسته آموزش ساخت بازی با اسکرچ بندی ها شامل چه مواردی می شود.

بیش از 2 میلیون تم و پلاگین وردپرس، قالب های وب و ایمیل، کیت های رابط کاربری و موارد دیگر



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Jr توسط دانشگاه Tufts، PBS Kids و MIT Media Lab توسعه داده شد آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ و شاخه ای از برنامه محبوب Scratch است. در حالی که Scratch برای کودکان هشت سال به بالا در نظر گرفته شده است، Scratch Jr برای کودکان کوچکتر از سنین پنج تا هفت ساخته شده است. اسکرچ جونیور ظاهر/احساس مشابهی با اسکرچ دارد و بر اساس همان ایده خلق داستان های تعاملی است.

 اسکرچ جونیور به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا تابلوهای هنری و داستان‌هایی با شخصیت‌هایی بسازند که می‌توانند صحبت کنند و در اطراف تخته هنری حرکت کنند. اسکرچ جونیور بچه ها را در معرض هیچ کد واقعی قرار نمی دهد. در عوض، مفاهیم کدگذاری را از طریق استفاده از قطعات پازل (برنامه نویسی کشیدن و رها کردن) تقویت می کند که به بچه ها اجازه می دهد شخصیت خود را کنترل کنند. هر قطعه پازل یک عمل یا حرکت متفاوت را مشخص می کند. بچه ها نه تنها می توانند ترتیب حرکات شخصیت خود را انتخاب کنند، بلکه می توانند از حلقه ها و توابع برای تکرار اعمال استفاده کنند.

 بچه‌ها می‌توانند تقریباً تمام جنبه‌های قابل تصور برای این داستان‌ها را تغییر دهند، ایرانیان سایبر از لباس‌ها و رنگ‌های شخصیت‌ها و پس‌زمینه‌ها گرفته تا ضبط‌های صوتی و زیرنویس‌های متنی برای افزودن به داستان‌ها. Scratch Jr. حس خلاقانه تری دارد و به اندازه آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ دو برنامه دیگر احساس «علم رایانه» ندارد، و این چیز بدی نیست. این واقعاً به اهداف شما به عنوان والدین و آنچه فرزندتان از آن لذت می برد بستگی دارد. اگر کار یا چالش‌ها بیش از حد طاقت‌فرسا شوند، فرزند شما به سرعت کنار می‌رود، بنابراین عامل سرگرمی ضروری است. همانطور که در تصویر زیر می بینید، تابلوی هنری می تواند کمی شلوغ باشد مخصوصا برای بچه های کوچکتر. من نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که معرفی این برنامه ها به فرزندان شما واقعاً باید یک تلاش مشترک بین شما و فرزندتان باشد. در ابتدا، ممکن است لازم باشد که شناور را نگه دارید و به آنها کمک کنید تا در حین کاوش کردن. من هم مانند بسیاری از شما یک کدنویس با بچه های خانه هستم. چه زمانی بهتر برای آشنا کردن فرزندانمان با شغلی که همه فکر می کنیم شگفت انگیز است! به نظر شما برنامه نویسی شگفت انگیز است، درست است؟

قبل از اینکه جلوتر برویم، مطمئن شوید که انتظارات آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ خود را در مورد آنچه فرزندتان از این برنامه‌ها به دست می‌آورد تعدیل کنید. هیچ یک از این برنامه‌ها به کودکان شما کدنویسی را آموزش نمی‌دهند، بلکه اولین قدم در سفر به سمت درک منطق، تحلیل و طراحی اولیه هستند. اینها بلوک های سازنده کدگذاری و درک پیچیده تر از سیستم های اطلاعاتی و پردازش هستند. مهمتر از همه هدف نهایی لذت بردن است!

 برای اینکه ببینم چه چیزی برای بچه ها در دسترس است، من (و دخترم) سه برنامه برنامه نویسی - Scratch Jr.، Codespark و Kodable - را بررسی کردیم، اگرچه بسیاری از برنامه های دیگر برای انتخاب وجود دارد. دختر من شش ساله است و تازه کلاس اول را شروع کرده است. برای هر یک از این برنامه ها، ابتدا خودم آنها را دانلود کردم و روی تعدادی از چالش ها کار کردم. سپس آنها را به شکلی غیر تهدیدآمیز به دخترم ارائه کردم. مانند آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ «هی، این برنامه جدیدی را که پیدا کردم را بررسی کن» و در حالی که او تماشا می‌کرد، روی یک چالش کار می‌کردم. اگر بچه دارید، می‌دانید که فقط ده ثانیه طول می‌کشد تا آن‌ها این کار را ببینند، قبل از اینکه بگویند «بگذار امتحان کنم!» سپس به او اجازه دادم «بازی» کند و فقط زمانی که درخواست کمک کرد یا به‌طور آشکاری از یک سطح یا وظیفه ناامید شد، وارد آن شدم. پس از این مرحله، من بیشتر می‌نشستم و یادداشت می‌کردم که آیا او به تنهایی به برنامه برمی‌گردد یا نه.

