نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برای پرورش ذهن جوان این به توسعه مهارت های  مسابقات اسکرچ  حل ریاضی، تفکر منطقی و تحلیلی، علاقه به کدنویسی و خلاقیت کمک می کند. برای اطلاعات دقیق مقاله بالا را بخوانید.

 

مزایای یادگیری برنامه نویسی اسکرچ چیست؟

این به افزایش خلاقیت کودک کمک می کند زیرا Scratch به کاربران خود اجازه می دهد تا پروژه های خود را بدون دادن هیچ هدف یا هدف از پیش تعیین شده به آنها داشته باشند. همچنین به یادگیری اصول اولیه کدنویسی به شیوه ای سرگرم کننده و تعاملی کمک می کند. پلتفرم Scratch با مفهومی ساده و قاب مسابقات اسکرچ  ل درک طراحی شده است که به کودکان کمک می کند تا به کدنویسی علاقه مند شوند.

 

کاربردهای مفید برنامه نویسی اسکرچ چیست؟

اول از همه، برنامه نویسی Scratch به کودک کمک می کند تا اصول کدنویسی را درک کند. این پلتفرم با مفهومی بسیار آسان با شخصیت‌های سرگرم‌کننده در رنگ‌های روشن طراحی شده است، تقریباً شبیه کودکانه است، اما به کودکان کمک می‌کند تا یاد بگیرند که چگونه کدنویسی کنند و به کدنویسی علاقه‌مند شوند. مسابقات اسکرچ   کاربرد دیگر می تواند کاربرد عملی ریاضیات، منطق و مهارت های تحلیلی باشد.

 

ویژگی های مهم اسکرچ چیست که آن را واقعا برای کودکان مفید می کند؟

دو ویژگی مهم برنامه نویسی Scratch در زیر آورده شده است:

1. با استفاده از برنامه نویسی مبتنی بر بلوک، قابلیت هایی را برای توسعه داستان های تعاملی، بازی های ویدیویی، شبیه سازی ها و موارد دیگر فراهم می کند.

2. Scratch حتی شامل یک ویرایشگر رنگ داخلی  مسابقات اسکرچ  و ویرایشگر صدا است.

 

اهمیت برنامه نویسی Scratch چیست؟

برخی از اهمیت برنامه نویسی Scratch:

تفکر منطقی و تحلیلی را بهبود می بخشد

خلاقیت را تقویت می کند

بچه ها می توانند پروژه های سرگرم کننده و جالب زیادی مانند انیمیشن ها و بازی ها ایجاد کنند.

 

برخی از ویژگی های عالی برنامه نویسی Scratch چیست؟

برخی از ویژگی های برنامه نویسی اسکرچ این است که  مسابقات اسکرچ  یک پلتفرم برنامه نویسی رایگان است، از بلوک نویسی استفاده می کند که یک زبان برنامه نویسی مبتدی است، به کاربران اجازه می دهد انواع مختلفی از پروژه ها را ایجاد کنند و همچنین انجمن آنلاین اسکرچ به کاربران اجازه می دهد تا با کاربران از نقاط مختلف جهان در یک محیط امن و مطمئن.

 

اگر این وبلاگ به شما کمک کرد تا تصمیم بگیرید که آیا برنامه نویسی Scratch برای بچه های شما خوب است یا خیر. اگر علاقه مند به ایجاد اولین حساب کاربری فرزندتان در اسکرچ مسابقات اسکرچ   هستید، راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه پیوستن به اسکرچ بخوانید!

 

کلاس‌های اسکرچ آنلاین 1 به 1 را دریافت کنید

روند ویراستاری ما را ببینید

با هیئت بررسی ما آشنا شوید

فراموش نکنید که این پست را به اشتراک بگذارید!

 

 

 

 

تصویر معلم

تصویر معلم

لوگوی wiingy

Wiingy آموزش آنلاین 1 به 1، دوره‌های فناوری آنلاین تحت رهبری مربی، و آموزش‌های وب را برای دانش‌آموزان مدارس، دانشجویان دانشگاه و متخصصان شاغل در سراسر جهان ارائه می‌کند.

 

برنامه ما را دانلود کنید! تولید

Scratch یک وب سایت آموزشی رایگان است که مسابقات اسکرچ   توسط MIT توسعه یافته است که راهی عالی برای یادگیری زودهنگام کدنویسی ارائه می دهد.

 

شما می توانید به جای نوشتن خطوط کد برای انجام هر عملیات، بازی ها، انیمیشن ها و داستان های تعاملی را در اسکرچ ایجاد کنید. شما می توانید وظایف را فقط با کشیدن و رها کردن انجام دهید. Scratch می تواند به صورت آنلاین یا آفلاین در سیستم شما استفاده شود.

 

برای دانلود Scratch بر روی کامپیوتر خود، اینجا را کلیک کنید – دانلود Scratch

برای استفاده از Scratch در هر مرورگری، به وب سایت Scratch بروید

 

اسکرچ برای مبتدیان مناسب است

Scratch برای یادگیری مفاهیم برنامه نویسی به روشی تعاملی مسابقات اسکرچ   و سرگرم کننده طراحی شده است. این یک پلت فرم محبوب در بین بچه ها برای ایجاد بازی های خلاقانه، انیمیشن و داستان است.

 

دارای افزونه‌های داخلی مختلف مانند سنجش متن به گفتار و حسگر ویدیویی برای تعامل بیشتر پروژه‌های شما. Scratch یک پلت فرم عالی برای یادگیری مفاهیم اولیه کدنویسی و برنامه نویسی برای مبتدیان بدون دانش قبلی کدنویسی است.

 

یادگیری خراش آسان است

یادگیری کد نویسی اسکرچ بسیار آسان است. برای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  بچه هایی که می خواهند سفر خود را به سمت برنامه نویسی شروع کنند عالی است. رابط اسکرچ با در نظر گرفتن بچه ها طراحی شده است و یادگیری کدنویسی را سرگرم کننده و تعاملی می کند.

 

اسکرچ برای تمام گروه های سنی مناسب است

کدنویسی اسکرچ برای بچه هایی که می خواهند با برنامه نویسی آشنا شوند مناسب است. Scratch برای کودکان 8-16 ساله طراحی شده است، اما افراد در هر سنی از Scratch برای ایجاد برنامه استفاده می کنند.

 

خراش بی خطر است

Scratch یک پلتفرم کاملاً ایمن است. پروژه های شما فقط  مسابقات اسکرچ  در صورتی عمومی می شوند که بخواهید، یا می توانید نمایان بودن پروژه خود را روی خصوصی تنظیم کنید.

 

مشتاق دانستن بیشتر در مورد Scratch، بیایید شروع کنیم

 

چگونه در اسکرچ ثبت نام کنیم؟

 

در هر مرورگری به وب سایت Scratch بروید

 

روی Join Scratch کلیک کنید.

 

یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید.

 

کشورت را انتخاب کن

 

ماه و سال تولد خود را انتخاب کنید.

 

جنسیت خود را انتخاب کنید.

 

در نهایت آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا حساب کاربری خود را ایجاد کنید.

 

پس از ایجاد حساب کاربری، باید آدرس ایمیل خود را تأیید کنید. برای تأیید آدرس ایمیل خود، وارد حساب ایمیل مربوطه خود شوید و به دنبال ایمیل تأیید ارسال شده توسط Scratch باشید. مسابقات اسکرچ   در آن ایمیل، به عنوان آخرین مرحله برای تأیید حساب خود، روی پیوند ارائه شده کلیک کنید.

 

فراموش نکنید که به پوشه Spam یا Junk نگاه کنید زیرا چنین ایمیل هایی گاهی اوقات در آنجا فرو می روند. به یاد داشته باشید که تأیید حساب خود ضروری است زیرا پس از تأیید حساب خود، تنها در این صورت می توانید پروژه خود را با انجمن Scratch، دوستان، خانواده و معلمان به اشتراک بگذارید.

 

توجه: شما می توانید بدون ایجاد حساب کاربری از Scratch استفاده کنید، اما نمی توانید پروژه های خود را ذخیره یا به اشتراک بگذارید. با ایجاد یک حساب کاربری، پروژه های شما به صورت آنلاین باقی می مانند تا بعداً به آنها نگاه کنید.

 

بهترین کلاس آنلاین برنامه نویسی برای بچه ها

 

مقدمه ای بر رابط اسکرچ

 

بیایید رابط کاربری Scratch را بررسی کنیم! رابط اسکرچ منطقه ای است که می توانید پروژه های اسکرچ خود را ایجاد کنید.

برای ایجاد یک پروژه در اسکرچ، روی Create کلیک کنید.

 

کد نویسی خراش

 

رابط اسکرچ به 4 قسمت اصلی تقسیم می شود.

 

پالت برنامه نویسی

جن

صحنه

منطقه اسکریپت

کد نویسی خراش

 

پالت برنامه نویسی

این شامل تمام دستورالعمل های برنامه نویسی Scratch در قالب بلوک است. این بلوک ها به صورت عمودی مانند تکه های یک پازل در کنار هم قرار می گیرند.

 

از آنجایی که هر بلوک دارای یک شکل منحصر به فرد است، از خطاهای نحوی جلوگیری می کند. سپس این بلوک های متصل اسکریپت نامیده می شوند.

 

جن

 

Sprites شخصیت ها یا اشیاء برنامه هستند. آنها می توانند شخصیت اصلی، دشمنان، اشیا یا موانع بازی شما باشند.

 

با استفاده از پالت برنامه نویسی می توانید یک اسپرایت را برنامه ریزی کنید. اسپرایت ها هدف تمام اقدامات انجام شده در برنامه نویسی Scratch هستند. به طور پیش فرض، sprite یک آواتار گربه است.

 

شما همچنین می توانید sprites را از کتابخانه Sprite انتخاب کنید. در گوشه پایین سمت چپ روی انتخاب یک اسپرایت کلیک کنید.

 

کد نویسی خراش

 

کد نویسی خراش

 

Scratch همچنین به شما این امکان را می دهد که اسپرایت خود را رنگ کنید یا هر اسپرایت خارجی را آپلود کنید. برای حذف یک اسپرایت، روی نماد سطل زباله موجود در بالای اسپرایت کلیک کنید.

 

کد نویسی خراش

 

منطقه صحنه

 

منطقه صحنه جایی است که عمل اتفاق می افتد. Sprites ظاهر می شوند، ناپدید می شوند، حرکت می کنند و با دنبال کردن اسکریپت ها تعامل دارند. همچنین می توانید با کلیک بر روی کنترل تمام صفحه در گوشه سمت راست بالا به یک صفحه تمام صفحه بروید.

 

کد نویسی خراش

 

Stage Area از مختصات (x, y) برای دانستن موقعیت اشیاء/اسپریت های مختلف در آن استفاده می کند. (0، 0) مکان در مرکز صحنه است.

 

در زیر قسمت صحنه، که با مستطیل قرمز مشخص شده است، چندین کنترل برای کار بر روی اسپرایت ها وجود دارد. این منطقه ای است که اسپرایت های مختلف در آن نمایش داده می شود. می توانید اندازه، جهت، موقعیت (به صورت مختصات) و نام اسپرایت ها را از این ناحیه تنظیم کنید.

 

کد نویسی خراش

 

اسکریپت

ناحیه ای که در آن قطعات پازل مانند دستورالعمل های کدنویسی Scratch را می آورید و آنها را به صورت عمودی برای ساخت بازی ها، انیمیشن ها یا برنامه ها روی هم قرار می دهید. هر جن با یک اسکریپت برنامه ریزی شده است.

 

بلوک در کدنویسی Scratch

پالت برنامه نویسی به 9 دسته بلوک با کد رنگی طبقه بندی می شود - حرکت، ظاهر، صدا، رویدادها، کنترل، سنجش، عملیات، متغیرها و بلوک های من. همچنین می توانید 11 پسوند Scratch competitions  را به آن اضافه کنید



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری مبتنی بر مسابقات اسکرچ   بلوک و ویرایشگر گرافیکی بردار/راستر برای کودکان است که برای ایجاد چیزهایی مانند بازی، انیمیشن، هنر و داستان طراحی شده است.[1] این به آنها اجازه می دهد تا ایده های برنامه نویسی کامپیوتری را با استفاده از "بلوک هایی" که برای ایجاد کد ساده کنار هم قرار می گیرند، کشف و آزمایش کنند.[2] همچنین یک صفحه بحث با چندین انجمن وجود دارد که عمدتاً برای چت و کمک به کدنویسی استفاده می شود.

 

اگرچه برای کودکان 8 تا 16 ساله ساخته شده است، [3] می توان از Scratch برای تولید برنامه های ساده یا پیچیده استفاده کرد. برخی از کاربران قابل توجهی که مرزهای کاری را که می‌توانن مسابقات اسکرچ  د انجام دهند را کنار می‌گذارند عبارتند از: Griffpatch، -Myths-، TimMcCool، Will_Wam، و World_Languages.

 

Scratch به بیش از 40 زبان ترجمه شده است و در خانه‌ها، مدارس و باشگاه‌های بعد از مدرسه تقریباً در همه کشورهای جهان استفاده می‌شود.[4] اسکرچ اغلب در آموزش کدنویسی، علوم کامپیوتر و تفکر محاسباتی استفاده می شود. معلمان همچنین از آن به عنوان ابزاری در بسیاری از موضوعات دیگر از جمله ریاضی، علوم، تاریخ، جغرافیا و هنر استفاده می کنند. تیم اسکرچ سازمانی است که به حفظ، مدیریت و ایمن نگه داشتن اسکرچ کمک می کند.  مسابقات اسکرچ  آنها همچنین آموزش های مفیدی را برای کمک و پشتیبانی برنامه نویسی انجام می دهند. استفاده از Scratch رایگان است.[3]

 

رابط کاربری

ناحیه ای که کاربر می تواند در آن تعامل داشته باشد، ناحیه صحنه نامیده می شود. منطقه صحنه دارای تمام انیمیشن ها، گرافیک ها، نقاشی ها و سایر ویژگی های بصری است. لیست اسپرایت های روی صفحه در زیر ناحیه صحنه قرار می گیرد تا لیستی از جن های قابل استفاده برای برنامه را نشان دهد. صحنه از طریق مسابقات اسکرچ   مختصات x و y، با مختصات مرکزی (0، 0) در مرکز صحنه سازماندهی شده است. عرض این استیج 480 پیکسل و ارتفاع آن 360 پیکسل است که دامنه آن بین x=240 تا x=240 عرض و محدوده بین y=-180 و y=180 ارتفاع دارد.[5]

 

از چپ به راست، در قسمت سمت چپ بالای صفحه،  مسابقات اسکرچ  یک قسمت صحنه وجود دارد که نتایج را نشان می دهد (یعنی انیمیشن ها، گرافیک لاک پشت و غیره، همه چیز در اندازه کوچک یا معمولی، تمام صفحه نیز موجود است) و همه موارد تصاویر کوچک sprites در قسمت پایین فهرست شده است.  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان صحنه از مختصات x و y استفاده می کند که 0،0 مرکز صحنه است. عرض صحنه 480 پیکسل و ارتفاع آن 360 پیکسل، x:240 سمت راست، x:-240 سمت چپ، y:180 بالا و y:-180 پایین است.[5]

 

 

یادداشت های دسته بندی یادداشت های دسته بندی

  حرکت جن ها را حرکت می دهد و زاویه ها را تغییر مسابقات اسکرچ   می دهد و مقادیر X و Y را تغییر می دهد. رویدادها شامل کنترل‌کننده‌های رویداد است که در بالای هر گروه از بلوک‌ها قرار می‌گیرند تا یک برنامه را شروع کنند یا شروع به انجام چیزی کنند.

  Looks جلوه های بصری sprite را کنترل می کند. اسپرایت ممکن است به یک حباب گفتار یا حباب فکر متصل شود، پس‌زمینه یا اسپرایت را می‌توان تغییر داد، می‌توان آن را بزرگ یا کوچک کرد، می‌تواند شفافیت داشته باشد یا می‌تواند سایه داشته باشد. کنترل شامل عبارات شرطی if-else و همچنین عبارت های شرطی "برای همیشه"، "تکرار" و "توقف" است.

  صدا فایل های صوتی را پخش می کند و امکان برنامه نویسی یک سکانس موسیقی را فراهم می کند. Sensing این ابزارها برای هدایت جن به منظور تعامل با محیطی که کاربر ایجاد کرده است استفاده می شود.

  بلوک های من به شما امکان می دهد بلوک های  مسابقات اسکرچ  خود را بسازید. عملگرها عملگرهای ریاضی، مولد اعداد تصادفی، و یا عبارتی که موقعیت‌های اسپرایت را مقایسه می‌کند.

  داده با اعلان متغیرها و لیست ها و همچنین برای تنظیم متغیرها و لیست ها سروکار دارد. برنامه‌های افزودنی رویه‌های سفارشی (بلوک‌ها) و دستگاه‌های خارجی را کنترل می‌کنند و می‌توانند از PicoBoard یا Lego WeDo 1.0/2.0 وارد کنند

منابع

 "ویرایشگر پروژه اسکرچ - تصور کنید، برنامه ریزی کنید، به اشتراک بگذارید". scratch.mit.edu. بازیابی 2018-06-09.

 ابزار رایگان کدگذاری «آسان» BBC News 14 مه 2007 را ارائه می دهدکلاه خراش است؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی گرافیکی است که مسابقات اسکرچ   توسط گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته است. در اسکرچ، می‌توانید بلوک‌های کد را بکشید و ترکیب کنید تا مجموعه‌ای از برنامه‌ها از جمله انیمیشن، داستان، آلات موسیقی و بازی بسازید. این کمی شبیه برنامه نویسی معادل بلوک های ساختمانی است!

 

اسکرین شات از Scratch.

 

Scratch در بسیاری از مدارس به عنوان بخشی از برنامه درسی استفاده می شود. رایگان است و جوانان می توانند در خانه و همچنین در باشگاه ها از آن استفاده کنند.

 

Scratch به جوانان اجازه می دهد تا مفاهیم کدنویسی مسابقات اسکرچ   را بیاموزند و پروژه های تعاملی را بدون نیاز به یادگیری زبان برنامه نویسی مبتنی بر متن ایجاد کنند. برای استفاده از Scratch نیازی به تایپ سریع یا به خاطر سپردن کدهای پیچیده ندارید.

 

نحوه استفاده از این راهنمای مرجع

اگر قبلاً از Scratch استفاده نکرده اید، این راهنما به شما کمک می کند تا اولین پروژه خود را راه اندازی و ایجاد کنید.

 

می‌توانید به این راهنما بازگردید و از آن برای جستجوی Scratch competitions  اطلاعاتی که هنگام ساخت پروژه‌های خود در اسکرچ نیاز دارید، استفاده کنید.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

در برنامه نویسی کامپیوتر، یک سیستم نوع یک سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان سیستم منطقی شامل مجموعه ای از قوانین است که به هر عبارت (یک کلمه، عبارت یا مجموعه ای از نمادها) خاصیتی به نام نوع (به عنوان مثال، عدد صحیح، ممیز شناور، رشته) اختصاص می دهد. معمولاً این اصطلاحات ساختارهای زبانی مختلف یک برنامه رایانه ای هستند، مانند متغیرها، عبارات، توابع یا ماژول ها.[1] یک سیستم نوع عملیاتی را که می توان روی یک ترم انجام داد را دیکته می کند. برای متغیرها، نوع سیستم مقادیر مجاز آن عبارت را تعیین می کند. سیستم‌های نوع، مقوله‌های ضمنی دیگری را که برنامه‌نویس برای انواع داده‌های جبری، ساختارهای داده یا سایر مؤلفه‌ها استفاده می‌کند، رسمی و اجرا می‌کنند (مانند «رشته»، «آرایه شناور»، «توابع برگشت‌دهنده بولی»).

 

سیستم‌های نوع اغلب به‌عنوان بخشی از زبان‌های  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان برنامه‌نویسی مشخص می‌شوند و در مفسرها و کامپایلرها تعبیه می‌شوند، اگرچه سیستم نوع یک زبان را می‌توان با ابزارهای اختیاری که بررسی‌های اضافه‌شده را با استفاده از نحو و گرامر نوع اصلی زبان انجام می‌دهند، گسترش داد. هدف اصلی یک سیستم نوع در یک زبان برنامه نویسی کاهش احتمال اشکال در برنامه های کامپیوتری به دلیل خطاهای نوع است.[2] سیستم نوع معین مورد نظر مشخص می کند که چه چیزی یک خطای نوع را تشکیل می دهد، اما به طور کلی، هدف این است که از استفاده از عملیاتی که انتظار دارند نوع خاصی از مقدار با مقادیری که آن عملیات منطقی نیست (خطاهای اعتبار) استفاده شود. سیستم‌های نوع اجازه می‌دهند تا رابط‌هایی را بین بخش‌های مختلف یک برنامه کامپیوتری تعریف کنند و سپس بررسی کنند که قطعات به روشی ثابت به هم متصل شده‌اند. این بررسی می تواند به صورت ایستا (در زمان کامپایل)، به صورت پویا (در زمان اجرا)، یا به صورت ترکیبی از هر دو اتفاق بیفتد. سیستم‌های نوع اهداف دیگری نیز دارند، مانند بیان قوانین تجاری سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ، فعال کردن بهینه‌سازی‌های کامپایلر خاص، امکان ارسال چندگانه و ارائه شکلی از مستندات.