 در حین آموزش در خانه، من و شریکم تصمیم گرفتیم در ساعات کاری تلویزیون یا بازی نداشته باشیم، بنابراین اگر روی یک کار آموزشی خاص کار نمی‌کردیم، به دخترم می‌گفتم: «می‌توانی از آموزش نرم افزار اسکرچ صفحه نمایش استفاده کنی، اما باید آموزشی باشد». علاوه بر تعداد انگشت شماری از برنامه های آموزشی دیگر، او همچنین گزینه ای برای بازی در برنامه های برنامه نویسی دارد. بیشترین استفاده 



:: برچسب‌ها: آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

وقتی بیگانه به اسپرایت دیگری (که فقط می تواند توپ آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ در این بازی باشد) دست می زند، می گوید "اوه!" و صدای پاپ می دهد.

در واقعیت، ScratchJr به طور ایده‌آل برای برنامه‌های بازی مناسب نیست و احتمالاً آن چیزی نیست که بیشتر کودکان می‌خواهند با آن بسازند، اما این مثال به شما معرفی برخی از ویژگی‌های این زبان را می‌دهد. من فکر می‌کنم بیشتر بچه‌ها احتمالاً مایلند از ScratchJr برای گفتن داستان‌ها، خلق هنر و صداهای خود و ایجاد تعامل شخصیت‌ها استفاده کنند. این مشابه تعداد کودکانی است که در حال حاضر از زبان پیچیده تر Scratch استفاده می کنند و مهمترین چیز این است که جوانان روش جدیدی برای بیان خلاقانه خود در iPad دارند. اگرچه هدف آموزش برنامه‌نویسی به کودکان خردسال نیست، اما در طول مسیر با مفاهیم کلیدی برنامه‌نویسی آشنا می‌شوند، که باعث می‌شود بعداً به سمت برنامه‌نویسی پیشرفت کنند.

 من خوشحالم که ScratchJr اکنون منتشر شده است. من یکی از بسیاری از افرادی بودم که با کمک مالی کوچک از پروژه Kickstarter آن حمایت کردم، و بسیار دوست داشتنی است که با ذکر عنوان بازی شناخته شوم. هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور اپل دانلود کنید. نسخه اندروید در حال حاضر در حال توسعه است و برای انتشار در اواخر سال 2014 برنامه ریزی شده است. من هم مانند بسیاری از شما یک کدنویس با بچه های خانه هستم. چه زمانی ایرانیان سایبر بهتر برای آشنا کردن فرزندانمان با شغلی که همه فکر می کنیم شگفت انگیز است! به نظر شما برنامه نویسی شگفت انگیز است، درست آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ است؟

 قبل از اینکه جلوتر برویم، مطمئن شوید که انتظارات خود را در مورد آنچه فرزندتان از این برنامه‌ها به دست می‌آورد تعدیل کنید. هیچ یک از این برنامه‌ها به کودکان شما کدنویسی را آموزش نمی‌دهند، بلکه اولین قدم در سفر به سمت درک منطق، تحلیل و طراحی اولیه هستند. اینها بلوک های سازنده کدگذاری و درک پیچیدهآموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ  تر از سیستم های اطلاعاتی و پردازش هستند. مهمتر از همه هدف نهایی لذت بردن است!

 برای اینکه ببینم چه چیزی برای بچه ها در دسترس است، من (و دخترم) سه برنامه برنامه نویسی - Scratch Jr.، Codespark و Kodable - را بررسی کردیم، اگرچه بسیاری از برنامه های دیگر برای انتخاب وجود دارد. دختر من شش ساله است و تازه کلاس اول را شروع کرده است. برای هر یک از این برنامه ها، ابتدا خودم آنها را دانلود کردم و روی تعدادی از چالش ها کار کردم. سپس آنها را به شکلی غیر تهدیدآمیز به دخترم ارائه کردم. مانند «هی آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ، این برنامه جدیدی را که پیدا کردم را بررسی کن» و در حالی که او تماشا می‌کرد، روی یک چالش کار می‌کردم. اگر بچه دارید، می‌دانید که فقط ده ثانیه طول می‌کشد تا آن‌ها این کار را ببینند، قبل از اینکه بگویند «بگذار امتحان کنم!» سپس به او اجازه دادم «بازی» کند و فقط زمانی که درخواست کمک کرد یا به‌طور آشکاری از یک سطح یا وظیفه ناامید شد، وارد آن شدم. پس از این مرحله، من بیشتر می‌نشستم و یادداشت می‌کردم که آیا او به تنهایی به برنامه برمی‌گردد یا نه.

 در حین آموزش در خانه، من و شریکم تصمیم گرفتیم در ساعات کاری تلویزیون یا بازی نداشته باشیم، بنابراین اگر روی یک کار آموزشی خاص کار نمی‌کردیم، به دخترم می‌گفتم: «می‌توانی از صفحه نمایش استفاده کنی، اما باید آموزشی باشد». علاوه بر تعداد انگشت شماری از برنامه های آموزشی دیگر، او همچنین گزینه ای  آموزش نرم افزار اسکرچ برای بازی در برنامه های برنامه نویسی دارد. بیشترین استفاده در خانواده ما روی iPad بود. چند تست روی Fire HD 10 با Scratch Jr. و Codespark انجام دادم. Kodable برنامه ای برای Fire ندارد، اگرچه می توان از آن در مرورگر Amazon Fire استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مهارت‌های برنامه‌نویسی سریع را می‌توان در طیف وسیع‌تری از پلتفرم‌ها، آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان از دستگاه‌های تلفن همراه گرفته تا دسک‌تاپ تا فضای ابری به کار برد. بهترین بخش در مورد Swift این است که روی یک قابلیت کشیدن و رها کردن ساده کار می کند، که استفاده از آن برای اهداف توسعه بسیار راحت است.