 

نمای کلی استفاده

نمونه ای از یک سیستم نوع ساده، زبان C است. بخش های یک برنامه C تعاریف تابع هستند. یک تابع توسط تابع دیگری فراخوانی می شود. رابط یک تابع نام تابع و لیستی از پارامترهایی را که به کد تابع ارسال می شود را بیان می کند. کد یک تابع فراخوانی نام تابع فراخوان شده را به همراه نام متغیرهایی که مقادیری را برای ارسال به آن نگه می دارند، بیان می کند. در حین اجرا، مقادیر در ذخیره سازی موقت قرار می گیرند، سپس اجرا به ک سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان د تابع فراخوانی شده می پرد. کد تابع فراخوانی شده به مقادیر دسترسی پیدا کرده و از آنها استفاده می کند. اگر دستورالعمل های داخل تابع با فرض دریافت یک مقدار صحیح نوشته شده باشند، اما کد فراخوانی یک مقدار ممیز شناور را ارسال کند، نتیجه اشتباه توسط تابع فراخوانی شده محاسبه می شود. کامپایلر C انواع آرگومان های ارسال شده به یک تابع را هنگامی که در برابر انواع پارامترهای اعلام شده در تعریف تابع فراخوانی می شود، بررسی می کند. اگر انواع  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان مطابقت نداشته باشند، کامپایلر یک خطا یا هشدار در زمان کامپایل می دهد.

 

یک کامپایلر همچنین ممکن است از نوع ثابت یک مقدار برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی مورد نیاز و انتخاب الگوریتم ها برای عملیات روی مقدار استفاده کند. برای مثال، در بسیاری از کامپایلرهای C، نوع داده شناور در 32 بیت، مطابق با مشخصات IEEE برای اعداد ممیز شناور با دقت تک نمایش داده می شود. بنابراین آنها از عملیات ریزپردازنده مخصوص ممیز شناور بر روی آن مقادیر (جمع ممیز شناور، ضرب و غیره) استفاده خواهند کرد.

 

عمق محدودیت های نوع و نحوه ارزیابی آنها بر تایپ زبان تأثیر م سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ی گذارد. یک زبان برنامه نویسی ممکن است یک عملیات را با وضوح های مختلف برای هر نوع، در مورد چندشکلی نوع، مرتبط کند. تئوری نوع مطالعه سیستم های نوع است. انواع مشخص برخی از زبان های برنامه نویسی، مانند اعداد صحیح و رشته ها، به مسائل کاربردی معماری کامپیوتر، پیاده سازی کامپایلر و طراحی زبان بستگی دارد.

 

مبانی

به طور رسمی، نظریه نوع، سیستم های نوع را مطالعهProgramming teaching sites for children  می کند. یک زبان برنامه نویسی باید این فرصت را داشته باشد که چک را با استفاده از تایپ تایپ کند



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

 

برنامه ها می توانند از چیزهای کوچک زیادی تشکیل شوند  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان - اضافه کردن دو عدد با هم، نمایش متن، ایجاد اشکال، تغییر رنگ آن اشکال و غیره.

 

سپس کامپیوتر این دستورالعمل ها را می گیرد و با سرعت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  رعد و برق اجرا می کند. می‌دانم که در حال حاضر، حداقل برای من، سخت است که سر خود را به دور خود بچرخانیم، اما اینگونه به تمام این بازی‌های پیچیده مانند Angry Birds یا Candy Crush پایان می‌دهی. این فقط ترکیبی از مجموعه دستورالعمل های بسیار ساده تر است.

 

کامپیوترها دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که شما به آنها می گویید.

بنابراین، دستورالعمل هایی که شما می دهید، منطقی تر است.

 

دستورالعمل ها عبارت هستند. و آنها مانند جملات انگلیسی هستند.

 

«(گزاره ها) از کلمات، اعداد و علائم نگارشی برای بیان  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان یک فکر، یک قطعه جداگانه استفاده می کنند. اکثر عبارات برنامه نویسی بسیار کوتاه هستند، فقط چند کلمه. اکنون، دقیقاً چه کلمات، اعداد و علائم نگارشی استفاده می کنید به زبان برنامه نویسی بستگی دارد.

 

- برگرفته از دوره آنلاین مبانی برنامه نویسی Lynda.com

 

اساساً، رایانه‌ها مانند سگ‌هایی هستند که رفتار بسیار  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان خوبی دارند (در واقع غیرممکن است). آنها به دستورات شما گوش می دهند. باز هم، نحوه دقیق دادن یک فرمان خاص به زبان مورد استفاده بستگی دارد.

 

تصاویر: لوکاس ریشتر/فلیکر; سریال شام/فلیکر

 

توییت

عکس لورنس

درباره لارنس برادفورد

 

سلام! من خالق Learn to Code With Me هستم، وبلاگی برای مبتدیانی که به خودشان یاد می دهند چگونه کدنویسی کنند. روزی روزگاری، من از نظر دیجیتالی ناآگاه بودم. اما دیگر نه. با آموزش Programming teaching sites for children  مهارت های دیجیتال به خودم در اینجا بیابید که چگونه زندگی ام را تغییر دادم.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

جاوا اسکریپت نوعی زبان برنامه نویسی است که هم در سمت کلاینت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  و هم در سمت سرور قابل استفاده است. در دهه 1990 توسعه یافت تا در دهه 1990 برای مرورگر وب Netscape Navigator استفاده شود. این به برنامه نویسان اجازه می دهد تا ویژگی های پیچیده ای را که باعث زنده شدن وب سایت ها می شود، ترکیب کنند. این برنامه به برنامه نویسان در ایجاد وب سایت های پویا و همچنین برنامه های تلفن همراه، سرورها و بازی ها، گرافیک های متحرک و موارد دیگر کمک می کند. این زبان مناسب ترین  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان زبان برای توسعه اپلیکیشن موبایل در نظر گرفته می شود.

. زبان های رویه ای

زبان های برنامه نویسی رویه ای زبان هایی هستند که از فرمت گام به گام/ متوالی دستورات نوشتن و اجرای آنها پیروی می کنند. دنباله ای از دستورات به عنوان یک رویه و این زبان ها به عنوان زبان های رویه محور (POP) نیز شناخته می شوند. مزیت اصلی زبان POP سادگی استفاده از آن است. برخی از نمونه‌های این زبان‌های POP عبارتند از: جاوا، پاسکال، بیسیک و غیره.

 

2. زبان های برنامه نویسی کاربردی

این به زبان هایی اشاره دارد که در آنها برنامه ای بر اساس توابع  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ریاضی نوشته می شود و در انجام محاسبات مفید هستند. دو نوع از این زبان ها وجود دارد: زبان های کاربردی خالص و زبان های کاربردی ناخالص. به عنوان مثال- اسکالا، هاسکل، اف شارپ و غیره.

 

3. زبان های برنامه نویسی شی گرا

زبان هایی که یک برنامه را به عنوان مجموعه ای از اشیا در نظر می گیرند، زبان های شی گرا نامیده می شوند. به عبارت دیگر، در چنین زبان هایی، برنامه ها حاوی اشیایی هستند که بیشتر سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  حاوی داده یا کد هستند. برخی از زبان های برنامه نویسی شی گرا (OOP) رایج عبارتند از Python، Ruby، C++ و غیره.

 

4. زبان های اسکریپت

زبان برنامه نویسی جایی است که دستورات/دستورالعمل ها برای آن نوشته شده و در محیط زمان اجرا تفسیر می شوند. از آنجایی که این زبان ها تفسیر می شوند، نیازی به کامپایل نیست. برخی از زبان های برنامه نویسی رایج عبارتند از Python، Perl، PHP، Bash و غیره.

 

5. زبان های منطقی

در چنین زبان‌هایی، برنامه‌ها به‌عنوان مجموعه‌ای از روابط منطقی به جای دستورات یا  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان دستورالعمل‌های سخت/ فنی نوشته می‌شوند. نمونه هایی از زبان های منطقی عبارتند از Prolong، Alma-0، Absys و غیره.

 

6. زبان های فرانت اند

زبان های برنامه نویسی Front-end همانطور که از نام آن پیداست مربوط به سمت کاربر یا قسمت توسعه وب جلویی هستند. به عبارت دیگر، از آنها برای ایجاد آنچه کاربران در مرورگرهای خود می بینند، مانند تصاویر، متن، رنگ ها و غیره استفاده می شود. یک توسعه دهنده فرانت اند از این زبان ها برای ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه برای بازدیدکنندگان/کاربران استفاده می کند. برخی از نمونه‌های زبان‌های توسعه front-end عبارتند از: CSS (Cascading Style Sheets)، جاوا اسکریپت، React و غیره.

 

 

کد با استفاده از تابع prompt() برای نمایش کادر محاوره ای که از کاربر می خواهد نام خود را وارد کند شروع می شود. نام وارد شده در متغیر userName ذخیره می شود.

 

سپس کد با استفاده از عملگر !== بررسی می کند سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  که آیا متغیر userName تهی نیست و رشته خالی نیست.

 

اگر متغیر userName تهی نباشد و یک رشته خالی نباشد، کد یک پیام تبریک با استفاده از تابع ()alert نشان می دهد که شامل نام کاربر است.

 

اگر متغیر userName تهی یا یک رشته خالی باشد، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  کد یک پیام خوشامدگویی عمومی را با استفاده از تابع ()alert نمایش می دهد.

 

3. پایتون

پایتون یکی از پرکاربردترین زبان هاست و یک زبان همه منظوره کاربرپسند و آسان برای استفاده است. این یک زبان برنامه نویسی متن باز و ساده برای استاد است که در اوایل دهه 1990 ایجاد شد. این یک زبان برنامه نویسی کاربردی است که معمولاً برای توسعه یادگیری ماشین، هوش مصنوعی، سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  توسعه بازی، Big Data، برنامه های دسکتاپ مبتنی بر GUI و همچنین Robotics استفاده می شود. تنها عیب آن این است که برای توسعه اپلیکیشن موبایل مناسب نیست.

 

رشته ها در گیومه های تک، دو یا سه گانه در پایتون کپسوله سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  می شوند. ما می توانیم متون، اعداد صحیح، معادلات و موارد دیگر را با متد print() نمایش دهیم.

 PHP مخفف Hypertext Preprocessor است. این یک زبان برنامه نویسی منبع باز و قدرتمند سمت سرور است که در درجه اول برای ساخت وب سایت های ایستا و پویا استفاده می شود. این زبان در سال 1994 توسط Rasmus Laird در سال 1994 توسعه یافت، و هنوز هم برای بسیاری از افراد خارج از کشور، زبان محبوبی است. در نرم افزار PHP، ما قادر به کد نویسی HTML، CSS و همچنین کدهای جاوا اسکریپت هستیم. برای ذخیرProgramming teaching sites for children ه فایل های PHP، از پسوند فایل php. استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

یون برنامه از تابع main() شروع می شود. تابع ()clrscr برای  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان دیدن تنها خروجی فعلی روی صفحه استفاده می شود در حالی که تابع printf() به ما کمک می کند تا خروجی مورد نظر را روی صفحه چاپ کنیم. همچنین getch() تابعی است که هر ورودی کاراکتری را از صفحه کلید می پذیرد. به عبارت ساده، برای ادامه باید هر کلیدی را فشار دهیم (برخی افراد ممکن است بگویند که getch() به نگه داشتن صفحه برای دیدن خروجی کمک می کند).

بین زبان سطح بالا و زبان ماشین، زبان‌های اسمبلی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  وجود دارد که کد ماشین نمادین نیز نامیده می‌شود. زبان های اسمبلی به ویژه معماری کامپیوتری خاص هستند. برنامه کاربردی (Assembler) برای تبدیل کد اسمبلی به کد ماشین اجرایی استفاده می شود. زبان برنامه نویسی سطح بالا قابل حمل است اما برای تبدیل آن به زبان ماشینی که کامپیوتر قابل درک است به تفسیر یا کامپایل نیاز دارد.

سلسله مراتب زبان کامپیوتر –

 

می تواند به طور همزمان در یک برنامه کار کند و ساختارهای زبان ها سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ی برنامه نویسی مختلف را ترکیب کند. به عنوان مثال می توان به ALF، C++، ECMAScript و Python اشاره کرد.

زبان های قابل جاسازی

زبان‌های قابل جاسازی در کد منبع، برای سرورها و توسط کلاینت‌ها برای جاسازی کد در متن آزاد استفاده می‌شوند. به عنوان مثال می توان به PHP، VBScript، ActionScript و JavaScript اشاره کرد.

زبان های امری

زبان‌های امری اطلاعات را از طریق سفارش‌های سریال و جزئیات زیاد به رایانه‌ها منتقل می‌کنند. آنها همچنین ممکن است تحت طبقه بندی های دیگر به عنوان زبان های برنامه نویسی چندپارادایمی قرار بگیرند. به عنوان مثال می توان به MATLAB، ECMAScript، Perl و Python اشاره کرد.

زبان های جریان داده

زبان‌های جریان داده از نمایشی از مبادله داده‌ها برای مشخص سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  کردن برنامه‌ها و پردازش جریان داده‌ها استفاده می‌کنند. به عنوان مثال می توان به Analytica، Lucid، Oz و Ballerina اشاره کرد.

زبان های نویسندگی

زبان های نویسنده به ایجاد برنامه های کامپیوتری تعاملی، مانند آموزش یا وب سایت ها کمک می کنند. به عنوان مثال می توان به Lasso، PILOT، TUTOR و Authorware اشاره کرد.

زبان های همزمان

زبان‌های همزمان پیام‌ها را ارسال می‌کنند و ساختارهای زبانی را برای اجرای همزمان چندین فرآیند ارائه می‌دهند. به عنوان مثال می توان به Ada، ChucK، Java و Oz اشاره کرد.

زبان های آرایه ای

زبان های آرایه از اسکالرها برای اعمال عملیات بر روی بردارها، ماتریس ها و دیگر آرایه های با ابعاد بالا استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان به Analytica، BASIC، MATLAB و Fortran 90 اشاره کرد.

زبان های برنامه افزودنی

زبان های برنامه افزودنی در برنامه های دیگر تعبیه شده اند تا از ویژگی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  های آنها در اسکریپت های افزونه استفاده کنند. به عنوان مثال می توان از JavaScipt، Perl، Squirrel و CAL نام برد.

زبان های توصیف سخت افزار

زبان های توصیف سخت افزار، طراحی، ساختار و عملکرد مدارهای منطقی الکترونیکی و دیجیتالی را توصیف می کنند. به عنوان مثال می توان به Verilog، VHDL، Java و Ruby اشاره کرد.

زبان های ماکرو

زبان‌های ماکرو می‌توانند برای کاربرد یا جایگزینی متنی برای تغییر یک سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  فایل کد منبع به دیگری، اغلب به منظور پیش‌پردازش کد منبع باشند. به عنوان مثال می توان به C++، m4 و ML/I اشاره کرد.

زبان های سایه زنی

زبان های سایه بان از رندر زمان واقعی و رندر آفلاین برای ایجاد تصاویر مانند گرافیک های کامپیوتری سه بعدی استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان به زبان سایه زنی AGAL، PSSL و RenderMan اشاره کرد.

زبان های بازتابی

زبان‌های بازتابی به برنامه‌ها اجازه می‌دهند ساختار سطح بالای خود را بررسی و ویرایش کنند. به عنوان مثال می توان به Cobra، ECMAScript، Prolog و Ruby اشاره کرد.

زبان های نسل چهارم

زبان های نسل چهارم زبان های سطح بالایی هستند که پیرامون سیستم های پایگاه داده ساخته شده اند و اغلب برای مدیریت پایگاه های داده و تولید گزارش استفاده می شوند. به عنوان مثال می توان به ABAP، FOCUS، OpenEdge ABL و DataFlex اشاره کرد.

زبان های جدول تصمیم

زبان های جدول تصمیم، منطق یک برنامه را قبل از نوشتن  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان آن در زبان برنامه نویسی دیگر روشن می کنند. به عنوان مثال می توان به Filetab و FORTAB اشاره کرد.

زبان های حالت تعاملی

زبان‌های حالت تعاملی اجازه می‌دهند تا عبارات وارد شوند و ارزیابی خود را بلافاصله نشان دهند. به عنوان مثال می توان به BASIC، ECMAScript، Wolfram Language و Python اشاره کرد.

یک زبان برنامه نویسی باید ساده، یادگیری و استفاده آسان، خوانایی خوب و قابل تشخیص توسط انسان باشد.

انتزاع یک ویژگی ضروری برای یک زبان برنامه نویسی است  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان که در آن توانایی تعریف ساختار پیچیده و سپس درجه استفاده از آن به دست می آید.

یک زبان برنامه نویسی قابل حمل همیشه ترجیح داده می شود.

کارایی زبان برنامه نویسی باید بالا باشد تا بتوان آن را به راحتی به کد ماشین تبدیل کرد و اجرای آن فضای کمی در حافظه مصرف کرد.

یک زبان برنامه نویسی باید به خوبی ساختار یافته و مستند باشد تا برای توسعه اپلیکیشن مناسب باشد.

ابزارهای لازم برای توسعه، اشکال زدایی، تست، نگهداری یک برنامه باید توسط یک زبان برنامه نویسی ارائه شود.

یک زبان برنامه نویسی باید یک محیط واحد به نام محیط توسعه یکپارچه (IDE) ارائه دهد.

یک زبان برنامه نویسی باید از نظر نحو و معنایی سازگار باشد.

اصطلاحات پایه در زبان های برنامه نویسی:

الگوریتم: روشی گام به گام برای حل یک مسئله یا انجام یک کار.

متغیر: یک مکان ذخیره سازی نامگذاری شده در حافظه که دارای یک مقدار یا داده است.

نوع داده: طبقه بندی که مشخص می کند یک متغیر چه نوع داده هایی مانند عدد صحیح، رشته یا بولی را می تواند در خود نگه دارد.

تابع: یک بلوک کد مستقل که وظیفه خاصی را انجام می دهد و می تواند از قسمت های دیگر برنامه فراخوانی شود.

Control Flow: ترتیبی که دستورات در یک برنامه اجرا می شوند، شامل حلقه ها و دستورات شرطی.

نحو: مجموعه قوانینی که بر ساختار و قالب یک زبان سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  برنامه نویسی حاکم است.

نظر: قطعه ای از متن در یک برنامه که توسط کامپایلر یا مفسر نادیده گرفته می شود و برای افزودن یادداشت ها یا توضیحات به کد استفاده می شود.

اشکال زدایی: فرآیند یافتن و رفع خطاها یا اشکالات در یک برنامه.

IDE: Integrated Development Environment، یک نرم افزار کاربردی که یک محیط توسعه جامع برای کدنویسی، اشکال زدایی و آزمایش فراهم می کند.

عملگر: نماد یا کلمه کلیدی است که نشان دهنده یک عمل یا عملیات برای انجام یک یا چند مقدار یا متغیر است، مانند + (جمع)، – (تفریق)، * (ضرب) و / (تقسیم).

بیانیه: یک خط یا دستورالعمل در یک برنامه که یک عمل یا عملیات خاص را انجام می دهد.

مثال اصلی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی:

در اینجا کد اصلی برای جمع دو عدد در برخی از زبان‌های معروف (مانند C، C++، جاوا، پایتون، سی شارپ، جاوا اسکریپت و غیره) آورده شده است.

 

افزایش بهره وری: زبان های برنامه نویسی مجموعه ای از انتزاعات را ارائه می دهند که به توسعه دهندگان اجازه می دهد کد را سریعتر و کارآمدتر بنویسند.

قابلیت حمل: برنامه هایی که به زبان برنامه نویسی سطح بالا نوشته شده اند می توانند بر روی سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف اجرا شوند.

خوانایی: زبان های برنامه نویسی که به خوبی طراحی شده اند می توانند کد را برای نویسنده اصلی و سایر توسعه دهندگان خواناتر و آسان تر کنند.

جامعه بزرگ: بسیاری از زبان های برنامه نویسی دارای جوامع بزرگی از کاربران و توسعه دهندگان هستند که می توانند پشتیبانی، کتابخانه ها و ابزارهایی را ارائه دهند.

معایب زبان های برنامه نویسی:

پیچیدگی: برخی از زبان های برنامه نویسی م Programming teaching sites for children ی توانند پیچیده و دشوار باشند، به خصوص



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 برنامه نویسی واقعا همه جا هست. اگر به رشته پزشکی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  علاقه دارید، یادگیری نحوه کدنویسی نیز می تواند برای شما بسیار مفید باشد. حتی اگر دوست دارید روی علوم کامپیوتر و توسعه نرم افزار تمرکز کنید، می توانید دانش خود را در هر دو زمینه به کار ببرید.

 

توسعه دهندگان تخصصی وظیفه توسعه و نوشتن کدهایی را سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  بر عهده دارند که دستگاه ها و ماشین هایی را که توسط پزشکی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند قدرت و کنترل می کند.

 

فکرش را بکنید...همه این ماشین ها و دستگاه ها توسط نرم افزار کنترل می شوند و یک نفر باید آن نرم افزار را بنویسد. سوابق پزشکی نیز توسط سیستم های تخصصی ایجاد شده توسط توسعه دهندگان ذخیره و ردیابی می شوند. اگر تصمیم بگیرید این مسیر را دنبال کنید، ممکن است شما باشید. هیجان انگیز به نظر می  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان رسد، درست است؟

 

با توجه به مقاله علمی کاربرد فنون کامپیوتر در پزشکی:

 

کاربردهای عمده کامپیوتر در پزشکی شامل سیستم اطلاعات بیمارستانی، تجزیه و تحلیل داده ها در پزشکی، محاسبات آزمایشگاهی تصویربرداری پزشکی، تصمیم گیری پزشکی به کمک کامپیوتر،سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  مراقبت از بیماران بدحال، درمان به کمک کامپیوتر و غیره است.

فارماکولوژی

برنامه نویسی و علوم کامپیوتر را نیز می توان برای توسعه داروهای جدید در زمینه فارماکولوژی به کار برد.

 

نمونه قابل توجهی از آنچه می توانید با یادگیری نحوه کدنویسی در این زمینه به دست آورید در این مقاله توسط MIT News ارائه شده است. این توضیح می‌دهد که چگونه یک کارشناس ارشد MIT، کریستی کارپنتر، در سال 2019 از علوم کامپیوتر برای تولید «داروهای جدید و مقرون‌به‌صرفه‌تر» استفاده می‌کرد. کریستی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  اشاره می کند که:

 

هوش مصنوعی، که می تواند به محاسبه ترکیب ترکیباتی که برای یک داروی خاص بهتر است کمک کند، می تواند زمان آزمون و خطا را کاهش دهد و به طور ایده آل روند طراحی داروهای جدید را تسریع کند.