آیا برنامه نویسی سوئیفت آسان است؟

اگر می توانید مفاهیم اولیه زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، یادگیری سوئیفت باید نسبتاً آسان باشد. بهترین بخش در مورد Swift این است که روی یک قابلیت کشیدن و رها کردن ساده کار می کند، که استفاده از آن برای اهداف توسعه بسیار راحت است.

مزایا: منبع باز و یادگیری آسان، زبان سریع و تعاملی، بهترین برای توسعه برنامه ها در سیستم عامل های iOS، بر روی مفهوم کشیدن و رها کردن کار می کند.معایب: زبان هنوز کاملاً جوان است و استخر استعداد محدود است، سازگاری کم آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان با ابزارهای شخص ثالث

لوا

لوا موفق می شود از بین جمعیت متمایز شود، اما هنوز نسبتاً ناشناخته است. این زبان ایرانیان سایبر بیش از دو دهه است که مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، به ندرت به عنوان یک زبان برنامه نویسی مستقل استفاده می شود. در عوض، توسعه دهندگان معمولاً از آن به عنوان یک زبان برنامه نویسی تعبیه شده برای برنامه های فردی استفاده می کنند.

Lua عمدتاً در بازی‌های ویدیویی و موتورهای بازی استفاده می‌شود، اما به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی در بسیاری از برنامه‌های شبکه و سیستم نیز استفاده می‌شود.

اخیراً Lua محبوبیت زیادی به دست آورده است و توسط شرکت های معروفی مانند Shopify، Tokopedia، Roblox و بسیاری دیگر از آن استفاده می شود.

Lua برای چه مواردی استفاده می شود؟از آنجایی که تمرکز اصلی روی Lua برای اسکریپت است، به ندرت به عنوان یک زبان برنامه نویسی مستقل استفاده می شود. در عوض، از آن به عنوان یک زبان اسکریپت نویسی استفاده می شود که می تواند در سایر برنامه های آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان نوشته شده در C و C++ ادغام شود (جاسازی شود).

مزایا: سریع در اجرا، بسیار قابل گسترش، آسان برای یادگیری، رایگان برای استفاده معایب: کتابخانه استاندارد کوچک و جامعه کاربر، عدم وجود قابلیت های داخلی

آلیس

Alice یک محیط برنامه نویسی مبتکرانه مبتنی بر بلوک است که ساخت انیمیشن، ساختن روایت های تعاملی یا برنامه ریزی بازی های ساده را به صورت سه بعدی آسان می کند. برخلاف بسیاری از برنامه‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر پازل، آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان آلیس از طریق اکتشاف خلاق انگیزه یادگیری را ایجاد می‌کند.

آلیس برای آموزش مهارت های تفکر منطقی و محاسباتی، اصول اساسی برنامه نویسی و برای اولین بار قرار گرفتن در معرض برنامه نویسی شی گرا طراحی شده است. این بر روی یک رویکرد کشیدن و رها کردن کار می کند، که آن را به یک انتخاب عالی برای کودکان تبدیل می کند تا همزمان کدنویسی را یاد بگیرند و سرگرم شوند.

آیا برنامه نویسی آلیس برای بچه ها خوب است؟

Alice یک محیط برنامه نویسی مبتکرانه مبتنی بر بلوک است که ساخت انیمیشن، ساختن روایت های تعاملی یا برنامه ریزی بازی های ساده به صورت سه بعدی را برای بچه ها آسان می کند.

مزایا: روی مفهوم کشیدن و رها کردن، برنامه نویسی شی گرا، ساده آموزش صفر تا صد کامپیوتر  برای یادگیری کار می کند معایب: در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار عقب مانده و برای مبتدیان چالش برانگیز است

نتیجه



:: برچسب‌ها: آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان است. آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان به طور گسترده ای برای توسعه برنامه های کاربردی در سیستم عامل های اندروید استفاده می شود. یادگیری جاوا آسان است، چه بچه ها در کدنویسی کاملاً جدید باشند و چه علاقه مند به یادگیری یک زبان جدید دیگر.

برای بچه هایی که عاشق Minecraft هستند، جاوا احتمالا بهترین زبان برای شروع است زیرا جاوا زبان Minecraft است. جاوا با دستور زبان انگلیسی خود به راحتی قابل درک و سریع است.

برنامه های ساخته شده با جاوا قوی تر هستند زیرا قابل اندازه گیری و مقیاس پذیر هستند. با این حال، جاوا در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی زمان بیشتری برای تسلط بر آن نیاز دارد.