مثال دیگری از کاربرد واقعی برنامه نویسی در فارماکولوژی مربوط به پایتون است (بله، پایتون کاربردهای زیادی دارد!). در میان داستان‌های موفقیت‌آمیز آن، متوجه می‌شویم که پایتون توسط AstraZeneca برای توسعه تکنیک‌ها و برنامه‌هایی انتخاب شده است که می‌تواند به دانشمندان کمک کند تا داروهای جدید را سریع‌تر و کارآمدتر کشف کنند.

 

اسناد توضیح می دهد که:

 

برای صرفه جویی در زمان و هزینه در کار آزمایشگاه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ی، شیمیدانان تجربی از مدل های محاسباتی برای محدود کردن حوزه داروی خوب استفاده می کنند، در حالی که همچنین تأیید می کنند که نامزدهایی که باید آزمایش شوند، تغییرات ساده ای از ساختار شیمیایی پایه یکدیگر نیستند.

اگر علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی برای پزشکی یا رشته های مرتبط با سلامت هستید، این یک دوره رایگان در کانال YouTube FreeCodeCamp در مورد برنامه نویسی برای تصویربرداری مراقبت های بهداشتی است:

 

PyTorch و Monai برای AI Healthcare Imaging - دوره یادگیری ماشین پایتون

تحصیلات

8---تحصیلات

از برنامه نویسی می توان برای ایجاد ابزارهایی استفاده کرد سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  که به معلمان و دانش آموزان کمک می کند تا تجربه یادگیری موثرتر و جذاب تری داشته باشند. آموزش کدنویسی به دانش‌آموزان، مهارت‌های حل مسئله را نیز در آنها توسعه می‌دهد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که برنامه نویسی می تواند برای آموزش مفید باشد؟ خوب، اجازه دهید به شما بگویم که این است و بسیار مهم است. چرا؟ زیرا ابزارهای یادگیری دیجیتالی که امروزه دانش آموزان و معلمان استفاده می کنند توسط توسعه دهندگان برنامه ریزی شده اند.

 

هر بار که دانش آموزی یک برنامه آموزشی را باز می کند، یک پلت فرم آموزشی مانند freeCodeCamp را مرور می کند، روی یک تخته سفید دیجیتال می نویسد، یا از طریق یک پلت فرم جلسه آنلاین در کلاس شرکت می کند، برنامه نویسی این امکان را فراهم می کند.

 

به عنوان یک برنامه نویس یا معلمی که می داند چگونه کدنویسی کند، می توانید برنامه عالی بعدی را ایجاد کنید که تجربه یادگیری دانش آموزان را در سراسر جهان افزایش می دهد.

 

شاید این یک برنامه یادداشت برداری، یک پلت فرم یادگیری سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  آنلاین، یک برنامه ارائه، یک بازی آموزشی یا هر برنامه دیگری باشد که می تواند برای دانش آموزان مفید باشد.

 

نکته مهم این است که آن را با دانش آموزان در ذهن ایجاد کنید، اگر هدف شما ساختن چیزی شگفت انگیز است که خاطرات ماندگاری ایجاد کند.

 

اگر آن را تصور می کنید، می توانید آن را با کد ایجاد کنید.

 

معلمان همچنین می توانند به دانش آموزان خود نحوه کدنویسی را آموزش Programming teaching sites for children  دهند تا مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهند و مهارت های مهم برای آینده خود را به آنها آموزش دهند.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی که در حوزه IT نیز کدگذاری نامیده می شود، آموزش برنامه نویسی برای کودکان به تمام فعالیت هایی اطلاق می شود که امکان نوشتن برنامه های کامپیوتری را فراهم می کند. این یک مرحله مهم در توسعه نرم افزار (یا حتی سخت افزار) است.

نوشتن برنامه به زبان برنامه نویسی انجام می شود. نرم افزار مجموعه ای از برنامه ها (که می تواند به زبان های برنامه نویسی مختلف نوشته شود) است که برای انجام وظایف خاصی توسط آموزش برنامه نویسی برای کودکان یک (یا چند) کاربر نرم افزار در نظر گرفته شده است.

بنابراین برنامه نویسی در اینجا نشان دهنده نوشتن کد منبع نرم افزار است. در عوض، ما از اصطلاح توسعه برای نشان دادن تمام فعالیت های مربوط به ایجاد نرم افزار و برنامه هایی که آن را تشکیل می دهند استفاده می کنیم. این شامل مشخصات نرم افزار، طراحی آن، سپس اجرای واقعی آن به معنای نوشتن برنامه ه آموزش برنامه نویسی برای کودکان ا در یک زبان برنامه نویسی کاملاً تعریف شده و همچنین بررسی صحت آن و غیره است.

تاریخ

مقاله اصلی: تاریخچه محاسبات.

اولین ماشین قابل برنامه ریزی (یعنی ماشینی که وقتی برنامه آن آموزش برنامه نویسی برای کودکان را تغییر می دهید امکانات آن تغییر می کند) احتمالا ماشین بافندگی ژاکارد است که در سال 1801 ساخته شد. این دستگاه از یک سری جعبه های مقوایی سوراخ دار استفاده می کرد. سوراخ ها نشان دهنده طرحی بود که ماشین بافندگی برای ساختن بافت دنبال می کرد. بافندگی با کارت های مختلف بافت های مختلفی تولید می کرد. این نوآوری سپس توسط هرمان هولریث از IBM برای توسعه کارت پانچ شده معروف IBM بهبود یافت.

در سال 1936، انتشار مقاله مهم علوم کامپیوتر در مورد اعداد قابل محاسبه با یک کاربرد برای Entscheidungsproblem4 توسط آلن تورینگ، شروع به ایجاد رایانه قابل برنامه ریزی کرد. در آنجا او ماشین تورینگ خود را ارائه کرد، اولین ماشین حساب جهانی قابل برنامه ریزی، و مفاهیم و اصطلاحات برنامه نویسی و برنامه ها را اختراع کرد.

اولین برنامه های کامپیوتری با یک آهن لحیم کاری و تعداد زیادی لوله خلاء (ترانزیستورهای بعدی) ساخته شد. با پیچیده‌تر شدن برنامه‌ها، این امر تقریباً غیرممکن شد، زیرا یک خطا کل برنامه را غیرقابل استفاده می‌کند. با پیشرفت در رسانه های داده، بارگیری برنامه از کارت های پانچ، حاوی لیست دستورالعمل ها آموزش برنامه نویسی برای کودکان در کد باینری مخصوص نوع خاصی از کامپیوتر، امکان پذیر شد. با افزایش قدرت رایانه‌ها، از آنها برای ساختن برنامه‌ها استفاده می‌شد، برنامه‌نویسان طبیعتاً ترجیح می‌دهند متنی را به جای دنباله‌های 0 و 1 بنویسند و ترجمه را به عهده رایانه می‌گذارند.

با گذشت زمان، زبان های برنامه نویسی جدیدی پدید آمدند و به طور فزاینده ای سخت افزاری را که برنامه ها باید روی آن اجرا شوند نادیده گرفتند. این چندین عامل برنده را به همراه دارد: آموزش برنامه نویسی برای کودکان یادگیری این زبان ها آسان تر است، برنامه نویس می تواند کد را با سرعت بیشتری تولید کند، و برنامه های تولید شده می توانند بر روی انواع مختلف ماشین ها اجرا شوند.

زبان های برنامه نویسی مختلف

جاوا اسکریپت

PHP

روبی

جاوا

سریع

C#، C یا C++

پایتون

جولیا

اسکالا

آر

برنامه نمونه

اکثریت قریب به اتفاق برنامه هایی که روی رایانه ها، تلفن آموزش برنامه نویسی برای کودکان ها و سایر ابزارهای الکترونیکی ما اجرا می شوند به اصطلاح به زبان های برنامه نویسی ضروری نوشته شده اند: خطوط برنامه یکی پس از دیگری اجرا می شوند. هر خط از برنامه یا یک عملیات ساده انجام می دهد، یا یک تابع را اجرا می کند که خود یک سری عملیات ساده است.

"سلام جهان!" » طبق سنت اولین برنامه ای Teaching programming for children است که توسط هر برنامه نویسی نوشته شده است و قرار است نحو زبان برنامه نویسی را نشان دهد. تنها عملکرد برنامه نمایش متن "Hello World!" در کنسول یا در یک پنجره رابط کاربری گرافیکی.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسی یک فرآیند خلاقانه است که به کامپیوتر نحوه انجام آموزش برنامه نویس برای کودکان یک کار را آموزش می دهد. هالیوود به القای تصویری از برنامه نویسان به عنوان متخصصانی که می توانند پشت کامپیوتر بنشینند و هر رمز عبوری را در چند ثانیه بشکنند کمک کرده است. واقعیت به مراتب کمتر جالب است.

 

پس برنامه نویسی خسته کننده است؟

رایانه ها آنچه را که به آنها گفته می شود انجام می دهند و دستورالعمل های آنها به شکل برنامه هایی است که توسط انسان نوشته شده است. بسیاری از برنامه نویسان کامپیوتر آگاه آموزش برنامه نویس برای کودکان  کد منبعی را می نویسند که توسط انسان قابل خواندن باشد اما توسط رایانه قابل خواندن نیست. در بسیاری از موارد، آن کد منبع برای ترجمه کد منبع به کد ماشین، که توسط کامپیوترها قابل خواندن است اما توسط انسان قابل خواندن نیست، کامپایل می شود. این زبان های برنامه نویسی کامپیوتری کامپایل شده عبارتند از:

 

ویژوال بیسیک

دلفی

سی

C++

سی شارپ

کوبول

فرترن

هدف-C

سریع

پاسکال

پایتون

برخی از برنامه نویسی ها نیازی به کامپایل جداگانه ندارن آموزش برنامه نویس برای کودکان د. بلکه از یک فرآیند به موقع در رایانه ای که برای آن اجرا می شود تشکیل شده است. به این برنامه ها برنامه های تفسیر شده می گویند. زبان های برنامه نویسی کامپیوتری تفسیر شده معروف عبارتند از:

 

جاوا اسکریپت

پرل

PHP

پس نوشته

پایتون

روبی

نمای نزدیک از دست هایی که روی صفحه کلید تایپ می کنند.

بیشتر بخوانید

کشف زبان های برنامه نویسی

نوشته دیوید بولتون

زبان های برنامه نویسی هر کدام نیاز به دانش قوانین  آموزش برنامه نویس برای کودکان و واژگان خود دارند. یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید شبیه به یادگیری یک زبان گفتاری جدید است.

 

برنامه ها چه کار می کنند؟

اساسا برنامه ها اعداد و متن را دستکاری می کنند. آموزش برنامه نویس برای کودکان  اینها اجزای سازنده همه برنامه ها هستند. زبان های برنامه نویسی به شما این امکان را می دهند که با استفاده از اعداد و متن و ذخیره داده ها روی دیسک برای بازیابی بعدی، از آنها به روش های مختلف استفاده کنید.

 

این اعداد و متن ها متغیر نامیده می شوند و می توان آنها را به صورت مجزا یا در مجموعه های ساختاریافته مدیریت کرد. در C++ می توان از یک متغیر برای شمارش اعداد استفاده کرد. آموزش برنامه نویس برای کودکان  یک متغیر ساختار در کد می‌تواند جزئیات حقوق و دستمزد یک کارمند را مانند:

 

نام

حقوق

شماره شناسه شرکت

کل مالیات پرداخت شده

SSN

یک پایگاه داده می تواند میلیون ها مورد از این رکوردها را نگه دارد و آنها را به سرعت واکشی کند.

 

برنامه ها برای سیستم عامل ها نوشته شده اند

هر کامپیوتر یک سیستم عامل دارد که خودش یک برنامه است آموزش برنامه نویس برای کودکان . برنامه هایی که روی آن کامپیوتر اجرا می شوند باید با سیستم عامل آن سازگار باشند. سیستم عامل های معروف عبارتند از:

 

پنجره ها

لینوکس

سیستم عامل مک

یونیکس

اندروید

قبل از جاوا، برنامه ها باید برای هر سیستم عامل شخصی سازی می شد. برنامه ای که روی یک کامپیوتر لینوکس اجرا می شد نمی توانست روی کامپیوتر ویندوزی یا مک اجرا شود. با جاوا، می توان یک برنامه را یک بار نوشت و سپس آن را در همه جا اجرا کرد، زیرا به یک کد معمولی به نام bytecode کامپایل می شود، که سپس تفسیر می شود. هر سیستم عامل یک مفسر جاوا برای آن نوشته شده است و می داند چگونه بایت کد را تفسیر کند.

 

بسیاری از برنامه نویسی های کامپیوتری برای به روز رسانی برنامه های کاربردی و سیستم عامل های موجود اتفاق می افتد. برنامه ها از ویژگی های ارائه شده توسط سیستم عامل استفاده می کنند و زمانی که آنها تغییر می کنند، برنامه ها باید تغییر کنند.

 

به اشتراک گذاری کد برنامه نویسی

بسیاری از برنامه نویسان نرم افزار را به عنوان یک خروجی خلاقانه می نویسند. وب پر از وب سایت هایی با کد منبع است که توسط برنامه نویسان آماتور که این کار را برای سرگرمی انجام می دهند و از به اشتراک گذاشتن کد خود خوشحال هستند. لینوکس زمانی شروع به کار کرد که لینوس توروالدز کدهایی را که نوشته بود به اشتراک گذاشت.

 

تلاش فکری در نوشتن یک برنامه با اندازه متوسط ​​با نوشتن یک کتاب Teaching programming for children  قابل مقایسه است، با این تفاوت که شما هرگز نیازی به اشکال زدایی یک کتاب ندارید. برنامه نویسان کامپیوتر از کشف راه های جدید برای انجام یک اتفاق یا حل یک مشکل خاص لذت می برند.

برنامه نویسی محبوب



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسان کامپیوتر در شکل گیری آینده ما آموزش برنامه نویس برای کودکان  نقش دارند. برنامه نویسان فناوری های روزمره مرتبط با زندگی ما مانند اینترنت، تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی را ممکن می سازند. گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌ها و ردیاب‌های تناسب اندام ما بدون برنامه‌نویس به درستی کار نمی‌کنند.

 

ما روی برنامه نویسان کامپیوتر در عصر دیجیتال خود حساب می کنیم تا با ما ارتباط برقرار کنند و زندگی ما را آسان تر کنند. جهان امروز و در آینده به برنامه نویسان واجد آموزش برنامه نویس برای کودکان  شرایط نیاز دارد تا زندگی ما را غنی تر کند.

 

برنامه نویس کامپیوتر دقیقا چیست؟ برنامه نویسان کامپیوتر کدی را می نویسند که به نرم افزارها و برنامه های کاربردی اجازه کار می دهد. آنها به عنوان یک جزء حیاتی از تکامل دیجیتال ما عمل می کنند. مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر با تاکید بر توسعه نرم افزار شما را به مشارکت به عنوان بخشی از این حرفه م آموزش برنامه نویس برای کودکان حبوب نزدیک تر می کند.

 

دو برنامه نویس کامپیوتر در حال بررسی کد.

اهمیت برنامه نویسی کامپیوتر

حتی قبل از اینترنت، برنامه نویسان کامپیوتر نقش مهمی در تبدیل ایده ها به مفاهیم کاربردی داشتند. زمینه برنامه نویسی کامپیوتر از زمانی که Fortran و Cobol در دهه 1950 شروع به کار کردند، مسیر طولانی را طی کرده است.

 

افزایش استفاده از اینترنت و گسترش اینترنت اشیا (IoT) بر آموزش برنامه نویس برای کودکان  اهمیت برنامه نویسی رایانه تاکید دارد. به گفته DataReportal، تقریباً 59٪ از جمعیت جهان به طور فعال از اینترنت استفاده می کنند. چین، هند و ایالات متحده پرکارترین کاربران را دارند. اینترنت ما را از طریق شبکه ای از شبکه های کامپیوتری متصل می کند که ما را قادر می سازد ارتباط برقرار کنیم، کار کنیم، تحقیق کنیم، معاملات انجام دهیم و بازی کنیم.

 

موسسات آموزشی و محل های کاری نیز به دنبال آماده سازی نسل بعدی کدنویس ها برای نیازهای برنامه نویسی دقیق تر هستند که توسط فناوری های در حال توسعه سریع مانند تشخیص صدا و هوش مصنوعی (AI) دیکته می شود. مدارس ابتدایی و متوسطه اهمیت افزودن کدنویسی را به عنوان بخش اساسی آموزش آموزش برنامه نویس برای کودکان  و به عنوان یکی دیگر از گزینه های زبان خارجی مطرح می کنند.

 

تنظیمات کار برای برنامه نویسان کامپیوتر

برنامه نویسان کامپیوتر بخشی از نیروی کار مدرن ما هستند. آموزش برنامه نویس برای کودکان  بر اساس اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) کسانی که کدنویسی می کنند اغلب به صورت تمام وقت برنامه هایی را به زبان های مختلف کامپیوتری می نویسند. این متخصصان تمایل دارند به عنوان بخشی از یک تیم توسعه بزرگتر به طور مستقل کار کنند.

 

با توجه به BLS، سازمان‌هایی که در طراحی سیستم‌های کامپیوتری و فعالیت‌های مرتبط فعالیت می‌کنند، 38 درصد از برنامه‌نویسان رایانه را استخدام می‌کنند. درصد کمی از برنامه نویسان خوداشتغال هستند.

 

کار از راه دور

با توجه به ماهیت شغل خود، برنامه نویسان کامپیوتر  آموزش برنامه نویس برای کودکان می توانند عملاً در هر مکانی کار کنند، به شرطی که اتصال اینترنتی قوی و رایانه ای با پردازنده سریع برای سرعت و عملکرد بهینه داشته باشند. به گفته فوربس، توسعه اپلیکیشن و مهارت های برنامه نویسی کامپیوتری به خوبی به کار از راه دور ترجمه می شود.

 

همانطور که سازمان های بیشتری گزینه کار از خانه (WFH) را به کارمندان گسترش می دهند، شرکت ها می توانند جستجوی استعداد خود را فراتر از بازار محلی خود گسترش دهند. دورکاری برای کدنویسان حرفه ای یک مزیت است. با توجه به اینکه مسافت رفت و آمد دیگر یک عامل کلیدی نیست، کار از راه دور به برنامه نویسان رایانه اجازه می دهد تا در مکان های مطلوب تری زندگی کنند.

 

انتخاب مسیر شما

یک جنبه منحصر به فرد کار به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر این است که یک کدنویس ماهر می تواند در تمام طول حرفه خود در یک موقعیت باقی بماند و در سطح متخصص در یک زبان برنامه نویسی واحد برنامه نویسی کند. طبق BLS، برای کسانی که به دنبال انتقال به نقش های مکمل هستند، صنایع مشابه شامل سیستم های کامپیوتری و اطلاعاتی، معماری شبکه کامپیوتری و امنیت اطلاعات است. برنامه نویسی همچنین یک سکوی پرشی عالی برای انتقال به نقش در توسعه اپلیکیشن، معماری اپلیکیشن و یکپارچه سازی سیستم ها است.

به گفته هوستون کرونیکل، از آنجایی که هم برنامه نویسان کامپیوتر و هم سیستم ها یا توسعه دهندگان نرم افزار کاربردی می توانند سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی کامپیوتری را توسعه د Teaching programming for children هند، نقش آنها می تواند همپوشانی داشته باشد. ورود به توسعه نرم افزار



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تعریف اصلی برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

 

الف) برنامه نویسی کامپیوتری به اجزای فیزیکی یک سیستم آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کامپیوتری اشاره دارد.

ب) برنامه نویسی کامپیوتری شامل ایجاد آثار هنری و عناصر طراحی بصری برای برنامه های نرم افزاری است.

ج- برنامه نویسی کامپیوتری فرآیند آزمایش و شناسایی خطاها در کدهای از پیش موجود است.

د) برنامه نویسی کامپیوتری فرآیند ایجاد و اجرای مجموعه ای از دستورالعمل ها است که به رایانه می گوید چگونه یک کار را انجام دهد، شبیه به ایجاد یک دستور العمل.

1/3

برخی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی که امروزه آموزش برنامه نویسی برای کودکان  در صنعت استفاده می شوند کدامند؟

 

الف. یونانی، لاتین و آرامی پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی امروزی در صنعت فناوری هستند.

ب. کد مورس، هیروگلیف، و باینری محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در صنعت امروز هستند.

C. Python، Java و C++ برخی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی هستند که امروزه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند.

D. COBOL، Pascal و Fortran محبوب ترین زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی برای کودکان  هستند که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.

1/3

نوشتن اولین برنامه کامپیوتری به چه کسی اختصاص دارد؟

 

A. Ada Lovelace با نوشتن اولین برنامه کامپیوتری اعتبار دارد.

ب. آلن تورینگ برای نوشتن اولین برنامه کامپیوتری شناخته شده است.

سی. چارلز بابیج با نوشتن اولین برنامه کامپیوتری اعتبار دارد.

دی. بیل گیتس به عنوان نویسنده اولین برنامه کامپیوتری شناخته می شود.

برنامه نویسی کامپیوتر

امتیاز شما

 

با 4785 فلش کارت برنامه نویسی کامپیوتر در  آموزش برنامه نویسی برای کودکان برنامه رایگان StudySmarter بیاموزید

از قبل حساب کاربری دارید؟ وارد شدن

 

در برنامه ما باز کنید

تعریف: برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

برنامه نویسی کامپیوتر بخش مهمی از علوم کامپیوتر است و آموزش برنامه نویسی برای کودکان  درک آن برای موفقیت در این زمینه ضروری است. برای باز کردن درک اساسی در پس اصطلاح "برنامه نویسی کامپیوتری" به ادامه مطلب بروید.

 

 

آشنایی با تعریف برنامه کامپیوتری

در هسته خود، برنامه نویسی کامپیوتر، فرآیند ایجاد و اجرای مجموعه ای از دستورالعمل ها است که به رایانه می گوید چگونه یک کار را انجام دهد. این مانند ایجاد یک دستور است: باید مشخص کنید از چه موادی استفاده کنید و به چه ترتیبی از آنها استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

 

این "مواد تشکیل دهنده" در برنامه نویسی کامپیوتر به عنوان کد شناخته می آموزش برنامه نویسی برای کودکان  شوند. دستورات و کدها در یک زبان برنامه نویسی خاص نوشته می شوند. این زبان ها ابزارهایی هستند که برنامه نویسان برای برقراری ارتباط با کامپیوتر از آنها استفاده می کنند.

 

زبان‌هایی مانند پایتون، جاوا و سی پلاس پلاس از محبوب‌ترین زبان‌هایی هستند که امروزه در صنعت استفاده می‌شوند. انتخاب زبان اغلب به آنچه می خواهید با کد خود انجام دهید بستگی دارد.

 

تاریخچه پشت اولین برنامه نویسی کامپیوتری

تاریخچه برنامه نویسی کامپیوتر به دهه 1800 برمی گردد. جالب اینجاست که مفهوم برنامه نویسی قبل از اختراع کامپیوترهای مدرن مطرح شد.

 

افتخار نوشتن اولین برنامه کامپیوتری به آدا لاولیس می رسد. او بر روی کامپیوتر همه منظوره مکانیکی اولیه چارلز بابیج، موتور تحلیلی، کار کرد و به الگوریتمی اشاره کرد که قرار بود توسط آن پردازش شود.

 

تا اواسط دهه 1900 بود که اولین کامپیوترهای دیجیتال الکتریکی توسعه یافتند و زبان های برنامه نویسی نیز همراه با آنها تکامل یافتند.

 

در دهه‌های 1950 و 60، زبان‌های اسمبلی معرفی شدند که به ب آموزش برنامه نویسی برای کودکان رنامه‌نویسان اجازه می‌داد از اختصارات برای دستورات به جای کد باینری استفاده کنند. به دنبال آن زبان‌های سطح بالا مانند Fortran و COBOL ایجاد شدند که کاربرپسندتر و به زبان انسانی نزدیک‌تر هستند.

 

 

نمونه های عملی برنامه های کامپیوتری

برنامه های کامپیوتری جز جدایی ناپذیر زندگی روزمره ما هستند، حتی اگر متوجه آن نباشیم. آنها تقریباً تمام جنبه های سبک زندگی ما را لمس می کنند. در اینجا چند مثال عملی آورده شده است:

 

سرویس های ایمیل مانند جی میل، هات میل و غیره.

نرم افزارهای پردازش کلمه مانند MS Word، Google Docs و غیره.

پلتفرم های رسانه های اجتماعی - فیس بوک، اینستاگرام، توییتر

اپلیکیشن های بانکداری آنلاین

نرم افزار پیش بینی آب و هوا

یک چیدمان قابل مشاهده از این قابلیت ها در پشت صحنه به شکل زیر است:

 

عملکرد برنامه نرم افزار

خدمات ایمیل ارسال/دریافت ایمیل

نرم افزار واژه پرداز تایپ و قالب بندی متن

پلتفرم های رسانه های اجتماعی اطلاعات را به اشتراک آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می گذارند و به اشتراک می گذارند

برنامه های بانکداری آنلاین تراکنش های مالی، مدیریت حساب

نرم افزار پیش بینی آب و هوا شرایط آب و هوا را پیش بینی و نمایش می دهد

آنچه این مثال ها بر آن تاکید می کنند، کارایی و تطبیق پذیری برنامه نویسی کامپیوتری است. در نتیجه برنامه نویسی کامپیوتری، وظایف پیچیده به کارهای ساده تری تقسیم شده است که باعث صرفه جویی در زمان و تلاش می شود.

 

منظم و متمرکز بمانید

همه مطالب مطالعه خود را در یک مکان در برنامه StudySmarter جمع آوری و مدیریت کنید.

 

ثبت نام رایگان

برنامه نویسی کامپیوتر

زبان های مختلف برنامه نویسی کامپیوتر

همانطور که عمیق تر به دنیای علوم کامپیوتر می پردازید، با یک سری زبان های برنامه نویسی روبرو می شوید. این زبان ها در طول زمان توسعه یافته و تکامل یافته اند و به طور مستمر با نیازهای در حال تغییر صنعت فناوری سازگار می شوند.

 

توضیحات زبان برنامه نویسی

پایتون یک زبان تفسیری سطح بالا که به دلیل خوانایی و سادگی شناخته Teaching programming for children  شده است. پایتون به طور گسترده برای توسعه وب، تجزیه و تحلیل داده ها،



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه های کامپیوتری اطلاعات را به دستگاه  آموزش برنامه نویسی برای کودکان های محاسباتی منتقل می کنند. سپس رایانه ها وظایف را بر اساس دستورالعمل های برنامه انجام می دهند. برنامه‌های ساده از رایانه‌ها می‌خواهند که محاسبات را انجام دهند، در حالی که برنامه‌های پیچیده می‌توانند بازی‌های ویدیویی را اجرا کنند، داده‌های بزرگ را تجزیه و تحلیل کنند یا ماشین را برانند.

 

راهنمای سرمقاله ZDNet برنامه های کامپیوتری را تعریف می کند، کاربردهای برنامه نویسی را بررسی می کند و دانش و مهارت های مورد نیاز برای مشاغل برنامه نویسی را بررسی می کند.

 

برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

برنامه نویسی که به نام کدگذاری نیز شناخته می شود، به  آموزش برنامه نویسی برای کودکان فرآیند نوشتن دستورالعمل برای دستگاه ها و سیستم های رایانه ای اشاره دارد. یک برنامه کامپیوتری این دستورالعمل ها را به زبانی ترجمه می کند که کامپیوترها می توانند آن را بفهمند.

 

برنامه نویسان از زبان های مختلفی برای کنترل کامپیوترها استفاده می کنند. به عنوان یادآوری، محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در حال حاضر زبان های پایتون، جاوا اسکریپت، جاوا و زبان C هستند.

 

صنعت فناوری به برنامه‌نویسی رایانه‌ای برای ایجاد کاربردهای  آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوآورانه برای رایانه‌ها متکی است. زمینه های انقلابی مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به برنامه نویسی کامپیوتری بستگی دارد.

 

کاربران کامپیوتر اغلب با برنامه ها تعامل دارند. برای مثال مرورگرهای وب، برنامه های کامپیوتری تخصصی هستند. این برنامه‌های روبه‌روی کاربر در دسته توسعه‌دهندگان جلویی قرار می‌گیرند. در مقابل، توسعه Back-end برنامه هایی را برای کارهایی ایجاد می کند که کاربر نمی بیند، از جمله ارتباط با سرور.

 

چگونه از برنامه نویسی کامپیوتری استفاده می شود؟

برنامه نویسان تمام برنامه هایی را که رایانه ها استفاده می کنند، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  از نرم افزارهای ویرایش عکس گرفته تا پردازشگرهای کلمه و مرورگرهای وب، ایجاد کرده اند. زبان های برنامه نویسی قدرت سیستم های کامپیوتری را باز می کنند. بدون برنامه نویسی کامپیوتر، کار بسیار ساده است: دستگاه های کامپیوتری ما کار نمی کنند.

 

علاوه بر کاربردهای برنامه نویسی قابل مشاهده برای کاربران، زبان های برنامه نویسی جنبه پنهان محاسبات را نیز مدیریت می کنند. این برنامه‌ها اطلاعات را از پایگاه‌های داده استخراج می‌کنند، رویه‌های امنیتی را برای محافظت از داده‌های خصوصی پیاده‌سازی می‌کنند و سیستم‌های پشتیبان‌گیری حافظه را اجرا می‌کنند.

 

برنامه نویسان چه می کنند؟

برنامه نویسان به زبان هایی مانند JavaScript، Python و C++ کد م آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی نویسند. بسته به حوزه مورد علاقه آنها – توسعه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل، مهندسی نرم افزار و غیره. - از زبان های مختلف استفاده می کنند.

 

برنامه نویسان نباید فقط به یک یا چند زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشند. آموزش برنامه نویسی برای کودکان  آنها همچنین باید بدانند که چگونه کد را اشکال زدایی و اصلاح کنند. آنها اغلب به صورت تیمی کار می کنند.

 

فرآیند ایجاد یک برنامه پیچیده است و شامل مراحلی مانند:

 

مفهوم سازی هدف برنامه؛

ساخت مدلی از قسمت های مختلف برنامه؛

نوشتن کد؛

اشکال زدایی کد و رفع هر گونه خطا؛

تست برنامه؛

انتشار برنامه برای کاربران بتا.

فرصت های شغلی در برنامه نویسی چیست؟

بسیاری از مشاغل فنی به مهارت های برنامه نویسی نیاز دارند. برای مثال، برنامه نویسان، توسعه دهندگان وب، توسعه دهندگان نرم افزار و مهندسان نرم افزار همگی به طور منظم از مهارت های کدنویسی استفاده می کنند.

 

در ایالات متحده، متوسط ​​حقوق سالانه برای مشاغل رایانه و آموزش برنامه نویسی برای کودکان  فناوری اطلاعات 91250 دلار در می 2020 بود که بیش از دو برابر میانگین حقوق سالانه 41950 دلار برای همه مشاغل است. مشاغل برتر فناوری اطلاعات نیز سریعتر از میانگین ملی رشد می کنند.

 

سایر مشاغل برنامه نویسی کامپیوتر عبارتند از:

 

مدیر پایگاه داده؛

تحلیلگر سیستم های کامپیوتری؛

تحلیلگر امنیت اطلاعات؛

متخصص داده؛

معمار شبکه

چگونه یک برنامه نویس کامپیوتر شویم؟

برنامه نویسان مهارت های کدنویسی را از طریق برنامه های آموزش برنامه نویسی برای کودکان  دانشگاهی، اردوهای راه انداز کدنویسی و خودآموزی یاد می گیرند. مدرک در علوم کامپیوتر یا برنامه نویسی مهارت های کدنویسی قوی را فراهم می کند. اگر می‌خواهید چگونه یک مهندس نرم‌افزار شوید، تحقیق در مورد گزینه‌های آموزشی محل خوبی برای شروع است.

 

دانش‌آموزان همچنین می‌توانند در دوره‌های آنلاین، برنامه‌های  Teaching programming for children صدور گواهینامه یا کمپ‌های بوت متمرکز بر زبان‌های برنامه‌نویسی خاص ثبت‌نام کنند.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه اصلی یک سیستم خودکار، اطلاعاتی را پردازش می  آموزش برنامه نویسی برای کودکان کند که بر عملکرد یک سیستم (کنترل زنجیره های انرژی و اطلاعات) برای پاسخگویی به نیاز از طریق عملکردهای مختلف، که توسط برنامه های فرعی که برنامه اصلی آنها را فراخوانی می کند، ارائه می شود، پردازش می کند.

 

برنامه نویسی کامپیوتری نوشتن یک برنامه است و در سه مرحله تشکیل می شود:

تحلیلی که مشکلی را که با آن مواجه شده است به وضوح توصیف می کند.

الگوریتمی که راه حل مسئله را به شکلی بسیار ساده و آموزش برنامه نویسی برای کودکان  قابل درک برای همه توصیف می کند.

برنامه ای که الگوریتم را به شکل دیجیتالی قابل فهم توسط دستگاه های الکترونیکی ترجمه می کند.

 

سه نوع برنامه نویسی را می توان پیاده سازی کرد و چندین ابزار وجود دارد:

برنامه نویسی متن با استفاده از کاراکترها (اعداد و حروف).

برنامه نویسی با الگوریتم

برنامه نویسی بلوک های گرافیکی

2. دانش

◄ از اصول اولیه الگوریتم ها و کدنویسی برای حل آموزش برنامه نویسی برای کودکان  یک مسئله ساده استفاده کنید

مثال: چگونه درب گاراژ را خودکار کنیم؟

مرحله 1: تجزیه و تحلیل

شرح مشکل: در صورت ورود یا حضور شخصی در گاراژ به صورت خودکار در را باز کنید.

 

مرحله 2: الگوریتم

شروع

SI: فردی که در خارج یا داخل گاراژ شناسایی می شود (ردیاب حضور آموزش برنامه نویسی برای کودکان  داخلی Dint = 1 یا آشکارساز حضور خارجی Dext = 1)

THEN: در را باز کنید (متغیر opendoor مقدار 1 دارد)

ELSE: در را بسته نگه دارید (متغیر opendoor مقدار 0 دارد)

پایان

 

مرحله 3: برنامه

این برنامه مختص زبان انتخابی خواهد بود. در اینجا سه آموزش برنامه نویسی برای کودکان  ​​مثال از نمایش الگوریتم آورده شده است: در الگوریتم، در نمایش Scratch (برنامه نویسی گرافیکی توسط بلوک ها) و در برنامه نویسی متنی.

 

در یک الگوریتم، نمودار زیر را داریم:

 

 

 

در برنامه نویسی بلوک (در اینجا Scratch)، ساختار شرطی زیر را داریم:

 

 

 

 

در برنامه نویسی متنی کد نویسی زیر را داریم:

 

 

 

◄ رفتار مورد انتظار یک سیستم واقعی را تجزیه  آموزش برنامه نویسی برای کودکان و تحلیل کنید و مسئله را به زیرمشکلات تقسیم کنید تا یک برنامه کنترلی ساختار دهید.

مثال :

رفتار و مشکل مورد انتظار برای حل:

یک ربات مجهز به حسگرهای مختلف باید موانع را شناسایی کند و سپس برای اجتناب از آنها در مسیری کاملاً مشخص مانور دهد.

 

تفکیک به مسائل فرعی و ساختار برنامه کنترل:

یک زیربرنامه (SP1) برای تشخیص موانع بنویسید.

 

یک زیربرنامه (SP2) برای اجتناب از مانع بنویسید.

 

یک برنامه اصلی بنویسید که عملکرد کلی ربات را مدیریت کند. آموزش برنامه نویسی برای کودکان  این برنامه اصلی دو زیربرنامه نوشته شده SP1 و SP2 را فراخوانی می کند.

3. چیزهایی که باید به خاطر بسپارید - واژه نامه

سنسور: ابزاری که برای به دست آوردن اطلاعات ماهیت آنالوگ استفاده می شود و اندازه گیری کمیت فیزیکی را ممکن می سازد.

آشکارساز: ابزار اندازه گیری که برای به دست آوردن اطلاعات با ماهیت منطقی استفاده می شود که در حضور عنصر یا موقعیتی که به طور خاص برای آن طراحی شده است، حالت را تغییر می دهد. روی یک بیت (0 یا 1) کدگذاری شده است زیرا کمیت فیزیکی یا موجود است یا وجود ندارد. آشکارسازها سیگنال های دیجیتالی را ارائه می دهند.

محرک: تجهیزاتی که از انرژی دریافتی یک پدیده فیزیکی آموزش برنامه نویسی برای کودکان  تولید می کند. این مورد در مورد موتوری است که از جریان الکتریکی حرکت ایجاد می کند.

تنظیم حرارتی: حفظ دمای محیط یک اتاق در مقداری که کاربر تعریف می کند.

الگوریتم: توالی مرتبی از عملیات ابتدایی که منجر به نتیجه دلخواه می شود و حل یک مسئله را ممکن می سازد. یک الگوریتم ساختار اصلی یک برنامه کامپیوتری را نشان می دهد.

الگوریگرام: نموداری که یک الگوریتم را به روشی بسیار ساده نشان می  آموزش برنامه نویسی برای کودکان دهد که برای همه قابل درک است.

برنامه: دنباله ای منظم از دستورات و دستورات، نوشته شده به زبان معین، که امکان انجام چندین کار را فراهم می کند. یک برنامه ترجمه کامپیوتری یک الگوریتم را به زبان برنامه نویسی کامپیوتر انتخاب شده نشان می دهد.

برنامه فرعی: برنامه ثانویه یک سیستم خودکار که برنامه اصلی به آن فراخوانی می کند.

برنامه اصلی: برنامه ای که عملکرد یک سیستم خودکار را مدیریت می کند.

برنامه نویسی: مجموعه ای از اقدامات مختلف که برای نوشتن یک برنامه انجام می شود.

دستورالعمل: مجموعه ای از کاراکترهایی که در یک زبان  Teaching programming for children برنامه نویسی cho را تعریف می کنند



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

رویکردهای پیشنهادی برای طراحی دوره های سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  علوم کامپیوتر؛ تیم تحقیقاتی یک رویکرد آموزشی متعادل‌تر را اجرا کرد، رویکردی که برای کمک به طراحی کلی دوره برای پاسخگویی بهتر به نیازهای "شناختی، بین فردی و درون فردی" (ص.1) دانش‌آموزان و جذب دانش‌آموزان به "یادگیری عمیق‌تر" کار می‌کرد (گروور). و همکاران، 2015).

 

هنگام در نظر گرفتن استراتژی های طراحی در چارچوب دوره های آنلاین علوم کامپیوتر، فرآیند طراحی دیگری اغلب در ادبیات ظاهر می شود، تفکر طراحی. این فرآیند تکراری اخیراً در سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  دنیای آموزش K-12 از طریق کار کرین و همکاران مورد بررسی قرار گرفته است. (2018) و لی و فو (2020). هر دو نویسنده از تفکر طراحی به عنوان چارچوبی استفاده کرده اند که طراحی دوره را در آموزش K-12 هدایت می کند، جامعه را در بین معلمانی که به عنوان طراح دوره عمل می کنند، ترویج و ایجاد می کند، و برای حمایت از نوآوری فیزیکی و فنی در فرآیند طراحی کار می کند.

 

استراتژی های تسهیل گری

مارتین و همکاران (2020) تسهیل را اینگونه تعریف می کند: «چگونه، چه چیزی، چه زمانی و چرا یک عضو هیئت علمی آنلاین تصمیم می گیرد و اقداماتی را انجام می دهد تا به دانشجویان سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  کمک کند تا به نتایج یادگیری دست یابند (ص.36)». مطالعه اخیر منتشر شده در Science Direct، اثربخشی یادگیری آنلاین با روش تسهیل (ذوالیکار و همکاران، 2019) سطح مشارکت دانش‌آموزان در انجمن‌های گفتگوی آنلاین و سایر ابزارهای مفید در طراحی دوره آنلاین را ارزیابی می‌کند. به طور خاص، نویسندگان اثرات روش‌های تسهیل و مشارکت معلمان را در مشارکت دانش‌آموزان در انجمن‌های گفتگوی آنلاین بررسی کردند. بکارگیری این مطالعات قابل تعمیم در زمینه علوم رایانه آنلاین می تواند لنز جدیدی ارائه دهد که از طریق آن تسهیل را به عنوان کاربردی در علوم رایانه می بینیم.

 

در حالی که تحقیقات کمی وجود دارد که مستقیماً به دنبال شناسایی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  و درک اثربخشی استراتژی‌های تسهیل آنلاین برای معلمان علوم رایانه باشد، مطالعات کمی وجود دارد که اثربخشی دوره‌های علوم رایانه آنلاین و روش‌هایی را که معلمان در این محیط آموزشی کار کرده‌اند بررسی می‌کنند. برای حمایت مجازی از دانش آموزان خود. شواهدی از این امر را می توان در مقاله Huan و همکاران، آموزش دوره های علوم کامپیوتر در آموزش از راه دور (2011) یافت. در طول این مطالعه، تیم تحقیقاتی تأثیر یادگیری از راه دور و محبوبیت فزاینده آن را به دلیل انعطاف‌پذیری و راحتی یادگیری و همانطور که اخیراً اشاره شده است، از سر ضرورت به دلیل همه‌گیری COVID-19 2020 برجسته می‌کند. در طول این مطالعه، ما به ابزارهای آنلاینی اشاره می‌کنیم که تعامل یادگیرنده را افزایش می‌دهند، مانند گنجاندن روش‌های یادگیری چندگانه، ارائه‌های پاورپوینت تعبیه‌شده در دوره، اسناد PDF، و توانایی دوره برای کار در چندین پلتفرم، که امکان دسترسی در بین تلفن همراه را فراهم می‌کند. دستگاه ها

 

یکی از متون اصلی که از درک اساسی استراتژی‌های  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان تسهیل آنلاین برای دانشجویان علوم کامپیوتر پشتیبانی می‌کند، از کار ویلسون و همکارانش آمده است. (1997). در آغاز، تسهیل آنلاین برای دانشجویان علوم کامپیوتر هدف حمایت از دانشجویان در یک محیط ناهمزمان، افزایش مشارکت و درک کلی آنها از محتوای تحت آموزش بود. در این مدت، سوال اصلی که به آن پرداخته شد این بود که "چگونه می توانیم از چنین آموزش و یادگیری به بهترین شکل حمایت کنیم و چه جنبه هایی از این فرآیند در مقایسه با آموزش حضوری به خوبی کار می کند؟" 24 سال از انتشار آن می گذرد، و همین سوال در سراسر انتشارات علوم رایانه با محققان آموزشی که برای حمایت از ارتباط بین استراتژی های تسهیل آنلاین و علوم رایانه تلاش می کنند، پرسیده می شود.