آیا جاوا برای کودکان و مبتدیان مناسب است؟

یادگیری جاوا آسان است، چه بچه ها در کدنویسی کاملاً جدید باشند و چه علاقه مند به یادگیری یک زبان جدید دیگر. جاوا را می توان از سطح مقدماتی با کلاس های جاوا که مخصوص بچه ها طراحی شده است آموزش داد.

مزایا: زبان بسیار سازگار، مناسب آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان برای توسعه برنامه ها و بازی ها، محیط باطن عظیم، پشتیبانی از رابط گرافیکی معایب: چالش برانگیز برای مبتدیان، زمان بیشتری برای یادگیری نیاز دارد

یاقوت سرخ

روبی یک زبان برنامه نویسی پویا و منبع باز با تمرکز بر سادگی و بهره وری است. یادگیری آن بسیار آسان است و کدنویسی را تا حد امکان ساده می کند. روبی بیشترین استفاده را برای ساخت برنامه های تحت وب دارد.

بهترین بخش در مورد این زبان برنامه نویسی این است که اکثر کدها به خودی آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان خود توضیح داده می شوند. علاوه بر این، نحو آن بسیار سطح بالا و قابل درک است که تا آنجا که می توانید به کدنویسی به زبان انگلیسی نزدیک شوید.

زبان برنامه نویسی Ruby برای چه مواردی استفاده می شود؟

روبی بیشترین استفاده را برای ساخت برنامه های تحت وب دارد. با این حال، این ایرانیان سایبر یک زبان همه منظوره شبیه پایتون است. نحو روبی ساده، خوانا و شبیه به زبان انگلیسی است. در نتیجه، این یک زبان عالی برای مبتدیان است.مزایا: زبان شی گرا، آسان برای یادگیری، حساس به حروف بزرگ، زبان قوی معایب: انعطاف کمتر، پردازش کند

C++

C++ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است و به طور گسترده برای برنامه نویسی رقابتی استفاده می شود. این یکی از زبان های برنامه نویسی همیشه سبز است و میلیون ها توسعه دهنده نرم افزار آن را دوست دارند.

این بیشتر شبیه ریاضیات است و گاهی اوقات آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان بسیاری از دانش آموزان به همین دلیل ایده یادگیری آن را کنار می گذارند. هنگامی که اصول C++ پاک می شود، یادگیری آن کمتر پیچیده می شود و درهای جدیدی را در برنامه نویسی باز می کند.

یادگیریg C++ درک عمیقی از برنامه نویسی ارائه می دهد که از طریق آن دانش آموزان می توانند چندین برنامه، نرم افزار سیستم و بازی ایجاد کنند.

مزایا: برای توسعه بازی های چند پلتفرمی، زبان برنامه نویسی همه منظوره، انتخاب عالی برای یادگیری بازی استفاده می شود. معایب: چالش برانگیز برای مبتدیان، فقط از برنامه های کاربردی پلت فرم خاص پشتیبانی می کند

بهترین دوره برنامه نویسی برای کودکان K12

سریع

Swift یک زبان راحت برای نوشتن نرم افزار است، چه برای تلفن، دسکتاپ، سرور یا هر آموزش صفر تا صد کامپیوتر چیز دیگری که کد را اجرا می کند. این یک زبان برنامه نویسی ایمن، سریع و تعاملی است. برای دانش آموزان، یادگیری Swift مقدمه ای عالی برای مفاهیم برنامه نویسی مدرن و بهترین شیوه ها بوده است.



:: برچسب‌ها: آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

10 سالگی خود را جشن می گیرد! Minecraft اولین  آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ بار در سال 2009 با تنها 32 بلوک و مقدار زیادی پشم معرفی شد! از آن زمان، این بازی تاثیر زیادی بر جهان داشته است، از کمک به بچه ها در یادگیری در مدرسه گرفته تا حتی داشتن فیلم خودشان!

با در نظر گرفتن این موضوع، داستان پشت هروبرین چیست؟

هروبرین چیست؟ ... هروبرین یک خمیر خزنده بود که برای اولین بار در حدود سال 2010 به وجود آمد. اساس داستان این است که یک نفر یک دنیای تک نفره راه اندازی کرده است، فقط گاهی اوقات متوجه چهره ای شبیه به استیو در دوردست می شود، اما با چشمان برافروخته. هر بار که بازیکن او را می دید، این فیگور فرار می کرد.

همچنین، موجودیت 303 چه کاری می تواند انجام دهد؟

Entity 303 قابلیت شلیک لیزری  آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ را دارد. 303 توسط BPS ساخته نشده است. دانش Entity303 همان Grim از Songs Of War است. با این حال، گریم مسحور است.

چرا ماین کرافت را ماین کرافت می نامند؟

تقریباً در این زمان، مارکوس پس از گفتگو با برخی از دوستان در انجمن TIGSource، تصمیم ایرانیان سایبر گرفت نام بازی خود را Minecraft بگذارد. این نام ترکیبی از کلمات معدن به معنای سنگ معدن و شفت و صنایع دستی، مانند ساختن یا ایجاد چیزی بود.