 

استراتژی های ارزیابی

دوره‌های علوم کامپیوتر، به‌ویژه آن‌هایی که تحت عنوان سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  «جایگاه پیشرفته» فعالیت می‌کنند، به‌شدت با بررسی دقیق و هم‌ترازی در آزمون نهایی قرار دادن پیشرفته (AP) آزمایش می‌شوند. با این حال، معلمان علوم کامپیوتر این اختیار را دارند که استراتژی‌های ارزیابی را در طول دوره، با توجه به نیازهای کلی که توسط اداره منطقه یا مدرسه‌شان ارائه می‌شود، ایجاد و اعمال کنند. هنگام در نظر گرفتن ارزشیابی ها و انواع مختلفی که می توان در یک دوره از آنها استفاده کرد، مهم است که ارزش ارزشیابی تکوینی و جمعی را در نظر بگیریم. طبق نظر بلک و ویلیام (2009)، ارزشیابی های تکوینی این گونه تعریف می شوند: «...شواهد در مورد پیشرفت دانش آموز توسط معلمان، یادگیرندگان یا همسالان آنها استخراج، تفسیر و استفاده می شود تا در مورد مراحل بعدی سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان   آموزش که احتمالاً انجام شود، تصمیم گیری کنند. بهتر، یا بهتر از تصمیماتی که در غیاب شواهدی که به دست می‌آمد، می‌گرفتند» (ص 9). به طور مشابه، گروور (2021) با کار بلک و ویلیام (2009) موافق است که تفاوت عمده بین ارزشیابی جمعی و تکوینی در انگیزه ارزیابی و نحوه واکنش معلمان به داده های جمع آوری شده نهفته است. هدف از ارزشیابی های جمعی، نمره دادن به دانش آموزان با استفاده از آزمون ها یا آزمون های معمولی، معمولاً از طریق چندینProgramming teaching sites for children  سؤال چند گزینه ای است (سوروا و سیرکیا، 2015). اچ



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مربیان علوم کامپیوتر به طور کلی به سم سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان آموزش برنامه‌نویسی با استفاده از زبان‌های ساده‌تر روز بر این فرض گرایش پیدا کرده‌اند.

که دانش آموزان بیشتر از آنها استقبال کنند. اما آیا دانش آموزان

منافع بلند مدت واقعاً با این رویکرد تأمین می شود؟ آیا استفاده از زبان های به اصطلاح ساده تر برای آموزش برنامه نویسی به اندازه آموزش نیست

آهنگسازی جدی با بانجو؟ حتی اساسی تر،

منظور ما از آموزش برنامه نویسی چیست سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ؟ مهم کاوش است

این مسائل با توجه به نقش مهمی که نرم افزار در تمام جنبه ها ایفا می کند

وجود انسان امروز

1. معرفی

همانطور که زبان های طبیعی لنگر تفکر انسان هستند، زبان های برنامه نویسی نیز

درک ما از دنیای محاسبات را ثابت کند. بنابراین اگر می خواهید پتانسیل و محدودیت های سیستم های هوشمند آینده را درک کنید،

ابتدا باید با واژگان اولیه چنین سیستم هایی کنار بیایید. اگرچ سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ه سطوح انتزاع زیادی در این واژگان وجود دارد، اما در پایه آن وجود دارد

ریشه در اسم ها، افعال و سایر معیارهای برنامه نویسی دارد

زبانها.1

با توجه به اهمیت زبان های برنامه نویسی، می توان چنین فکر کرد

آنها محورهای ارائه دوره های آموزشی ما خواهند بود

نهادها متأسفانه اغلب اینطور نیست. آموزش یک زبان برنامه نویسی - آنطور که واقعاً باید آموزش داده شود - نیز در نظر گرفته می شود

 البته این درست است که هر مؤسسه‌ای که خدمات رایانه‌ای را ارائه می‌دهد

آموزش و پرورش برنامه نویسی را به شکلی یاد می دهد. در یک انتهای

ما موسسات آموزشی داریم که سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  دانش آموزان را با آنها شروع می کنند

زبان هایی مانند C و سپس گام به گام مهارت برنامه نویسی را ایجاد کنید

به زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی سطح بالاتر. در انتهای دیگر

ما موسسات آموزشی داریم که کمترین مسیر را طی می کنند

مقاومت و آموزش برنامه نویسی از طریق زبانی که اساتید

این باور برای دانش آموزان کمترین مشکل خواهد بود.

این مؤسسات آموزشی اخیر هستند که بلافاصله به این موضوع پرداختند

جاوا زمانی که برای اولین بار چندین سال پیش در صحنه سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  ظاهر شد. استادان به نحو ساده جاوا (بدون اشاره گر) علاقه داشتند و تصمیم گرفتند

این زبان برای آشنایی دانش آموزان با برنامه نویسی و برای

توضیح مفاهیم در ساختار داده، ساختارهای کنترل، طراحی رابط کاربری گرافیکی و غیره. من معتقدم که این موسسات مسئول تعداد زیادی از برنامه نویسان هستند.

امروزه که از پرداختن به مسائل واقعی برنامه نویسی نیز وحشت دارند

اغلب شامل نشت حافظه، سرریز بافر، مشکلات  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان همزمانی، مدیریت استثنا در زمان اجرا، مسائل بهینه سازی عملکرد، اشکال زدایی، تست،

و غیره.

2 آموزش برنامه نویسی به چه معناست؟

تا حدود 25 سال پیش، این سوال بی مورد بود. در طول گذشته

ربع قرن، دنیای محاسبات و برنامه نویسی چنین شده است

متنوع و متنوع که دیگر نمی توان به راحتی تعریف کرد که چه چیزی را تشکیل می دهد

مهارت های اصلی برنامه نویسی در حالی که امروزه تقریباً همه افرادی که دارای مدرک علوم یا مهندسی هستند - و بسیاری با سایر مدارک تحصیلی نیز - یاد می گیرند

برنامه‌نویسی رایانه‌ها به یک شکل یا دیگر، بسیار رایج است

مهندسین و دانشمندان فارغ التحصیل که صلاحیت برنامه نویسی آنها محدود است

به اسکریپت نویسی در Matlab و سایر زبان های مشابه. سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  در صورتی که خواننده فکر کند

بدانید که این وضعیت به مدارس غیر کامپیوتری محدود می شود

که در حال حاضر بسیاری از مدارس CS وجود دارد که در آن بیشتر مهارت های برنامه نویسی وجود دارد

به زبان جاوا یا زبان ساده دیگری منتشر می شوند.

بدیهی است که منظور من این نیست که با هیچ گونه وسعت تخیل به آن اشاره کنم

زبان های برنامه نویسی مانند Matlab و زبان های برنامه نویسی مانند جاوا این کار را نمی کنند

سزاوار مکانی زیر آفتاب اینها همه زبانهای عالی هستند - همانطور که ثابت شده است

با استقبالی که از آنها در بازار شده است.

برای من، آموزش برنامه نویسی در محیط دانشگاه به این معنی است که اول و

مهمتر از همه، آموزش نحوه تعامل با یک ماشین محاسباتی و نحوه برخورد

با همه شگفتی‌هایی که یک ماشین می‌تواند به سمت شما بیاورد - به‌رغم

در دسترس بودن زبان هایی که قادر به جداسازی برنامه نویس از بسیاری هستند

2

از آن شگفتی ها در حالی که ممکن است ایجاد یک آگهی تجاری منطقی باشد

برنامه با استفاده از زبانی که دارای ایمنی نوع، بررسی محدوده و زباله است

مجموعه ای که در آن تعبیه شده است، اینها دقیقاً ویژگی هایی هستند که یک زبان را می سازند

به عنوان رسانه اولیه برای آموزش برنامه نویسی نامناسب است.

به طور خاص تر، آموزش برنامه نویسی البته به معنای آموزش است

ساختارهای کنترل اولیه یک زبان و ساختارهای داده ای که به ما اجازه می دهد

برای حل مشکلات مختلف ایجاد کنید. اما آموزش برنامه نویسی در هسته آن

همچنین باید شامل هنر و علم اجرای استراتژی های کارآمد برای

مدیریت حافظه، برای نوشتن کنترل کننده های سیگنال  Programming teaching sites for children به طوری که یک برنامه بتواند با سیستم عامل تعامل داشته باشد، برای ورودی



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 11 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 متفاوت است اگر قبلاً به استفاده از Python اشاره کرده ایم، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می توانیم توضیح دهیم که جاوا بیشتر برای ایجاد برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. همه کودکان امروز با برنامه های موبایل آشنا هستند: آنها دوست دارند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه را بسازند، حتی اگر یک برنامه تلفن همراه بسیار ساده باشد.

 

HTML

HTML یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی است  آموزش برنامه نویسی برای کودکان زیرا از آن برای ایجاد وب سایت ها و ابرمتن ها (همراه با سایر زبان ها) استفاده می شود. این زبان برای یادگیری آسان در نظر گرفته نمی شود، اما برای یادگیری کد در سن 10 سالگی در حال حاضر مناسب است! وقتی دانش‌آموزان در سنین جوانی شروع به یادگیری کدنویسی با HTML می‌کنند، می‌توانند از برچسب‌ها برای نمایش متفاوت محتوا، اتصال صفحات و ایجاد ابرمتن‌های کوچک استفاده کنند. این مهارت ها با رشد و پیشرفت بیشتر به آنها کمک خواهد کرد.

 

CSS

HTML امروزه به ندرت به تنهایی برای ایجاد وب سایت استفاده  آموزش برنامه نویسی برای کودکان می شود. CSS معمولا در کنار HTML استفاده می شود. CSS نیز با وجود اینکه یک زبان برنامه نویسی پیشرفته به حساب می آید، در سنین بسیار پایین (حدود 10 سالگی) قابل یادگیری است. کودکان می توانند شروع به یادگیری اصول CSS کنند تا در هنگام شروع ایجاد وب سایت نسبت به بزرگسالان مشکل کمتری داشته باشند.

 

آموزش کدنویسی برای بچه ها را کجا پیدا کنیم؟

محاسبات و فناوری در حال تبدیل شدن به دروس مدرسه هستند، درست مانند ریاضیات و انگلیسی. با این حال، برنامه های مدرسه معمولاً آنقدر پیشرفته نیستند که به کودک اجازه دهند اصول برنامه نویسی را بیاموزند. پس کجا می توانید درس های کدنویسی برای بچه ها را در خارج از مدرسه پیدا کنید؟ همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، اینترنت می‌تواند به شما کمک کند: دوره‌های کدنویسی آنلاین زیادی وجود دارد، و در میان آنها، بسیاری از آنها را آموزش برنامه نویسی برای کودکان  خواهید یافت که برای کودکان مناسب هستند. با این حال، هنگام مرور دوره‌های کدنویسی آنلاین، مطمئن شوید که این دوره به طور خاص برای کودکان طراحی شده است: رویکرد یادگیری کدنویسی برای بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است، و یک کودک می‌تواند در تکمیل یک دوره برنامه‌نویسی آنلاین برای بزرگسالان با مشکلات زیادی مواجه شود. بنابراین، برای جلوگیری از هدر دادن پول خود، به دنبال کلاس های برنامه نویسی آنلاین برای کودکان در این سیستم عامل ها باشید:

 

Code.org: این پلت فرمی از وب سایت های رایگان پر از آموزش است.

Swift Playgrounds: یک برنامه iOS که مفاهیم کدنویسی را از طریق پازل آموزش می دهد

شهر الگوریتم: این اپلیکیشن برای اندروید است که به آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کودکان اجازه می دهد از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

Tynker: این مناسب ترین برای کودکان بسیار کوچک است.

کدگذاری سافاری: برای کودکان کوچک نیز مناسب است.

نکته پاداش: چگونه یک برنامه کدنویسی برای کودکان بسازیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید بستری برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان فراهم کنید، بهترین راه حل ایجاد یک برنامه کدنویسی برای کودکان است. بچه‌ها عاشق بازی با تلفن‌های هوشمن آموزش برنامه نویسی برای کودکان د والدین خود هستند و از اینکه به آنها اجازه داده می‌شود وقت خود را روی یک برنامه صرف کنند، بدون اینکه بدانند در حال یادگیری کدنویسی هستند، خوشحال خواهند شد. AppMaster.io پلتفرمی است که می‌تواند کار شما را به عنوان یک توسعه‌دهنده آسان‌تر کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اپلیکیشن یادگیری کد را در اختیا آموزش برنامه نویسی برای کودکان ر کودکان قرار دهید و بودجه خود را به حداکثر برسانید!

 

اشتراک گذاری

 

 

 

کنید

به کاوش در دنیای اعلان‌های فشاری در برنامه‌های وب پیشرو (PWA) بپردازید. این راهنما شما را از طریق فرآیند راه اندازی، از جمله ادغام با پلتفرم پر ویژگی AppMaster.io راهنمایی می کند.

آموزش

APP BUILDER

برنامه وب

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

تاریخ

9 مه 2024

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

قدرت شخصی‌سازی هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های ساخت اپلیکیشن بدون کد کاوش کنید. بیاموزید که چگونه AppMaster از هوش مصنوعی برای شخصی سازی برنامه هTeaching programming for children ا، بهبود تعامل کاربر و نتایج کسب و کار استفاده می کند.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 متفاوت است اگر قبلاً به استفاده از Python اشاره کرده ایم، آموزش برنامه نویسی برای کودکان  می توانیم توضیح دهیم که جاوا بیشتر برای ایجاد برنامه های تلفن همراه استفاده می شود. همه کودکان امروز با برنامه های موبایل آشنا هستند: آنها دوست دارند یاد بگیرند که چگونه یک برنامه را بسازند، حتی اگر یک برنامه تلفن همراه بسیار ساده باشد.

 

HTML

HTML یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی است  آموزش برنامه نویسی برای کودکان زیرا از آن برای ایجاد وب سایت ها و ابرمتن ها (همراه با سایر زبان ها) استفاده می شود. این زبان برای یادگیری آسان در نظر گرفته نمی شود، اما برای یادگیری کد در سن 10 سالگی در حال حاضر مناسب است! وقتی دانش‌آموزان در سنین جوانی شروع به یادگیری کدنویسی با HTML می‌کنند، می‌توانند از برچسب‌ها برای نمایش متفاوت محتوا، اتصال صفحات و ایجاد ابرمتن‌های کوچک استفاده کنند. این مهارت ها با رشد و پیشرفت بیشتر به آنها کمک خواهد کرد.

 

CSS

HTML امروزه به ندرت به تنهایی برای ایجاد وب سایت استفاده  آموزش برنامه نویسی برای کودکان می شود. CSS معمولا در کنار HTML استفاده می شود. CSS نیز با وجود اینکه یک زبان برنامه نویسی پیشرفته به حساب می آید، در سنین بسیار پایین (حدود 10 سالگی) قابل یادگیری است. کودکان می توانند شروع به یادگیری اصول CSS کنند تا در هنگام شروع ایجاد وب سایت نسبت به بزرگسالان مشکل کمتری داشته باشند.

 

آموزش کدنویسی برای بچه ها را کجا پیدا کنیم؟

محاسبات و فناوری در حال تبدیل شدن به دروس مدرسه هستند، درست مانند ریاضیات و انگلیسی. با این حال، برنامه های مدرسه معمولاً آنقدر پیشرفته نیستند که به کودک اجازه دهند اصول برنامه نویسی را بیاموزند. پس کجا می توانید درس های کدنویسی برای بچه ها را در خارج از مدرسه پیدا کنید؟ همانطور که معمولاً اتفاق می‌افتد، اینترنت می‌تواند به شما کمک کند: دوره‌های کدنویسی آنلاین زیادی وجود دارد، و در میان آنها، بسیاری از آنها را آموزش برنامه نویسی برای کودکان  خواهید یافت که برای کودکان مناسب هستند. با این حال، هنگام مرور دوره‌های کدنویسی آنلاین، مطمئن شوید که این دوره به طور خاص برای کودکان طراحی شده است: رویکرد یادگیری کدنویسی برای بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است، و یک کودک می‌تواند در تکمیل یک دوره برنامه‌نویسی آنلاین برای بزرگسالان با مشکلات زیادی مواجه شود. بنابراین، برای جلوگیری از هدر دادن پول خود، به دنبال کلاس های برنامه نویسی آنلاین برای کودکان در این سیستم عامل ها باشید:

 

Code.org: این پلت فرمی از وب سایت های رایگان پر از آموزش است.

Swift Playgrounds: یک برنامه iOS که مفاهیم کدنویسی را از طریق پازل آموزش می دهد

شهر الگوریتم: این اپلیکیشن برای اندروید است که به آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کودکان اجازه می دهد از طریق بازی کدنویسی را یاد بگیرند.

Tynker: این مناسب ترین برای کودکان بسیار کوچک است.

کدگذاری سافاری: برای کودکان کوچک نیز مناسب است.

نکته پاداش: چگونه یک برنامه کدنویسی برای کودکان بسازیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه می توانید بستری برای یادگیری برنامه نویسی برای کودکان فراهم کنید، بهترین راه حل ایجاد یک برنامه کدنویسی برای کودکان است. بچه‌ها عاشق بازی با تلفن‌های هوشمن آموزش برنامه نویسی برای کودکان د والدین خود هستند و از اینکه به آنها اجازه داده می‌شود وقت خود را روی یک برنامه صرف کنند، بدون اینکه بدانند در حال یادگیری کدنویسی هستند، خوشحال خواهند شد. AppMaster.io پلتفرمی است که می‌تواند کار شما را به عنوان یک توسعه‌دهنده آسان‌تر کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اپلیکیشن یادگیری کد را در اختیا آموزش برنامه نویسی برای کودکان ر کودکان قرار دهید و بودجه خود را به حداکثر برسانید!

 

اشتراک گذاری

 

 

 

کنید

به کاوش در دنیای اعلان‌های فشاری در برنامه‌های وب پیشرو (PWA) بپردازید. این راهنما شما را از طریق فرآیند راه اندازی، از جمله ادغام با پلتفرم پر ویژگی AppMaster.io راهنمایی می کند.

آموزش

APP BUILDER

برنامه وب

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

تاریخ

9 مه 2024

برنامه خود را با هوش مصنوعی شخصی کنید: شخصی سازی در برنامه سازان هوش مصنوعی

قدرت شخصی‌سازی هوش مصنوعی را در پلتفرم‌های ساخت اپلیکیشن بدون کد کاوش کنید. بیاموزید که چگونه AppMaster از هوش مصنوعی برای شخصی سازی برنامه هTeaching programming for children ا، بهبود تعامل کاربر و نتایج کسب و کار استفاده می کند.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه کار می کند و به مسائلی که  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به شما مربوط می شود اشاره کنید. Common Sense Media نظراتی ارائه می دهد که به شما کمک می کند پلتفرم هایی را برای تست درایو به عنوان خانواده انتخاب کنید.

 

کنجکاوی و تفکر انتقادی را تشویق کنید. فرزندان خود هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  را به چالش بکشید تا به دنبال نشانه هایی از جانبداری در محتوای آنلاین باشند. برای مثال، می‌توانید با تشخیص چیزهایی که واقعی به نظر می‌رسند در مقابل چیزهایی که به نظر جعلی هستند، یک بازی بسازید. از بچه ها بپرسید که فکر می کنند اطلاعات یا تصاویر از کجا آمده است. آیا شخص، شرکت یا گروهی که آنها را به اشتراک می گذارد، هدفی در ذهن دارد؟ چه دلایلی برای اعتماد (یا عدم اعتماد) به فرستنده داریم؟

 

در مورد سرقت ادبی صحبت کنید. در زمانی که هر کسی می‌تواند محتوا را برش داده و آن را بچسباند و آن را به عنوان مال خود منتشر کند، بچه‌ها باید مفهوم کار اصلی را درک کنند. توضیح دهید که چگونه آنها می توانند از اطلاعات آنلاین به عنوان نقطه پرش برای تفکر خود استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که آنها درک  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می کنند که کپی کردن یا ارائه کلمات، تصاویر و ایده های دیگران بدون اعتبار دادن به آنها اشتباه است (و اغلب غیرقانونی). همانطور که بچه ها رشد می کنید به گفتگو ادامه دهید.

آینده هوش مصنوعی و محافظت از کودکان

ما راه درازی در پی بردن به مزایای هوش مصنوعی داریم و در عین حال از فرزندان خود در برابر خطراتی که ممکن است ایجاد کند محافظت کنیم. نرده‌های محافظی که ما به آن نیاز داریم باید منعکس‌کننده قدرت فوق‌العاده هوش مصنوعی برای شکل‌دهی به زندگی روزمره ما باشد.

 

گفت‌وگوی مداوم باید خانواده‌ها را با مدارس، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، سازمان‌های ورزشی و هنری و سایر سازمان‌های اجتماعی گرد هم آورد، بنابراین ما می‌توانیم به بچه‌ها کمک کنیم  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از هوش مصنوعی بهره ببرند و در عین حال آسیب‌های احتمالی آن را به حداقل برسانیم.

 

اطلاعات بیشتر

برنامه رسانه خانواده AAP

 

ویدئو: 5 نکته برای صحبت با فرزندانتان در مورد هوش مصنوعی (رسانه های عقل سلیم)

 

درباره دکتر مونزر

Tiffany Munzer، MD، FAAP یک متخصص اطفال رشدی-رفتاری و محقق رسانه های دیجیتال در دانشگاه میشیگان است. دکتر مونزر مدرک پزشکی خود را از کالج پزشکی دانشگاه آریزونا گرفت و دوره دستیاری و فلوشیپ کودکان را در دانشگاه میشیگان به پایان رساند. او عضو کمیته اجرایی شورای رسانه و ارتباطات AAP است. آخرین کار او به بررسی این موضوع پرداخته است که چگونه این بیماری همه گیر به تجربیات رسانه های دیجیتال هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خانواده ها شکل داده است.