دوم اینکه آیا Minecraft 2 منتشر می شود؟

متاسفانه، هنوز تاریخ انتشار Minecraft 2 وجود ندارد، شاید هرگز. اما اگر برف ما چیزی را بو می کند، می توانید آن را به طور کامل اینجا پیدا کنید. Minecraft: Dungeons، نسخه Mojang از RPG خزنده سوم شخص سیاهچال، در ۲۶ می ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

Minecraft استیو آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ چند سال دارد؟

با فرض یک سال 365 روزه در دنیای Minecraft (اگرچه دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد)، این به ... 317.19452 سال می رسد. به نظر می رسد استیو بی ریش حدود 20-23 سال دارد. به نظر می رسد استیو خوش تیپ (معروف به استیو هاوت قدیمی، بدون جناس) حدود 31 تا 35 سال سن دارد.

آیا امروز تولد Minecraft است؟

Minecraft دهمین سالگرد خود را در 17 می جشن می گیرد.

آیا هروبرین یک ویروس است؟

ابتدایی. Herobrine قادر به ساخت و نابودی Minecraft است. ... Herobrine ویژگی های بسیاری آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ از ویروس بودن را نشان می دهد، مانند دستکاری دنیای بازی، حذف موضوعات و ارسال پیام از طریق انجمن های Minecraft.

چرا هیروبرین شبیه استیو است؟

طراحی استیو توسط پوسته استاندارد Steve Minecraft اصلاح شده است، با طراح پوست Knightsabers سایه‌های بیشتری برای واقعی‌تر جلوه دادن آن اضافه کرده است. شخصیت استیو بر اساس کری وایت و پیتر پارکر است. دو شخصیتی که از نظر اجتماعی سخت و آشفته شناخته می شوند

آیا صفر از هروبرین قوی تر است؟

null قوی ترین حریف هروبرین است، اما منتظر بمانید تا آخر چه کسی است...

آیا هروبرین واقعاً زندگی آموزش نصب ماینکرافت واقعی دارد؟



:: برچسب‌ها: آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نام Minecraft Java Edition Apkدسته آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ بندی بازی ها - ابزار

اگر فرآیند نصب و استفاده از فایل اپلیکیشن را کشف کنیم. ما آن را پیچیده دانسته‌ایم و به تازه‌کاران توصیه می‌کنیم این مراحل را با دقت دنبال کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، نسخه رسمی بازی محدود کننده است و نیاز به اشتراک دارد.

بدون خرید اشتراک و سرمایه گذاری پول، لذت بردن از ویژگی های Pro برای گیمرها غیرممکن به نظر می رسد. اما اینجا هستیم، کارشناسان بالاخره با گیم پلی مد بازگشتند. نصب آن کاملا بی خطر است و نیازی به اشتراک ندارد.

ابتدا از بازیکنان خواسته می شود PojavLauncher را که برای دانلود از وب سایت ما آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ در دسترس است دانلود کنند. فقط روی دکمه لینک دانلود ارائه شده ضربه بزنید و به سادگی نسخه به روز شده لانچر را دانلود کنید. دسترسی به apk رسمی نیازی به مجوز ندارد.

اکنون فایل apk دانلود شده را به روش سنتی قدیمی نصب کنید. اگرچه این لانچر در پلی استور موجود است، اما به دلیل برخی مشکلات کلیدی. بسیاری از کاربران اندروید نمی توانند به صورت رایگان به Main Apk دسترسی پیدا کنند.

اما از اینجا کاربران اندروید می توانند بدون نیاز به مجوز دانلود کنند. اکنون برنامه را با ایرانیان سایبر استفاده از روش کلاسیک نصب کنید و از بازی Minecraft Java Edition در موبایل لذت ببرید. برای این کار نیازی به اشتراک یا ثبت نام نیست.

به یاد داشته باشید که آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ بازیکنان می توانند با حساب Mojang وارد حساب اصلی خود شوند. همچنین اضافه شدن یک حساب کاربری نیز برای گیمرها قابل دسترسی است. افرادی که تازه وارد این پلتفرم شده اند، می توانند با انتخاب حالت دسترسی آفلاین، از بازی لذت ببرند.

بقیه ویژگی های اصلی مانند گیم پلی اصلی است. کارشناسان همچنین ادعا می کنند که بازی های چند گجت مانند رایانه شخصی، iOS و کاربران اندروید اکنون در گزینه چند نفره با یکدیگر ملاقات می کنند. فقط به یک اتصال اینترنتی پایدار دسترسی داشته باشید و از چند بازی لذت ببرید.

در خارج، بسیاری از وب سایت ها ادعا می کنند که فایل های apk مشابه را به صورت رایگان ارائه می کنند. اما در واقعیت، این وب سایت ها پلتفرم هایی با فایل های جعلی و فاسد ارائه می دهند. پس اگر گیمرهای اندرویدی به این پلتفرم های شخص ثالث اعتماد ندارند، در چنین شرایطی چه باید بکنند؟

در چنین شرایطی به این کاربران اندرویدی توصیه می کنیم از وب سایت ما دیدن کنند. زیرا در اینجا در وب سایت ما فقط فایل های apk معتبر و اصلی را به اشتراک می گذاریم. قبل از اینکه فایل برنامه را در قسمت دانلود آپلود کنید، تیم متخصص ما apk را تجزیه و تحلیل کرده و آن را در گوشی های هوشمند مختلف نصب می کند.

آیا نصب Apk بی خطر است؟

به یاد داشته باشید که برنامه‌هایی که در اینجا پشتیبانی می‌کنیم کاملا اصلی آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ هستند و نیازی به تأیید شخص ثالث ندارند. پس از نصب بازی بر روی گوشی های هوشمند مختلف، مشکلی پیدا نکردیم. بنابراین، نصب و بازی کاملاً ایمن است.

بسیاری دیگر از برنامه های مشابه مشابه مشابه اندروید از اینجا در دسترس هستند. برای کشف سایر ابزارها، w.g. برنامه های زیر Minecraft Launcher Apk و Minecraft Apk چیست؟

نتیجه

بنابراین دوست دارید Minecraft بازی کنید اما همیشه پس از تجربه محدودیت ها ناامید می شوید. سپس به این طرفداران پیشنهاد می کنیم Minecraft Java Edition Apk را دانلود کنند که امکانات بی پایانی را به صورت رایگان ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که پیشگامان و مبتدیان به طور یکسان می توانند از این پلت فرم بهره مند شوند. برای طرفداران Minecraft که می خواهند از یک داستان رسمی در دنیای بازی لذت ببرند، Minecraft: Story Mode روایتی اپیزودیک بر اساس عناصر بازی اصلی را روایت می کند. ... Minecraft به شدت به ذهن پشت ماوس بستگی دارد و روایت و طرح واقعی هر بازی کاملاً به  آموزش نصب ماینکرافت خلاقیت خود بازیکن بستگی دارد.

به این ترتیب، Minecraft چند ساله است؟



:: برچسب‌ها: آموزش نصب ماینکرافت روی لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

10 سالگی خود را جشن می گیرد! Minecraft اولین کدام نسخه ماینکرافت بهتر است بار در سال 2009 با تنها 32 بلوک و مقدار زیادی پشم معرفی شد! از آن زمان، این بازی تاثیر زیادی بر جهان داشته است، از کمک به بچه ها در یادگیری در مدرسه گرفته تا حتی داشتن فیلم خودشان!

با در نظر گرفتن این موضوع، داستان پشت هروبرین چیست؟

هروبرین چیست؟ ... هروبرین یک خمیر خزنده بود که برای اولین بار در حدود سال 2010 به وجود آمد. اساس داستان این است که یک نفر یک دنیای تک نفره راه اندازی کرده است، فقط گاهی اوقات متوجه چهره ای شبیه به استیو در دوردست می شود، اما با چشمان برافروخته. هر بار که بازیکن او را می دید، این فیگور فرار می کرد.

همچنین، موجودیت 303 چه کاری می تواند انجام دهد؟

Entity 303 قابلیت شلیک لیزری کدام نسخه ماینکرافت بهتر است را دارد. 303 توسط BPS ساخته نشده است. دانش Entity303 همان Grim از Songs Of War است. با این حال، گریم مسحور است.

چرا ماین کرافت را ماین کرافت می نامند؟

تقریباً در این زمان، مارکوس پس از گفتگو با برخی از دوستان در انجمن TIGSource، تصمیم ایرانیان سایبر گرفت نام بازی خود را Minecraft بگذارد. این نام ترکیبی از کلمات معدن به معنای سنگ معدن و شفت و صنایع دستی، مانند ساختن یا ایجاد چیزی بود.

دوم اینکه آیا Minecraft 2 منتشر می شود؟

متاسفانه، هنوز تاریخ انتشار Minecraft 2 وجود ندارد، شاید هرگز. اما اگر برف ما چیزی را کدام نسخه ماینکرافت بهتر است بو می کند، می توانید آن را به طور کامل اینجا پیدا کنید. Minecraft: Dungeons، نسخه Mojang از RPG خزنده سوم شخص سیاهچال، در ۲۶ می ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

Minecraft استیو چند سال دارد؟

با فرض یک سال 365 روزه در دنیای Minecraft (اگرچه دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد)، این به ... 317.19452 سال می رسد. به نظر می رسد استیو بی ریش حدود 20-23 سال دارد. به نظر می رسد استیو خوش تیپ (معروف به استیو هاوت قدیمی، بدون جناس) حدود 31 تا 35 سال سن دارد.

آیا امروز تولد Minecraft است؟

Minecraft دهمین سالگرد خود را در 17 می جشن می گیرد.

آیا هروبرین یک ویروس است؟

ابتدایی. Herobrine قادر  کدام نسخه ماینکرافت بهتر است به ساخت و نابودی Minecraft است. ... Herobrine ویژگی های بسیاری از ویروس بودن را نشان می دهد، مانند دستکاری دنیای بازی، حذف موضوعات و ارسال پیام از طریق انجمن های Minecraft.

چرا هیروبرین شبیه استیو است؟

طراحی استیو توسط پوسته استاندارد Steve Minecraft اصلاح شده است، با طراح پوست Knightsabers سایه‌های بیشتری برای واقعی‌تر جلوه دادن آن اضافه کرده است. شخصیت استیو بر اساس کری وایت و پیتر پارکر است. دو شخصیتی که از نظر اجتماعی سخت و آشفته شناخته می شوند

آیا صفر از هروبرین قوی تر است؟

null قوی ترین حریف هروبرین است، اما منتظر نسخه ماینکرافت بمانید تا آخر چه کسی است...