 

 

آخرین به روز رسانی 4/30/2024

منبع آکادمی آمریکایی اطفال شورای ارتباطات & رسانه (کپی رایت © 2024)

اطلاعات موجود در این وب سایت نباید ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه عنوان جایگزینی برای مراقبت های پزشکی و توصیه های پزشک اطفال شما استفاده شود. ممکن است تغییراتی در درمان وجود داشته با Artificial intelligence in plain language for children شد که پزشک اطفال شما ممکن است بر اساس حقایق و شرایط فردی توصیه کند.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 هوش مصنوعی در آن است؟

هوش مصنوعی (AI) رشته ای از علوم کامپیوتر است که به  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان حل مشکلات شناختی که معمولاً با هوش انسانی مرتبط است، مانند یادگیری، خلق و تشخیص تصویر اختصاص داده شده است. سازمان‌های مدرن حجم زیادی از داده‌ها را از منابع مختلف مانند حسگرهای هوشمند، محتوای تولید شده توسط انسان، ابزارهای نظارتی و گزارش‌های سیستم جمع‌آوری می‌کنند. هدف با هوش مصنوعی ایجاد سیستم های خودآموزی است که از داده ها معنا می گیرند. سپس، هوش مصنوعی می‌تواند این دانش را برای حل مشکلات جدید به روش‌هایی شبیه انسان به کار گیرد. به عنوان مثال، فناوری هوش مصنوعی می تواند به طور معناداری به مکالمات انسانی پاسخ دهد، تصاویر و متن اصلی ایجاد کند و بر اساس ورودی داده های بلادرنگ تصمیم بگیرد. سازمان شما می تواند قابلیت های هوش مصنوعی را در هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  برنامه های شما ادغام کند تا فرآیندهای تجاری را بهینه کند، تجربیات مشتری را بهبود بخشد و نوآوری را تسریع بخشد.

 

فناوری هوش مصنوعی چگونه توسعه یافت؟

در مقاله اصلی آلن تورینگ از سال 1950، "ماشین‌های محاسباتی و هوش"، او به این موضوع پرداخت که آیا ماشین‌ها می‌توانند فکر کنند یا خیر. تورینگ در این مقاله ابتدا اصطلاح هوش مصنوعی را ابداع کرد و آن را به عنوان یک مفهوم نظری و فلسفی ارائه کرد.

 

بین سال‌های 1957 و 1974، پیشرفت‌های محاسباتی به رایانه‌ها  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان اجازه داد تا داده‌های بیشتری را ذخیره کرده و سریع‌تر پردازش کنند. در این دوره، دانشمندان الگوریتم‌های یادگیری ماشینی (ML) را توسعه دادند. پیشرفت در این زمینه، آژانس هایی مانند آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (دارپا) را به ایجاد صندوقی برای تحقیقات هوش مصنوعی سوق داد. در ابتدا، هدف اصلی این تحقیق کشف این بود که آیا رایانه ها می توانند زبان گفتاری را رونویسی و ترجمه کنند.

 

در طول دهه 1980، افزایش بودجه در دسترس و گسترش ابزار الگوریتمی دانشمندان مورد استفاده در هوش مصنوعی، توسعه را ساده کرد. دیوید روملهارت و جان هاپفیلد مقالاتی در مورد تکنیک های یادگیری عمیق منتشر کردند که نشان می داد رایانه ها می توانند از تجربه بیاموزند.

 

از سال 1990 تا اوایل دهه 2000، دانشمندان به بسیاری از اهداف اصلی هوش مصنوعی، مانند شکست دادن قهرمان شطرنج جهان دست یافتند. با داده‌های محاسباتی و قدرت پردازش بیشتر در عصر مدرن نسبت به دهه‌های گذشته، تحقیقات هوش مصنوعی اکنون رایج‌تر و در دسترس‌تر شده است. این به سرعت در حال تبدیل شدن به هوش عمومی مصنوعی است تا نرم افزار بتواند وظایف پیچیده ای را انجام دهد. نرم‌افزار می‌تواند وظایفی را که قبلاً  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به انسان محدود می‌شد، ایجاد کند، تصمیم بگیرد و یاد بگیرد.

 

مزایای هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که طیف وسیعی از مزایای را به صنایع مختلف ارائه دهد.

 

مشکلات پیچیده را حل کنید

فناوری هوش مصنوعی می تواند از ML و شبکه های یادگیری  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان عمیق برای حل مشکلات پیچیده با هوش انسان مانند استفاده کند. هوش مصنوعی می تواند اطلاعات را در مقیاس پردازش کند - مواجهه با الگوها، شناسایی اطلاعات و ارائه پاسخ. شما می توانید از هوش مصنوعی برای حل مشکلات در زمینه های مختلفی مانند تشخیص تقلب، تشخیص پزشکی و تجزیه و تحلیل تجاری استفاده کنید.

 

افزایش بهره وری کسب و کار

برخلاف انسان‌ها، فناوری هوش مصنوعی می‌تواند 24/7 بدون کاهش نرخ هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  عملکرد کار کند. به عبارت دیگر، هوش مصنوعی می تواند کارهای دستی را بدون خطا انجام دهد. می‌توانید به هوش مصنوعی اجازه دهید روی کارهای تکراری و خسته‌کننده تمرکز کند، بنابراین می‌توانید از منابع انسانی در سایر زمینه‌های کسب‌وکار استفاده کنید. هوش مصنوعی می تواند حجم کاری کارکنان را کاهش دهد و در عین حال همه وظایف مرتبط با کسب و کار را ساده کند.

 

تصمیمات هوشمندانه تری بگیرید

هوش مصنوعی می تواند از ML برای تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده ها سریعتر از هر انسانی در مقایسه استفاده کند. پلتفرم های هوش مصنوعی می توانند روندها را شناسایی کنند، داده ها را تجزیه و تحلیل کنند و راهنمایی ارائه دهند. با پیش‌بینی داده‌ها، هوش مصنوعی می‌تواند به پیشنهاد بهترین مسیر آینده کمک کند.

 

فرآیندهای کسب و کار را خودکار کنید

شما می توانید هوش مصنوعی را با ML آموزش دهید تا وظایف را دقیق و سریع انجام دهید. این می‌تواند با خودکار کردن بخش‌هایی از کسب‌وکار که کارمندان با آن‌ها مشکل دارند یا خسته‌کننده می‌شوند، کارایی عملیاتی را افزایش دهد. به همین ترتیب، می‌توانید از اتوماسیون هوش مصنوعی برای آزاد کردن منابع کارکنان برای کارهای پیچیده‌تر و خلاقانه‌تر استفاده کنید.

 

 

 

کاربردهای عملی هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی کاربردهای گسترده ای دارد. اگرچه فهرست هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  جامعی نیست، اما در اینجا مجموعه‌ای از نمونه‌ها وجود دارد که موارد استفاده متنوع از هوش مصنوعی را برجسته می‌کند.

 

پردازش هوشمند اسناد

پردازش هوشمند اسناد (IDP) فرمت های سند بدون ساختار را به داده های قابل استفاده تبدیل می کند. به عنوان مثال، اسناد تجاری مانند ایمیل ها، تصاویر و فایل های PDF را به اطلاعات ساختاریافته تبدیل می کند. IDP از فناوری‌های هوش مصنوعی مانند پردازش زبان طبیعی (NLP)، یادگیری عمیق و بینایی رایانه‌ای برای استخراج، طبقه‌بندی و اعتبارسنجی داده‌ها استفاده می‌کند.

 

به عنوان مثال، HM Land Registry (HMLR) عناوین دارایی را برای بیش از 87 درصد از انگلستان و ولز اداره می کند. کارکنان پرونده HMLR اسناد حقوقی پیچیده مربوط به معاملات ملک را مقایسه و بررسی می کنند. این سازمان یک برنامه کاربردی هوش مصنوعی را برای مقایسه خودکار اسناد به کار برد که زمان بررسی را تا 50 درصد کاهش داد و فرآیند تأیید انتقال اموال را افزایش داد. برای اطلاعات بیشتر، نحوه استفاده HMLR از Amazon Textract را بخوانید.

 

نظارت بر عملکرد برنامه

نظارت بر عملکرد برنامه (APM) فرآیند استفاده از ابزارهای نArtificial intelligence in plain language for children رم افزاری و داده های تله متری برای نظارت بر عملکرد است.



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بازنمایی دانش و مهندسی دانش[20] به برنامه‌های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان این امکان را می‌دهد تا به سؤالات هوشمندانه پاسخ دهند و درباره حقایق دنیای واقعی استنباط کنند. بازنمایی دانش رسمی در نمایه‌سازی و بازیابی مبتنی بر محتوا، [21] تفسیر صحنه، [22] پشتیبانی تصمیم‌گیری بالینی، [23] کشف دانش (استنتاج «جالب» و عملی از پایگاه‌های داده بزرگ) [24] و سایر زمینه‌ها استفاده می‌شود. [25]

 

پایگاه دانش مجموعه ای از دانش است که به شکلی نمایش داده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  می شود که می تواند توسط یک برنامه استفاده شود. هستی شناسی مجموعه ای از اشیاء، روابط، مفاهیم و ویژگی هایی است که توسط یک حوزه خاص از دانش استفاده می شود.[26] پایگاه‌های دانش باید چیزهایی مانند اشیاء، ویژگی‌ها، مقوله‌ها و روابط بین اشیاء را نشان دهند؛ [27] موقعیت‌ها، رویدادها، حالات و زمان؛ [28] علل و معلول‌ها؛ [29] دانش در مورد دانش (آنچه در مورد آنچه می‌دانیم. دیگران می‌دانند)؛ [30] استدلال پیش‌فرض (چیزهایی که انسان‌ها فرض می‌کنند درست است تا زمانی که به طور متفاوت به آن‌ها گفته شود و حتی زمانی که حقایق دیگر در حال تغییر هستند صادق خواهند ماند)؛ [31] و بسیاری از جنبه‌ها و حوزه‌های دانش دیگر.

 

از جمله دشوارترین مشکلات در بازنمایی دانش، گستردگی دانش عام (مجموعه حقایق اتمی که افراد عادی می دانند بسیار زیاد است) و شکل فرعی نمادین اکثر دانش عام (بسیاری از آنچه که مردم می دانند نیست) است. به عنوان «واقعیات» یا «گزاره‌هایی» که می‌توانستند به صورت شفاهی بیان کنند.[19] همچنین دشواری کسب دانش، مشکل کسب دانش برای کاربردهای هوش مصنوعی وجود دارد.[c]

 

برنامه ریزی و تصمیم گیری

«عامل» هر چیزی است که در جهان درک می کند و اقداماتی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  انجام می دهد. یک عامل منطقی اهداف یا ترجیحاتی دارد و اقداماتی را برای تحقق آنها انجام می دهد.[d][35] در برنامه ریزی خودکار، عامل هدف خاصی دارد.[36] در تصمیم‌گیری خودکار، عامل دارای اولویت‌هایی است - برخی موقعیت‌ها وجود دارند که ترجیح می‌دهند در آن قرار بگیرند و برخی موقعیت‌ها سعی در اجتناب از آن دارند. عامل تصمیم گیرنده به هر موقعیت عددی را اختصاص می دهد (به نام "مفید") که میزان ترجیح عامل را اندازه می گیرد. برای هر اقدام ممکن، می‌تواند «فایده مورد انتظار» را محاسبه کند: سودمندی همه نتایج ممکن عمل، وزن‌دهی به احتمال وقوع نتیجه. سپس می‌تواند اقدامی را با حداکثر ابزار مورد انتظار انتخاب کند.[37]

 

در برنامه‌ریزی کلاسیک، عامل دقیقاً می‌داند که هر عملی  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان چه تأثیری خواهد داشت.[38] با این حال، در اغلب مشکلات دنیای واقعی، عامل ممکن است در مورد موقعیتی که در آن قرار دارد مطمئن نباشد ("ناشناخته" یا "غیر قابل مشاهده" است) و ممکن است به طور قطع نداند که پس از هر اقدام ممکن چه اتفاقی خواهد افتاد (اینطور نیست. "جبرگرا"). باید با حدس احتمالی اقدامی را انتخاب کند و سپس وضعیت را مجدداً ارزیابی کند تا ببیند آیا عمل مؤثر بوده است.[39]

 

در برخی مشکلات، ترجیحات عامل ممکن است نامشخص باشد، به خصوص اگر عوامل یا انسان های دیگری درگیر باشند. اینها را می توان آموخت (مثلاً با یادگیری تقویتی معکوس)، یا عامل می تواند به دنبال اطلاعاتی برای بهبود ترجیحات خود باشد.[40] نظریه ارزش اطلاعات را می توان برای سنجش ارزش اقدامات اکتشافی یا تجربی استفاده کرد.[41] فضای اقدامات و موقعیت‌های احتمالی آینده معمولاً به طور غیرقابل حلی بزرگ است، بنابراین عوامل باید اقد هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان اماتی را انجام دهند و موقعیت‌ها را ارزیابی کنند در حالی که مطمئن نیستند که نتیجه چه خواهد بود.

 

یک فرآیند تصمیم مارکوف دارای یک مدل انتقال است که احتمال تغییر وضعیت را توسط یک عمل خاص به روشی خاص و یک تابع پاداش که سود هر حالت و هزینه هر اقدام را تامین می‌کند را توصیف می‌کند. یک سیاست یک تصمیم را با هر ایالت ممکن مرتبط می کند. این خط مشی می تواند محاسبه شود (به عنوان مثال، با تکرار)، اکتشافی باشد، یا می توان آن را آموخت.[42]

 

تئوری بازی رفتار منطقی عوامل متقابل چندگانه را توصیف می‌کند هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  و در برنامه‌های هوش مصنوعی که تصمیماتی را اتخاذ می‌کنند که عوامل دیگر را درگیر می‌کنند، استفاده می‌شود.[43]

 

یادگیری

یادگیری ماشینی مطالعه برنامه هایی است که می تواند عملکرد خود را در یک کار معین به طور خودکار بهبود بخشد.[44] از ابتدا بخشی از هوش مصنوعی بوده است.[e]

 

انواع مختلفی از یادگیری ماشین وجود دارد. یادگیری بدون نظارت جریانی از داده ها را تجزیه و تحلیل می کند و الگوها را می یابد و بدون هیچ راهنمایی دیگری پیش بینی می کند.[47] یادگیری نظارت شده به انسان نیاز دارد که ابتدا داده های ورودی را برچسب گذاری کند، و در دو نوع اصلی وجود دارد: طبقه بندی (که در آن برنامه باید یاد بگیرد که ورودی به کدام دسته تعلق دارد) و رگرسیون (که در آن برنامه باید تابع عددی را بر اساس ورودی عددی استنتاج کند. ).[48]

 

در یادگیری تقویتی، عامل برای پاسخ های خوب پاداش و برای پاسخ  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان های بد مجازات می شود. عامل یاد می گیرد که پاسخ هایی را انتخاب کند که به عنوان "خوب" طبقه بندی می شوند.[49] یادگیری انتقالی زمانی است که دانش به دست آمده از یک مسئله بر روی یک مسئله جدید اعمال شود.[50] یادگیری عمیق نوعی از یادگیری ماشینی است که ورودی ها را از طریق شبکه های عصبی مصنوعی الهام گرفته از بیولوژیکی برای همه ا Artificial intelligence in plain language for children ین انواع یادگیری اجرا می کند.[51]

 

تئوری یادگیری محاسباتی می تواند یادگیرندگان را از طریق محاسباتی ارزیابی کند



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ets با ورودی های با ابعاد بالا است، اما ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه دلیل پیچیدگی آنها به مقدار قابل توجهی از قدرت محاسباتی و آموزش گسترده نیاز دارد.

 

نمونه هایی از هوش مصنوعی

پس هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد؟ اکثر مردم از طریق بلندگوهای هوشمند و دستیارهای تلفن هوشمند مانند سیری و الکسا با آن آشنا هستند، اما فناوری جدید هوش مصن هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان وعی به طور مداوم زندگی ما را از بسیاری جهات دیگر آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند.

 

در اینجا چند نمونه از کاربردهای هوش مصنوعی آورده شده است:

 

هوش مصنوعی مراقبت های بهداشتی می تواند حجم وسیعی از داده های بیمار را پردازش و تجزیه و تحلیل کند تا پیش بینی های دقیقی ارائه دهد و درمان شخصی را برای نتایج بهتر توصیه کند.

کسب و کار و تولید از اتوماسیون در هر زمینه، از تشخیص تقلب، ارزیابی ریسک و تحلیل روند بازار گرفته تا ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی در خطوط تولید، سود می‌برند. سیستم‌های هوش مصنوعی همچنین می‌توانند خرابی تجهیزات را قبل از وقوع پیش‌بینی کنند و ناهنجاری‌ها را در الگوهای ترافیک شبکه  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان شناسایی کنند و تهدیدات امنیت سایبری را شناسایی کنند. و در خرده فروشی، هوش مصنوعی مدیریت موجودی، تجارب خرید شخصی، ربات‌های گفتگو را برای کمک به مشتریان و تجزیه و تحلیل ترجیحات مشتری، افزایش فروش از طریق تبلیغات هدفمند بهتر ارائه می‌دهد.

هوش مصنوعی آموزشی شامل سیستم‌های آموزشی هوشمندی است که با نیازهای دانش‌آموزان سازگار است و بازخورد و راهنمایی مناسب ارائه می‌کند. هوش مصنوعی همچنین درجه بندی خودکار، ایجاد محتوا و شبیه سازی های واقعیت مجازی را ارائه می دهد.

هوش مصنوعی حمل و نقل جریان ترافیک را بهینه می کند، نیازهای تعمیر و نگهداری را پیش بینی می کند و لجستیک را در شرکت های حمل و نقل بهبود می بخشد، در حالی که در کشاورزی می تواند عملکرد محصول را بهینه کند و هدر رفت منابع را کاهش دهد. فناوری هواپیماهای بدون سرنشین شرایط خاک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  را نظارت می کند، بیماری های محصول را شناسایی می کند و نیازهای آبیاری را ارزیابی می کند و سیستم های هوش مصنوعی می توانند استفاده کارآمد از آفت کش ها و مدیریت محصول را توصیه کنند.

سرگرمی: با تجزیه و تحلیل تنظیمات برگزیده کاربر، هوش مصنوعی می تواند فیلم، موسیقی یا کتاب را توصیه کند. واقعیت مجازی و افزوده محیط های سرگرمی همه جانبه ای را ایجاد می کنند. CGI واقعی و هوش مصنوعی «جلوه‌های ویژه» تجربه بصری فیلم‌ها و بازی‌ها را افزایش می‌دهد.

حاکمیت و مقررات هوش مصنوعی

با افزایش ادغام در صنایع مختلف، اهمیت تضمین کیفیت و قابلیت اطمینان نرم افزار هوش مصنوعی را نمی توان نادیده گرفت. با وجود خطرات موجود، هوش مصنوعی همچنان از فقدان  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان مقررات رنج می برد. اینجاست که استانداردهای بین المللی می توانند کمک کنند.

 

استانداردهایی مانند استانداردهایی که توسط ISO/IEC JTC 1/SC 42 در زمینه هوش مصنوعی ایجاد شده است، نقشی اساسی در پرداختن به توسعه اخلاقی و مسئولانه و استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی ایفا می‌کنند. آنها به پر کردن شکاف‌ها در مقررات کمک می‌کنند و به تصمیم‌گیرندگان و سیاست‌گذاران ابزارهایی برای ایجاد داده‌ها و فرآیندهای منسجم و قابل حسابرسی می‌دهند.

 

سیستم های مدیریت هوش مصنوعی ISO/IEC 42001

 

ISO/IEC 23894 AI – راهنمای مدیریت ریسک

 

چارچوب ISO/IEC 23053 برای سیستم های هوش مصنوعی با استفاده از ML

 

این استانداردها می توانند ارزش بلندمدتی را برای یک کسب  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و کار، به ویژه در زمینه هایی مانند گزارش زیست محیطی، به ارمغان بیاورند. استانداردها باعث ایجاد اعتبار نزد ذینفعان می شود و از طریق همسویی با مقررات و ابزارهای حاکمیتی موجود، اطمینان حاصل می کند که مزایای هوش مصنوعی بر خطرات مربوطه بیشتر است.

 

هوش مصنوعی چگونه دنیای ما را تغییر خواهد داد؟

همانطور که پیچیده تر می شود، می توانیم انتظار داشته باشیم که هوش مصنوعی روش کار و زندگی ما را متحول کند. علاوه بر بسیاری از کاربردهای ذکر شده در بالا، هوش مصنوعی نقش مهمی در رسیدگی به چالش‌های جهانی و سرعت بخشیدن به جستجوی راه‌حل‌ها خواهد داشت.

 

اما پیامدهای اخلاقی هوش مصنوعی در کنار آن توسعه خواهد یافت. همانطور که هوش مصنوعی قدرتمندتر و فراگیرتر می شود، باید اطمینان حاصل کنیم که به طور مسئولانه توسعه یافته و استفاده می شود و مسائل مربوط به تعصب، حریم خصوصی و شفافیت را مورد توجه قرار می دهد. برای دستیابی به این مهم، آگاه ماندن و Artificial intelligence in plain language for children  فعال بودن در شکل دادن به توسعه آن، برای ساختن آینده ای که برای همه مفید و اخلاقی باشد، بسیار مهم است.

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نکته تحریریه: مشاور فوربس ممکن است از فروش های ایجاد شده از  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان پیوندهای شریک در این صفحه کمیسیون دریافت کند، اما این بر نظرات یا ارزیابی ویراستاران ما تأثیری ندارد.

هوش مصنوعی (AI) چیست و چگونه کار می کند؟

حدود چند سال پیش، اگر قصد سفر به گوا را داشتید و می‌خواستید آب‌وهوا یا بهترین مسیر یا هر سؤال مهم دیگری را بدانید، ممکن است لازم باشد از کسی که قبلاً آنجا بوده است بپرسید تا پاسخ‌ها یا دستورالعمل‌های دقیق را بدهد. اما، اکنون ما در دنیای هوش مصنوعی زندگی می کنیم، جایی که تک تک اطلاعات را می توان در عرض چند ثانیه دریافت کرد. با این همه فناوری پیشرفته، تشخیص صدا یا گفتار مجهز به هوش مصنوعی، نقشه‌های گوگل،  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ماشین‌های خودران، بدون شک «هوش مصنوعی» یا «AI» زندگی ما را بسیار ساده‌تر از آنچه می‌توانیم تصور کنیم چند سالی کرده است. پیش.

 

از لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید، گوشی‌تان را چک می‌کنید یا سریال‌های توصیه‌شده نتفلیکس را تماشا می‌کنید، هر روز زندگی‌تان به بهترین شکل از هوش مصنوعی استفاده می‌کنید.

 

بنابراین، معنای واقعی هوش مصنوعی یا AI چیست، مزایای آن چیست هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  و در واقع چگونه در دنیای واقعی کار می کند؟ این خواندن همه چنین پاسخ هایی را دارد.

 

هوش مصنوعی (AI) چیست؟

هوش مصنوعی شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که وظایفی را با کمک ماشین‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی مختلف، با یا بدون عملکردهای شناختی یا نظارت انسان انجام می‌دهد - مانند تفسیر گفتار، بازی کردن و شناسایی الگوها.

 

به طور کلی، هوش مصنوعی نشان دهنده یک ماشین کامپیوتری با هوش در سطح انسانی است که دارای انواع توانایی های شناختی است که به طور خاص برای انجام وظایف مختلف برنامه ریزی شده اند.

 

برخی از نمونه‌های رایج هوش مصنوعی که ما در زندگی  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان روزمره خود از آنها استفاده می‌کنیم عبارتند از:

 

سیری، الکسا و دستیاران هوشمند دیگر

نقشه های گوگل

چت ربات های زنده

ماشین های خودران

بازی های ویدئویی تعاملی

سنسورها و دستگاه های پوشیدنی

حسگرهای زیستی برای اهداف پزشکی

مشاوران رباتیک برای معاملات سهام

هوش مصنوعی هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

هدف علم هوش مصنوعی ایجاد یک سیستم کامپیوتری است که بتواند رفتار انسان را به گونه‌ای مدل‌سازی کند که در نتیجه بتوان از آن برای حل مسائل پیچیده با کمک فرآیندهای تفکر انسان‌مانند استفاده کرد. سیستم‌های هوش مصنوعی با ادغام مجموعه‌های حجیم از داده‌ها با الگوریتم‌های پردازش هوشمند کار می‌کنند و چندین کار را هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  به سرعت در زمان بسیار کمی انجام می‌دهند.

 

برای این منظور، هوش مصنوعی با ابزارهای اصلی مانند «یادگیری ماشینی» و «یادگیری عمیق» نیرو می گیرد و وظایف داده شده را تقریباً به روشی مشابه ذهن انسان انجام می دهد.

 

یادگیری عمیق به نوعی از یادگیری ماشینی اشاره دارد و یادگیری ماشینی زیرمجموعه ای از هوش مصنوعی است که بیشتر پایه و اساس هوش مصنوعی را تشکیل می دهد.

 

یادگیری ماشینی (ML): به کاربرد خاصی از هوش مصنوعی اشاره دار هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د که به سیستم‌ها یا برنامه‌های کامپیوتری اجازه می‌دهد به طور خودکار درک کنند و نتایج را بر اساس تجربه نشان دهند. الگوریتم ML بر روی داده های تغذیه شده کار می کند و از تکنیک های آماری مختلفی استفاده می کند که به هوش مصنوعی اجازه می دهد الگوهای مختلف را در داده ها کشف کند و در نتیجه نتایج کار را گسترش دهد.

 

یادگیری عمیق (DL): یادگیری عمیق شکلی از یادگیری ماشینی است که از شبکه های عصبی مصنوعی برای پردازش اطلاعات و در نتیجه یافتن استنتاج یا نتایج استفاده می کند. نوع خاصی از یادگیری ماشینی که به هوش مصنوعی اجازه می دهد با پردازش داده ها یاد بگیرد و بهبود یابد. یادگیری عمیق از شبکه‌های عصبی مصنوعی استفاده می‌کند که شبکه‌های عصبی بیولوژیکی در مغز انسان را برای پردازش اطلاعات، یافتن ارتباط بین داده‌ها و استنتاج یا هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  نتایج مبتنی بر تقویت مثبت و منفی استفاده می‌کند. ما در مقاله خود بیشتر در مورد "یادگیری عمیق" بحث خواهیم کرد.

 

از سوی دیگر، «شبکه‌های عصبی» مانند شبکه‌هایی از نورون‌های موجود در مغز انسان عمل می‌کنند، که به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد مجموعه‌های داده بسیار بزرگی را پردازش کند و به ماشین اجازه می‌دهد تا در ترسیم مراجع، ایجاد اتصالات و وزن دادن ورودی‌ها «عمق» پیش برود. نتایج.

 

به غیر از ML و DL، سیستم‌های هوش مصنوعی به رباتیک، مهارت‌های محاسباتی شناختی، پردازش زبان و بینایی کامپیوتری نیاز دارند که به مدل‌های رایانه‌ای اجازه می‌دهد تا نحوه عملکرد مغز انسان را در حین انجام یک کار پیچیده تقلید کنند.

 

منظور شما از یادگیری عمیق هوش مصنوعی چیست؟

یادگیری عمیق جزء بسیار مهم و حیاتی هوش مصنوعی است که شامل هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  داده های آماری و یادگیری پیش بینی می شود. این زیرشاخه ای از یادگیری ماشین است که از شبکه های عصبی برای شبیه سازی رفتار مغز انسان استفاده می کند. شبکه های عصبی توسط عملکرد مغز انسان تحریک می شوند و از مقادیر زیادی داده تشکیل شده اند که به صورت بدون نظارت یا نیمه نظارت کار می کنند.

 

مدل‌های مبتنی بر یادگیری عمیق می‌توانند مستقیماً از این داده‌های تغذیه شده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  دریافت کنند، بنابراین چنین مدل‌هایی برای کارهایی مانند تشخیص تصویر، تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی مناسب هستند.

 

یادگیری عمیق از داده های برچسب زده شده برای طبقه بندی یا انجام محاسبات دقیق استفاده می کند، که ممکن است به نوعی مداخله انسانی نیاز داشته باشد، یعنی قرار دادن آن داده ها به درستی Artificial intelligence in plain language for children . بنابراین، یادگیری عمیق می تواند t



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

6 علوم کامپیوتر و STEM و اینکه روش های کمی بیشترین استفاده را در هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  تحقیقات مبتنی بر شواهد داشتند. Huang (2021) بیان می کند که به دلیل طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، دوقلوسازی دیجیتال به عنوان یکی از ده نوآوری برتر فناوری در زمان های اخیر ظاهر شده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  است. اهمیت و پتانسیل تحقیقاتی دوقلوی دیجیتال با ادغام تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و تکنیک های هوش مصنوعی/یادگیری ماشین (AI-ML) که احتمالات جدید و مشکلات جالبی را ارائه می دهد، بیشتر می شود. مدل های علمی متعددی تا به امروز در رابطه با این موضوع در حال توسعه توسعه یافته و به اجرا گذاشته شده است. با این حال، ارزیابی جامعی از دوقلوی دیجیتال وجود ندارد که دانشگاه و کسب و کار را به سمت پیشرفت‌های بعدی هدایت کند، به‌ویژه ارزیابی که بر عملکرد هوش مصنوعی و داده‌های هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  بزرگ تمرکز دارد. بنابراین اهمیت داده های بزرگ و AI-ML در توسعه دوقلوهای دیجیتال (DTs) یا سیستم های مبتنی بر DT برای انواع کاربردهای صنعتی در این مقاله برجسته شده است. کلهر (2021) بیان می کند که این مقاله پتانسیل هوش مصنوعی را به عنوان روشی برای آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم با هدف کمک به معلمان در افزایش نتایج اجتماعی و تحصیلی ASC بررسی می کند. استفاده از چارچوبی برای ثبت دقیق چنین تعاملاتی و انجام تجزیه و تحلیل کیفی برای آشکار کردن روندهای کلیدی در مشاهدات جمع آوری شده، مانند تأثیر طولانی مدت تاکتیک هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  های ارتباطی معلم بر واکنش های دانش آموزان، می تواند به کشف این الگوها کمک کند. علاوه بر این، تکنیک‌های یادگیری ماشینی طولانی‌مدت با پیش‌بینی واکنش‌های دانش‌آموزان بر اساس نحوه تعامل معلمان با محیط‌های کلاس درس و در رابطه با ویژگی‌های دانش‌آموز توسعه داده شد. تجزیه و تحلیل این مطالعه که بر روی نمونه ای از 5460 تعامل رمزگذاری شده بین معلمان و هفت کودک استوار بود، بهره وری متنوع راهبردهای ارتباطی مختلف را روشن کرد و پتانسیل این روش را برای ایجاد پیشرفت در زمینه آموزش اوتیسم نشان داد. Rathore (2021) بیان می کند که این مقاله ادعا می کند که در طول 25 سال گذشته، هوش مصنوعی در آموزش دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. گفته می شود زمانی که هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  ما به گذشته خود فکر می کنیم و آینده خود را بررسی می کنیم، دو نگرانی کلیدی ایجاد می شود: قدرت ما چیست و چه فرصت های جدیدی در پیش روی ما است؟ برای شناسایی شرایط محوری و معمولی که در حوزه هوش مصنوعی رخ می‌دهد، 47 مقاله از تاریخ مجله در طول سه سال مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همچنین پیشنهاد می شود که از دو رشته تحقیقاتی همزمان برای تأثیرگذاری بر تحصیل در 25 سال آینده استفاده شود. اولین رویکرد، رویکرد توسعه ای است که بر به روز رسانی فناوری ها و حوزه ها و در عین حال حفظ روابط نزدیک معلمان با دانش آموزان در کلاس درس تمرکز دارد. موضوع دوم بر فرآیند تکامل متمرکز بود و او بیان می‌کند که دانش‌آموزان باید از فناوری فعلی برای قدردانی از سنت‌ها و آرزوهای هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خود استفاده کنند. در 25 سال گذشته، فناوری ai در دانشگاه ها با توسعه سیستم هایی که به اندازه تدریس خصوصی یک به یک موفق هستند، اولویت بالایی برای یافتن پاسخ به دو موضوع اصلی قرار داده است.

7 لوئیس، S.C. (2020) بیان می کند که روش هایی که در آن انسان با هوش مصنوعی ارتباط برقرار می کند، به طور موثر توسط نظریه ارتباطات به عنوان ارتباط شناسایی نمی شود. برای از بین بردن این موضوع، مقاله به تفاوت‌های بین هوش مصنوعی ارتباطی و فناوری‌های قبلی اشاره می‌کند و این ارتباط را ارتباطات ماشین انسانی می‌نامد. این تحقیق بر روی موارد زیر انجام شده است: 1. ابعاد کارکردی که از طریق آن افراد دستگاه ها و برنامه های کاربردی را به عنوان ارتباط دهنده درک می کنند. 2. پویایی رابطه ای که از طریق آن افراد خود را با دیگران و فناوری ها مرتبط هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  می کنند. 3. مفاهیم متافیزیکی که مرزهای انسان، ماشین و ارتباطات را مشخص می کند. Gollatz، K. (2018) بیان می کند که رشته ارتباطات از نظر تاریخی فناوری جدید را با تکامل این نوآوری ها به یک رسانه تعامل اجتماعی و تبادل پیام معرفی می کند. این مقاله جهت گیری مجدد و بازسازی مهم مطالعات ارتباطی را مورد بحث قرار می دهد تا چالش ها و فرصت های معرفی شده توسط هوش ماشینی، سیستم تصمیم گیری مستقل و دستگاه های هوشمند را در بر گیر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان د. با رشد ارتباطات کامپیوتری (CMC) در نیمه دوم قرن بیستم، این انتقال به وضوح قابل مشاهده است. این ساختار، اگرچه لزوماً نادرست نیست، اما این واقعیت را نادیده می‌گیرد که برخلاف پیشرفت‌های فناوری قبلی، رایانه‌ها نیز موقعیت مشارکت‌کننده در مبادلات ارتباطی را اشغال می‌کنند. در CMC Artificial intelligence in plain language for children ، کامپیوتر به طور مشابه با یک کانال خنثی انتقال پیام و ابزار تعامل انسانی درک و بررسی می شود. پورا



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویس به چه معناست؟

برنامه نویس فردی است که با دادن دستورالعمل های برنامه نویسی بلوکی  برنامه نویسی خاص به کامپیوتر، نرم افزار یا برنامه های کاربردی را می نویسد/ ایجاد می کند. اکثر برنامه نویسان پیشینه محاسباتی و کدنویسی گسترده ای در چندین زبان برنامه نویسی و پلتفرم دارند، از جمله زبان پرس و جو ساختاریافته (SQL)، پرل، زبان نشانه گذاری توسعه پذیر (XML)، PHP، HTML، C، C++ و جاوا.

 

آگهی ها

یک برنامه نویس همچنین ممکن است در یک یا چند برنامه نویسی بلوکی  زمینه محاسباتی مانند پایگاه داده، امنیت یا نرم افزار / سیستم عامل / موبایل / توسعه وب تخصص داشته باشد. این افراد در توسعه فناوری کامپیوتر و حوزه محاسبات نقش اساسی دارند.

 

Techopedia برنامه نویس را توضیح می دهد

یک برنامه نویس ممکن است در تنظیمات مختلفی کار کند، از شرکت های  برنامه نویسی بلوکی کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات، و در هر یک از اجزای مربوط به برنامه نویسی سیستم، از جمله:

 

یک برنامه نویس بر اساس مشخصات ارائه شده توسط یک تحلیلگر سیستم یا برنامه نویس ارشد کار می کند. پس از تکمیل طراحی برنامه، یک برنامه نویس طرح را به یک سری کد یا دستورالعمل تبدیل می کند که کامپیوتر می تواند اجرا و اجرا کند و از یک زبان برنامه نویسی خاص و پلتفرم های مورد نیاز استفاده می کند برنامه نویسی بلوکی . پس از تبدیل طرح به کد، یک برنامه نویس کد را اجرا می کند و به دنبال اشکال و خطا می گردد.  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان اگر برنامه نویسی خطاهای کد را پیدا کند، اصلاحات مناسب اعمال می شود و برنامه دوباره اجرا می شود. برنامه نویس سعی می کند تا کد را از طریق یک فرآیند آزمون و خطا کامل کند تا به سطح خطای قابل قبولی برسد و این روند را در طول عمر برنامه ادامه می دهد، برنامه نویسی بلوکی  زیرا نرم افزارها و برنامه ها هرگز واقعاً کامل یا کامل نمی شوند.

 

 

 

خط مشی تحریریه Techopedia بر ارائه محتوای کاملاً تحقیق شده، دقیق و بی طرفانه متمرکز است. ما استانداردهای سخت گیرانه منبع یابی را رعایت می کنیم، و هر صفحه توسط تیم متخصصان برتر فناوری و ویراستاران کارکشته بررسی می شود. این فرآیند یکپارچگی، مرتبط بودن و ارزش محتوای ما را برای خوانندگان تضمین می کند.

 

برچسب ها

زبان های برنامه نویسی و توسعه نرم افزار

 

 

مارگارت روس

کارشناس فناوری

مارگارت یک نویسنده و معلم فنی برنده جایزه است که به دلیل توانایی خود در توضیح موضوعات فنی پیچیده برای مخاطبان تجاری غیر فنی شناخته شده است. در طول بیست سال گذشته، تعاریف IT او توسط Que در دایره‌المعارفی از اصطلاحات فناوری منتشر شده است و در مقالات نیویورک تایمز، مجله تایم، یو‌اس‌ای تودی، ZDNet، مجله PC و مجله Discovery ذکر شده است. او در سال 2011 به Techopedia پیوست. ایده مارگارت برای یک روز سرگرم کننده این است که به متخصصان فناوری اطلاعات و تجارت کمک می کند تا به زبان های بسیار تخصصی یکدیگر صحبت کنند.

 

همه مقالات مارگارت روس

چرا به تکوپدیا اعتماد کنیم؟

ما از یک خط مشی تحریریه سختگیرانه حمایت می کنیم که بر دقت واقعی، ارتباط و بی طرفی تمرکز دارد. محتوای ما که توسط کارشناسان برجسته صنعت ایجاد شده است، توسط تیمی از ویراستاران باتجربه بررسی می شود تا از مطابقت با بالاترین استانداردها در گزارش و انتشار اطمینان حاصل شود.

افشای

محبوب ترین اصطلاحات

زبانهای برنامه نویسی

فایل JAR (فایل جار)

فایل JAR چیست؟ یک فایل JAR (.jar) یک محفظه منطقی برنامه نویسی بلوکی  است که تمام قسمت های ضروری یک ...

 

توضیح کامل

عکس مارگارت روس

MARGARET ROUSE کارشناس فناوری

 

آگهی ها

زبانهای برنامه نویسی

ارزش نگهبان

ارزش سنتینل چیست؟ یک مقدار نگهبان یBlock programming ک مقدار داده از پیش تعریف شده است که در p کامپیوتر استفاده می شود



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

کدگذاری مبتنی بر بلوک

آیا می خواهید بدون تایپ (مجازی) چیزی کدنویسی کنید؟

 

کد نویسی مبتنی بر بلوک به این معنی است که به  برنامه نویسی بلوکی جای تایپ یک زبان برنامه نویسی، قطعات اره مویی مانند را با هم بکشید و رها کنید تا با استفاده از ابزارهایی مانند Scratch یا Thunkable چیزهایی بسازید.

 

کدگذاری مبتنی بر بلوک چگونه کار می کند؟

کدگذاری مبتنی بر بلوک با کشیدن «بلوک‌های» کد برای برنامه نویسی بلوکی  ساختن برنامه‌هایی که می‌توانند کارها را انجام دهند، کار می‌کند. طیف وسیعی از انواع مختلف بلوک وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، و اغلب آنها نکاتی دارند (مانند اره منبت کاری اره مویی) که در آنها با هم قرار می گیرند.

 

در زیر نمونه ای از کدهای Thunkable آورده شده است، ابزاری که به شما امکان می دهد برنامه های ساده بسازید. رنگ‌های مختلف بلوک‌ها عملکردهای متفاوت خود را نشان می‌دهند: بلوک زرد یک «رویداد» است که به دنبال زمانی است که روی دکمه‌ای کلیک می‌شود، و سپس بلوک بنفش متصل به آن یک بلوک صوتی است و وقتی به آن گفته شود صدایی پخش می‌شود. بلوک زرد

 

کد Thunkable که می گوید وقتی دکمه کلیک می شود برنامه نویسی بلوکی  در Sound call Play انجام دهید

نمونه ای از کد Thunkable برای پخش صدا با فشار دادن یک دکمه.

ویژگی های کدگذاری مبتنی بر بلوک

فرقی نمی‌کند از Scratch، Thunkable یا ابزارهای کدنویسی مبتنی بر بلوک دیگر استفاده می‌کنید، این ابزارها معمولاً ویژگی‌های مشابهی دارند که عمدتاً بر اساس مفاهیم کدنویسی است که در زبان‌های کدنویسی تایپ‌شده نیز خواهید یافت.

 

همه آنها تمایل دارند حول دو عنصر بچرخند: ایجا برنامه نویسی بلوکی د رابط بصری که کاربر با آن تعامل خواهد کرد و کنار هم قرار دادن بلوک هایی که کد را تشکیل می دهند.

 

طراحی رابط

اجرای کد

خراش

Scratch یک ابزار کدگذاری مبتنی بر بلوک است که برای مبتدیان و زمینه های آموزشی طراحی شده است که به شما امکان می دهد بازی ها، انیمیشن ها و داستان های تعاملی ایجاد کنید.

 

نمونه خراش با یک کاراکتر گربه که با کلیک کردن روی یک دکمه حرکت می کند

Scratch به شما امکان می دهد چیزهایی را روی صفحه کنترل کنید، مانند حرکت دادن اسپرایت یا پخش صدا.

برای استفاده از Scratch، برای یک حساب کاربری رایگان در وب سایت Scratch ثبت نام می کنید و سپس شروع به ساخت کد در مرورگر وب خود می کنید. شما می توانید پروژه  برنامه نویسی بلوکی های کدنویسی خود را ایجاد کنید یا پروژه های دیگران را مشاهده و "ریمیکس" کنید تا ببینید چگونه کار می کنند.

 

Scratch برخی از آموزش های خود را دارد، یا م آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ی توانید از مواد Scratch ما در زیر برای شروع استفاده از آن استفاده کنید.

 

 

کدنویسی کامل با اسلایدهای اسکرچ در اسلایدهای گوگل

 

کدنویسی با برگه تقلب Scratch (و راهنمای بلاک ها)

 

 

اسکرچ زین: بازی بسازید!

یک مجله قابل چاپ که ما ساخته ایم که اصول استفاده از  برنامه نویسی بلوکی Scratch را به شما آموزش می دهد.

تمرینات

اگر می‌خواهید ابتدا پروژه‌های Scratch را مشاهده کنید، پروژه‌های Scratch را امتحان کنید، و سپس ایده‌های خود را بیاندیشید، این برگه تمرین Scratch به شما پیشنهاد می‌دهد تا از کاوش سایر خلاقیت‌ها به ساختن خودتان بروید.

 

کدنویسی با تمرینات اسکرچ

قابل تامل

Thunkable یک ابزار کدنویسی مبتنی بر بلوک برای ایجاد برنامه های تعاملی ساده، مانند بازی های کوچک است. همچنین می‌توان از آن برای افزودن ویژگی‌هایی مانند تبدیل متن به گفتار و تشخیص تصویر استفاده کرد، زیرا بلوک‌هایی با ویژگی‌های خاص دارد.