آیا هروبرین واقعاً زندگی واقعی دارد؟



:: برچسب‌ها: کدام نسخه ماینکرافت بهتر است ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نام Minecraft Java Edition Apkدسته  کدام نسخه ماینکرافت بهتر است بندی بازی ها - ابزار

اگر فرآیند نصب و استفاده از فایل اپلیکیشن را کشف کنیم. ما آن را پیچیده دانسته‌ایم و به تازه‌کاران توصیه می‌کنیم این مراحل را با دقت دنبال کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، نسخه رسمی بازی محدود کننده است و نیاز به اشتراک دارد.

بدون خرید اشتراک و سرمایه گذاری پول، لذت بردن از ویژگی های Pro برای گیمرها غیرممکن به نظر می رسد. اما اینجا هستیم، کارشناسان بالاخره با گیم پلی مد بازگشتند. نصب آن کاملا بی خطر است و نیازی به اشتراک ندارد.

ابتدا از بازیکنان خواسته می شود PojavLauncher را که برای دانلود از وب سایت ما در دسترس است دانلود کنند. فقط روی دکمه لینک دانلود ارائه شده ضربه بزنید و به سادگی نسخه به روز شده لانچر را دانلود کنید. دسترسی به apk رسمی نیازی به مجوز ندارد.

اکنون فایل apk دانلود شده را به روش سنتی کدام نسخه ماینکرافت بهتر است قدیمی نصب کنید. اگرچه این لانچر در پلی استور موجود است، اما به دلیل برخی مشکلات کلیدی. بسیاری از کاربران اندروید نمی توانند به صورت رایگان به Main Apk دسترسی پیدا کنند.

اما از اینجا کاربران اندروید می توانند بدون نیاز به مجوز دانلود کنند. اکنون برنامه را با استفاده از روش کلاسیک نصب کنید و از بازی Minecraft Java Edition در موبایل لذت ببرید. برای این کار نیازی به اشتراک یا ثبت نام نیست.

به یاد داشته باشید که بازیکنان می توانند با حساب Mojang وارد حساب اصلی خود شوند. همچنین اضافه شدن یک حساب کاربری نیز برای گیمرها قابل دسترسی است. افرادی که تازه وارد این پلتفرم شده اند، می توانند با انتخاب حالت دسترسی آفلاین، از بازی لذت ببرند.

بقیه ویژگی های اصلی مانند گیم پلی اصلی است. کارشناسان همچنین ادعا می کنند که بازی های چند گجت مانند رایانه شخصی، iOS و کاربران اندروید اکنون در گزینه چند نفره با یکدیگر ملاقات می کنند. فقط به یک اتصال اینترنتی پایدار دسترسی داشته باشید و از کدام نسخه ماینکرافت بهتر است چند بازی لذت ببرید.

در خارج، بسیاری از وب سایت ها ادعا می کنند که فایل های apk مشابه را به ایرانیان سایبر  صورت رایگان ارائه می کنند. اما در واقعیت، این وب سایت ها پلتفرم هایی با فایل های جعلی و فاسد ارائه می دهند. پس اگر گیمرهای اندرویدی به این پلتفرم های شخص ثالث اعتماد ندارند، در چنین شرایطی چه باید بکنند؟

در چنین شرایطی به این کاربران اندرویدی توصیه می کنیم از وب سایت ما دیدن کنند. زیرا در اینجا در وب سایت ما فقط فایل های apk معتبر و اصلی را به اشتراک می گذاریم. قبل از اینکه فایل برنامه را در قسمت دانلود آپلود کنید، تیم متخصص ما apk را تجزیه و تحلیل کرده و آن را در گوشی های هوشمند مختلف نصب می کند.

آیا نصب Apk بی خطر است؟

به یاد داشته باشید که برنامه‌هایی که در اینجا پشتیبانی می‌کنیم کاملا اصلی هستند و نیازی به تأیید شخص ثالث ندارند. پس از نصب بازی بر روی گوشی های هوشمند مختلف، مشکلی پیدا نکردیم. بنابراین، نصب و بازی کاملاً ایمن است.

بسیاری دیگر از برنامه های مشابه مشابهکدام نسخه ماینکرافت بهتر است مشابه اندروید از اینجا در دسترس هستند. برای کشف سایر ابزارها، w.g. برنامه های زیر Minecraft Launcher Apk و Minecraft Apk چیست؟

نتیجه

بنابراین دوست دارید Minecraft بازی کنید اما همیشه پس از تجربه محدودیت ها ناامید می شوید. سپس به این طرفداران پیشنهاد می کنیم Minecraft Java Edition Apk را دانلود کنند که امکانات بی پایانی را به صورت رایگان ارائه می دهد. به یاد داشته باشید که پیشگامان و مبتدیان به طور یکسان می توانند از این پلت فرم بهره مند شوند. برای طرفداران Minecraft که می خواهند از یک داستان رسمی در دنیای بازی لذت ببرند، Minecraft: Story Mode روایتی اپیزودیک بر اساس  نسخه ماینکرافت عناصر بازی اصلی را روایت می کند. ... Minecraft به شدت به ذهن پشت ماوس بستگی دارد و روایت و طرح واقعی هر بازی کاملاً به خلاقیت خود بازیکن بستگی دارد.

به این ترتیب، Minecraft چند ساله است؟



:: برچسب‌ها: کدام نسخه ماینکرافت بهتر است ,
:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بسیاری از API ها و ویژگی های Jetpack جدید ابتدا برای Kotlin در آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان دسترس خواهند بود. اگر پروژه جدیدی را شروع می کنید، باید آن را در Kotlin بنویسید، "گوگل توضیح می دهد که" کد نوشته شده در Kotlin اغلب به معنای کد بسیار کمتر برای شما، کد کمتر برای نوشتن، آزمایش و نگهداری است. "

به گفته گوگل، مهمترین چیز این است که کاتلین با زبان های رسمی توسعه اندروید (جاوا، سی ++) و زمان اجرا اندروید قابل کار است.

لوگوی اندروید استودیو

به عنوان مثال، این شرکت توضیح داد که Kotlin کاملاً با زبان جاوا کار می کند و به توسعه دهندگانی که عاشق زبان جاوا هستند ادامه استفاده از آن را آسان می کند، اما همچنین به تدریج کد Kotlin را اضافه کرده و از کتابخانه های Kotlin استفاده می کند.

علاوه بر این، پذیرش Kotlin در اندروید به طور پیوسته در طول سال ها افزایش یافته است و به گفته گوگل، با اشتیاق روزافزون در میان توسعه دهندگان، یکی از دلایلی است که این شرکت قصد دارد کاتلین را به عنوان یک زبان رسمی در اندروید معرفی کند آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان تا از آنها پشتیبانی بهتری ارائه کند. Kotlin. . آنچه توسط اندروید استودیو 3.0 انجام شده است.

پشتیبانی رسمی کاتلین به پذیرش روزافزون این زبان در دنیای توسعه اندروید کمک کرده است، تا جایی که برخی پیش‌بینی می‌کردند که زبان JetBrains به سرعت جاوا را از سلطنت خلع کند.

در هر صورت، این احتمال قابل حذف نیست، زیرا به گفته گوگل، "بیش از 50٪ از ایرانیان سایبر توسعه دهندگان حرفه ای اندروید اکنون از Kotlin استفاده می کنند".

با مشارکت JetBrains و بنیاد Kotlin، گوگل به سرمایه گذاری در ابزارهای Kotlin برای اندروید ادامه می دهد، همانطور که با انتشار زودهنگام Android KTX در سال 2018، مجموعه ای از برنامه های افزودنی برای توسعه اندروید با Kotlin مشهود است.

آنها همچنین در اسناد، آموزش و رویدادها سرمایه گذاری می کنند تا یادگیری زبان JetBrains و در نتیجه پذیرش آن را تسهیل کنند.

این اعلامیه از سوی گوگل تعجب آور نیست، به خصوص آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان که گوگل سعی می کند از جاوا فاصله بگیرد زیرا این شرکت در دادگاه توسط اوراکل به دلیل استفاده غیرقانونی از API های جاوا در اندروید مورد حمله قرار می گیرد. زبان پایتون چاقوی سوئیسی برنامه نویسان است. این یک زبان برنامه نویسی است که در بسیاری از برنامه ها و سیستم عامل ها یافت می شود. ما می‌توانیم آن را روی سرورها، در برنامه‌های iOS، اندروید و همچنین در سیستم‌عامل‌هایی مانند لینوکس، ویندوز یا مک پیدا کنیم.

این به دلیل این واقعیت است که پایتون دارای فلسفه ای است که بر ارائه یک نحو خوانا با کد تأکید دارد.

علاوه بر این پایتون یک زبان برنامه نویسی چند پلتفرم و چند پارادایم همه کاره است که به دلیل کد خوانا و تمیز خود متمایز است. یکی از دلایل موفقیت آن این است که مجوز منبع باز دارد که امکان استفاده از آن را در هر سناریویی فراهم می کند.

این باعث می شود که یکی از زبان هایی باشد که بسیاری از برنامه نویسان در مراحل اولیه تمرین برنامه نویسی خود از آن استفاده می کنند.

علاوه بر این، برنامه نویسی به زبان پایتون در آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان مدارس و دانشگاه های سراسر جهان تدریس می شود و بزرگترین شرکت ها به طور گسترده از آن استفاده می کنند.

این مورد مثلاً گوگل یا فیسبوک و یوتیوب است، زیرا از جمله موارد دیگر، امکان اتوماسیون فرآیندها و اجرای وظایف در محیط کلاینت و سرور را فراهم می کند.

اگر هنوز در دبیرستان هستید و می خواهید پتانسیل های این زبان را درک کنید، می توانید در دوره تابستانی کدنویسی در Politecnico di Milano ثبت نام کنید.

زمان و مکان استفاده از این زبان برنامه نویسی

پایتون، به دلیل اینکه یک زبان بین پلتفرمی است آموزش برنامه نویسی به کودکان ، زمانی مناسب است که باید با حجم زیادی از داده کار کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()