 

برای نمونه سازی ایده ها و فکر کردن به آنچه ممکن است برنامه نویسی بلوکی  برای کارکرد یک برنامه نیاز داشته باشید، بدون نیاز به یادگیری یکی از زبان های برنامه نویسی مورد استفاده برای توسعه برنامه ها خوب است.

 

همچنین برای فکر کردن به اینکه چگونه یک برنامه را برای کاربران خود کاربردی می کنید مفید است، زیرا می توانید برنامه خود را به صورت زنده در مرورگر وب خود آزمایش کنید تا ویژگی هایی را که به آن می دهید امتحان کنید.

 

ابزار مشابه Thunkable MIT App Inventor است که یک ابزار ایجاد برنامه مبتنی بر بلوک است که به جای برنامه‌های تجاری بر زمینه آموزشی متمرکز شده است. این رابط کاربری برنامه نویسی بلوکی  متفاوتی با Thunkable دارد، اگرچه ویژگی‌ها مشابه هستند، بنابراین ممکن است بخواهید کشف کنید که کدام یک برای نیازهای شما مناسب‌تر است.

 

 

اسلایدهای کامل Thunkable در Google Slides

 

ویژگی های کلیدی Thunkable

تمرینات

این تمرین‌ها که مطابق با کارگاه Thunkable ما طراحی شده‌اند، به شما کمک می‌کنند یک برنامه دو منظوره بسازید که می‌تواند بگوید کاربر چه تایپ می‌کند و همچنین آنچه را ک Block programming ه تایپ می‌کند ترجمه کند - بدون تایپ هیچ کدی!

 

تمرینات قابل تامل



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

معمولاً در اوایل زندگی، اغلب با چیزی که ما آن تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان   را مدرسه می نامیم، شروع شد. نه تنها مدرسه می تواند مانع باشد، بلکه بسیاری از کودکان در آنجا به سادگی خسته می شوند.

 

17 مدرسه تقریباً همیشه یک روش جزمی یادگیری را نشان می دهد که بر اساس انضباط و تفکیک سنی است. با طبقه‌بندی «موضوعات» تعریف می‌شود که باید به ترتیب خاصی تسلط یافت - چیزی که ما برنامه درسی مدرسه می‌نامیم. اکنون، این چیزی است که شروع به ظهور کرده است (و بار دیگر فنلاند در راس این جنبش قرار دارد): شناخت این واقعیت که محدودیت های انضباطی (به معنای آکادمیک کلمه رشته ... عجیب است که این تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان همان کلمه) در واقع در زمینه پروژه ها بسیار بهتر درک می شوند. یادگیری از پروژه‌ها راهی برای انجام کارهایی است که ما بیشتر و بیشتر آن را می‌پذیریم، و از این منظر اعتراف می‌کنم که می‌توانم خودم را در حال بازگشت به مدرسه ابتدایی ببینم. تا آنجا که به من مربوط می شود، در واقع، من همه چیز را با کار روی پروژه ها یاد گرفتم، تا  تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان جایی که به تحصیل در رشته معماری پایان دادم، رشته ای که پروژه ها در واقع یک مکان کاملاً مرکزی را اشغال می کنند.

 

اینترنت وارد بازی می شود

18همانطور که در همه زمینه‌های زندگی، استفاده از ماشین‌ها می‌تواند به سادگی یک فرآیند موجود یا بخشی از این فرآیند را کارآمدتر کند. در مورد دوره‌هایی که از طریق اینترنت قابل دسترسی تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  هستند، که معمولاً MOOC (دوره‌های آنلاین باز گسترده) نامیده می‌شوند، این دوره سخنرانی است که از این فناوری بهره می‌برد.

 

19 حدود بیست سال پیش در MIT (با نام Open Courseware [1]) شروع شد.

[1]

رایگان، آموزش باز) و این یک دستاورد باشکوه است که به سرعت در تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  حال رشد است. کلمه کلیدی در این نام کلمه باز است، زیرا به معنای: قابل دسترس برای همه است. MOOC ها احتمالاً یکی از پدیده هایی با غنی ترین پتانسیل های دوران مدرن هستند: به لطف آنها، بشریت می تواند از جهل فرار کند. ممکن است تا آنجا پیش برویم که بگوییم این موضوع آنقدر خوب است که مؤسسات آموزش عالی در سراسر جهان از جمله مؤسسه من را تهدید می کند.

 

20 اگر این درست باشد، من را آزار نمی دهد. با این قیمت است که موسسه ای که من به آن تعلق دارم شایسته وجود است. تنها چیز این است: برای دانستن چیزها، MOOC ها کاملاً مناسب هستند. ا تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان ز طرفی برای خلاقیت و نوآوری کاربرد چندانی ندارند. و حتی کمتر برای تحصیل کوچکترها مناسب هستند.

 

21 در نتیجه، اگرچه این تغییر و تأثیر آن را چشمگیر می‌دانم، از اینکه می‌بینم MOOCها برای کمک به ما در بازنگری در نحوه یادگیری‌مان بسیار کم کار کرده‌اند، ناامید شدم. برای من، بدترین چیز در تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  مورد تحصیلات تکمیلی، سخنرانی‌ها بود، بنابراین جای تعجب نیست که در مورد کاربرد فناوری در آن هیجان‌زده نبودم.

 

22 چیزی که من را بسیار خوشحال می کند استفاده از رایانه برای ساختن، اختراع، شبیه سازی چیزها و همکاری با افراد دیگر است. ساختن و اندیشیدن ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و کامپیوتر نقش ویژه ای در این امر ایفا می کند زیرا ساختن با کامپیوتر با ساختن با مصالح بتنی بسیار متفاوت است. تفاوت بین این دو چیزی است که کامپیوتر را به وسیله ای جدید برای یادگیری تبدیل می کند.

 

23 منظور من این است: وقتی چیزی را از چوب، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  کاغذ، منگنه یا هر چیز دیگری بسازید، فقط همان چیزی را که ساخته اید به دست می آورید. اگر قرار باشد لوکوموتیو ساخته باشید و اشتباه کنید، لکوموتیو جلو نمی رود. به عبارت دیگر، نه "کم و بیش به جلو حرکت می کند"  تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان و نه شروع به جهش می کند. رفتار او یک بار برای همیشه متوقف می شود: حداکثر او مانند خانه ای از کارت فرو می ریزد.

 

24 با یک برنامه کامپیوتری کاملاً متفاوت است: همیشه کاری انجام می دهد. هر چه هست، آن چیزی به شما کمک می کند تا بفهمید که چگونه چیزی را که طراحی کرده اید اصلاح کنید. به عبارت دیگر، با انجام کاری به جای هیچ کاری، مسیری را به سوی چیزی باز می‌کنید که به شما کمک می‌کند تا به سمت یک هدف همگرا شوید، چیزی طراحی کنید یا بهتر یک دستاورد را هدف قرار دهید. به این موضوع فکر کنید: این ابزار رفتاری دارد. و همین تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  رفتار است که او را بیش از یک ابزار می سازد.

 

یک لپ تاپ برای هر کودک

25به همه این دلایل، کمی بیش از ده سال پیش، مأموریتی را انجام دادم  تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان که برخی آن را دیوانه می‌دانستند. این در مورد ارائه یک لپ تاپ رایگان برای هر کودک در جهان بود. برای انجام این کار، لازم بود چندین فناوری جدید ابداع شود، به طوری که این فن‌آوری قابل حمل، مقاوم، ضد آب و ارزان بود و با جریانی کم کار می‌کرد که می‌توان آن را با دست پیچید یا از یک پنل خورشیدی کوچک تغذیه کرد. علاوه بر این، هر گروهی از این ن Definition of computer in simple language for children وع کامپیوترها مجبور بودند به طور خودکار شبکه خود را ایجاد کنند.

 

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

او CPU مانند یک مغز است. بیشتر تفکر  تعریف تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان را انجام می دهد و به بقیه رایانه می گوید که چگونه کار کنند. CPU روی مادربرد است که شبیه اسکلت است. این پایه را فراهم می کند که قسمت های دیگر کجا می روند و اعصابی را که آنها را به یکدیگر تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  و CPU متصل می کند حمل می کند. مادربرد به منبع تغذیه متصل است که برق کل کامپیوتر را تامین می کند. درایوهای مختلف (درایو سی دی، درایو فلاپی، و در بسیاری از رایانه های جدیدتر، درایو فلش USB) مانند چشم، گوش و انگشتان عمل می کنند و به رایانه اجازه می دهند انواع مختلف حافظه را بخواند، به همان روشی که انسان می تواند متفاوت بخواند. انواع کتاب هارد تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  دیسک مانند حافظه یک انسان است و تمام اطلاعات ذخیره شده در رایانه را ردیابی می کند. اکثر رایانه ها دارای کارت صدا یا روش دیگری برای تولید صدا هستند که تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  مانند تارهای صوتی یا جعبه صوتی است. به کارت صدا اسپیکرهایی متصل هستند که مانند دهان هستند و محل خروج صدا هستند. رایانه ها همچنین ممکن است یک کارت گرافیک داشته باشند که به رایانه کمک می کند تا جلوه های بصری مانند محیط های سه بعدی یا رنگ های واقعی تر ایجاد کند و کارت های گرافیک قوی تر می توانند تصاویر  تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان واقعی تر یا پیشرفته تری ایجاد کنند، همانطور که یک هنرمند خوب آموزش دیده می تواند .

 

آینده

تحقیقات فعالی برای ساخت رایانه‌های غیرکلاسیک از بسیاری ا تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان ز انواع فناوری نویدبخش، مانند رایانه‌های نوری، رایانه‌های DNA، رایانه‌های عصبی و رایانه‌های کوانتومی وجود دارد. اکثر کامپیوترها جهانی هستند و قادر به محاسبه هر تابع قابل محاسبه هستند و فقط با ظرفیت حافظه و سرعت عملیات محدود می شوند. با این حال طراحی های مختلف کامپیوترها می توانند عملکرد بسیار متفاوتی را برای مشکلات خاص ارائه دهند. برای مثال رایانه‌های کوانتومی می‌توانند به‌طور بالقوه برخی از الگوریتم‌های رمزگذاری مدرن  تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  (با فاکتورسازی کوانتومی) را خیلی سریع بشکنند.

 

هوش مصنوعی

برنامه‌های رایانه‌ای که یاد می‌گیرند و سازگار می‌شوند، بخشی از حوزه نوظهور هوش مصنوعی و یادگیری ماشین هستند.

 

پرتره جوزف ایرل از اورنلا موتی (جزئیات)، محاسبه شده توسط تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  فناوری هوش مصنوعی (AI)

برای این پروژه 2018 هنرمند جوزف ایرل، هوش مصنوعی باید الگوهای معمولی در رنگ ها و قلم موها رافائل نقاش رنسانس را یاد می گرفت. این پرتره چهره بازیگر زن اورنلا موتی ر تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان ا نشان می دهد که توسط هوش مصنوعی به سبک رافائل "نقاشی" شده است.

فناوری هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در بسیاری از برنامه‌های ضروری دهه 2020 استفاده می‌شود، از جمله: موتورهای جستجو (مانند جستجوی گوگل)، هدف‌گیری تبلیغات آنلاین، سیستم‌های توصیه (ارائه شده توسط نتفلیکس، یوتیوب یا آمازون)، هدایت ترافیک اینترنتی، تبلیغات هدفمند. (AdSense، Facebook)، دستیارهای مجازی (مانند سیری یا الکسا)، وسایل نقلیه خودران (از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، ADAS و اتومبیل های خودران)، ترجمه تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  خودکار زبان (مترجم مایکروسافت، مترجم گوگل)، تشخیص چهره (Apple's Face ID یا DeepFace مایکروسافت و فیس نت گوگل) و برچسب گذاری تصویر (که توسط فیس بوک، آی فوتو اپل و تیک تاک استفاده می شود).

 

همچنین هزاران برنامه کاربردی موفق هوش مصنوعی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  وجود دارد که برای حل مشکلات خاص برای صنایع یا موسسات خاص استفاده می شود. در یک تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  نظرسنجی در سال 2017، از هر پنج شرکت، یک شرکت گزارش داد که "AI" را در برخی از پیشنهادات یا فرآیندها گنجانده است. چند نمونه عبارتند از ذخیره انرژی، تشخیص پزشکی، لجستیک نظامی، برنامه هایی که نتایج تصمیمات قضایی، سیاست خارجی یا مدیریت زنجیره تامین را پیش بینی می کنند.

 

برنامه های بازی از دهه 1950 برای نشان تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  دادن و آزمایش پیشرفته ترین تکنیک های هوش مصنوعی استفاده شده است. دیپ بلو اولین سیستم شطرنج بازی کامپیوتری شد که در 11 مه 1997، قهرمان شطرنج جهان، گری کاسپاروف را شکست داد. در سال 2011، در یک خطر! مسابقه نمایشگاه نمایش مسابقه، سیستم پاسخگویی به سوالات آی بی ام، واتسون، دو بزرگترین خطر را شکست داد! قهرمانان، برد راتر و کن جنینگز، با اختلاف قابل توجهی. در مارس 2016، AlphaGo در 4 بازی از 5 بازی Go در مسابقه ای با قهرمان Go Lee Sedol برنده شد و به اولین تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  سیستم کامپیوتری Go-playing تبدیل شد که یک بازیکن حرفه ای Go بدون نقص را شکست داد. سپس در سال 2017 کی جی را شکست داد، که در آن زمان به مدت دو سال به طور تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  مداوم در رده بندی شماره 1 جهان قرار داشت. سایر برنامه ها بازی های اطلاعات ناقص را مدیریت می کنند. مانند پوکر در سطح فوق بشری، Pluribus و Cepheus. DeepMind در دهه 2010 یک "هوش مصنوعی تعمیم یافته" توسعه داد که می توانست بسیاری از بازی های متنوع آتاری را به تنهایی یاد بگیرد.

 

در اوایل دهه 2020، هوش مصنوعی تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکان  مولد شهرت گسترده‌ای پیدا کرد. ChatGPT، بر اساس GPT-3، و دیگر مدل های زبان بزرگ، توسط 14٪ از بزرگسالان آمریکایی آزمایش شد.  Definition of computer in simple language for children افزایش واقع گرایی و سهولت استفاده از مولدهای متن  تعریف کامپیوتر به زبان ساده برای کودکانبه تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Midjo



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

علاوه بر این، s این است که دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد تا حدی موضوع پروژه خود را تعریف کنند.

بنابراین این فعالیت برنامه نویسی فرصتی برای توسعه شکلی از

تدریس تا حدی مبتنی بر پروژه، ایده ای که به جان دیویی برمی گردد، در جای خود وجود دارد

EIST (تدریس یکپارچه علم و فناوری در کالج) و در La main à la pâte، و

که می توان آن را شروعی برای روش های تحقیق دانست.

در چنین تدریس پروژه محور،  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد معلمان نباید ساکت بمانند، زیرا دانش آموزان سکوت کرده اند

احتمال بسیار کم برای خود کشف دانشی که بشریت قرار داده است

24

قرن ها برای ساختن بنابراین معلم باید دانش آموزان را راهنمایی کند، به سؤالات آنها پاسخ دهد و

از آنها در تحقیقات خود حمایت کنید، بدون اینکه خلاقیت آنها را محدود کنید. همچنین امکان پرسیدن از

دانش آموزان قبل از شروع پروژه خود یا دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  جستجوی منابع، فصل یک کتاب را بخوانند

برخط.

این آموزش مبتنی بر پروژه علیرغم کیفیت آن کافی نیست، زیرا دانش در نتیجه

ممکن است بیش از حد اتمیزه شده باشد. پیوند بین دانش مختلف منتقل می شود

گاهی از دست دادن یافتن تعادل بین آموزش پروژه محور و دوره ضروری است

استادانه که تفکر ساخت یافته را می سازد.

یادگیری برنامه نویسی به شما این امکان را می دهد که اصول اولیه تفکر محاسباتی را کشف کنید.

به محض اینکه برنامه‌نویسی را یاد می‌گیریم، متوجه می‌شویم که مشکلات خاصی مانند چک کردن

وجود یک چهره در یک تصویر، که حل آن  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ساده به نظر می رسد، بسیار دشوار است

برنامه نویسی، بر خلاف دیگران، مانند بررسی وجود حرف "a" در یک کلمه.

این آگاهی اولین قدمی است که منجر به تعجب می شود که مغز ما چگونه است

قادر به تشخیص چهره در یک تصویر است. معنای جدید قید

پرسشی "چگونه" پدیدار می شود: پاسخ به این سوال "مغز ما چگونه از عهده این کار بر می آید

یک چهره را تشخیص می دهد؟ » الگوریتمی است که بدون شک توسط تکامل برنامه ریزی شده است و ما این کار را نمی کنیم

ما هنوز فقط تا حدی می دانیم.

کالج همچنین فرصتی برای کشف یا تعمیق سایر جنبه های علوم کامپیوتر است.

اول از همه، اگر سیستم های کامپیوتری دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  خاصی مستقل باشند، برای مثال یک کامپیوتر

دفتر، دیگران در سیستم های پیچیده تر، هواپیما، قطار، اتومبیل و غیره استفاده می شوند که

اجزای مکانیکی را با قطعات کامپیوتری بیان کنید. رابط بین

کامپیوترها و سیستم های مکانیکی که آنها کنترل می کنند از طریق حسگرها و محرک ها انجام می شود.

که خود ماشین هستند. این یک موضوع غنی است، زیرا جنبه های مادی را با هم ترکیب می کند

جنبه های الگوریتمی، زیرا الگوریتم ها برای ترجمه یک مقدار آنالوگ به آن ضروری هستند

یک مقدار دیجیتال در یک سنسور یا یک مقدار دیجیتال به یک مقدار آنالوگ در a

فعال کننده. سایر الگوریتم‌ها برای کنترل سیستم با عمل بر روی آن ضروری هستند

عملگرها با توجه به مقادیر گرفته شده.  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد از دوران راهنمایی، امکان برنامه ریزی آن توسط

دانش آموزان یک ربات کوچک، به عنوان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مثال یک ماشین، برای اینکه آن را از یک خط سفید پیروی کنند: وقتی که

ماشین بیش از حد به سمت راست می رود، برنامه باید فرمان را به سمت چپ بچرخاند، زمانی که بیش از حد به سمت چپ می رود،

او باید آن را به سمت راست بچرخاند. این نوع کار آنها را نسبت به مسائلی مانند تبدیل آگاه می کند

آنالوگ دیجیتال و کنترل با بازخورد حلقه بسته، که نمی تواند باشد

به طور عمیق نسبت به دوران دبیرستان در نظر گرفته شده است.

کالج همچنین مکانی است که می توان به شبکه ها و به ویژه مفاهیم پرداخته شود

آدرس دهی و مسیریابی، به روشی “unplugged”، یعنی بدون استفاده از کامپیوتر. بنابراین

که در مدرسه ابتدایی، به سادگی ممکن بود در مورد چگونگی یک بسته تعجب کرد

راه خود را در یک شبکه پیدا می کند  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد و پاسخ های شماتیک می دهد، امکان پذیر می شود

دوره راهنمایی برای معرفی مفاهیم روتر، جدول مسیریابی و الگوریتم های مسیریابی و

به روز رسانی جداول مسیریابی این آغاز به مفهوم شبکه البته یک لحظه است

این امتیاز را دارند که مفاهیم امنیت، حریم خصوصی یا دارایی خود را معرفی کنند

توسعه القایی

ما به تغییرات عمیقی که فناوری اطلاعات در جامعه ما به ارمغان می آورد اشاره کرده ایم.

در دوره راهنمایی است که دانش آموزان می توانند به این اصلاحات فکر کنند. به عنوان مثال

نوجوانان خیلی زود می دانند که چگونه آهنگ های موسیقی را دانلود کنند. فراتر از مسئله قانونی بودن

از این شیوه ها، می توان آنها را به زیر سوال بردن دلیل این سوال سوق داد

قانونی بودن برای یک فایل mp3 به وجود می آید، اما نه برای یک صفحه وینیل یا حتی یک رکورد

فشرده - جمع و جور. پاسخ به این سوال ممکن است آنها را به درک این نکته سوق دهد که عدم رقابت یک جنبه است

ضروری کالاهای نامشهود: نسخه فوری و  Free download computer training from zero to one hundred  کامل بودن، واقعیت داشتن الف

اطلاعات دیگران را از داشتن آن منع نمی کند. تکامل شیوه ها، بلکه از

نه



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

x دیگران، رقبای حال و آینده آنها در این دنیای کوسه ها، بر دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ای برخی، حتی اگر به معنای انجام فداکاری های مالی بزرگ باشد. بسیاری از والدین حاضرند برای خرید لباس های مارک دار سه برابر قیمت بپردازند تا فرزندان خود را به حاشیه نبرند، بنابراین با ادعای آموزشی که بر ضرورت آن اتفاق نظر مراجع ذیصلاح است، مشکلی برای خرید ندارند. بنابراین اسباب‌بازی بزرگ را کمی تصادفی می‌خریم. اما در واقع نرم افزارهای آموزشی به سرعت از نرم افزارهای بازی عقب می مانند و خرید کامپیوتر هرگز امکان تشخیص کو دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد چکترین پیشرفتی را در کودک فراهم نکرده است. خیلی زود می فهمیدیم... در مورد نوجوان، چه فایده ای دارد که متنی را کپی پیست کند که جلوی همکلاسی هایش غرغر می کند و حتی یک کلمه از آن را نمی فهمد؟ استفاده از واژه‌پردازی، اگرچه مزیت کار قابل ارائه را ارائه می‌دهد، اما یک جمله خالی از نحو یا متنی خالی از معنا را بیشتر قابل درک نمی‌کند، زیرا از کامپیوتر تا ماشینی که فکر می‌کند راه زیادی وجود دارد. اجازه دهید از استفاده این نوجوانان از اینترنت بگذریم و فرهنگ شخصی اکثریت آنها را فدای سایت های سرگرمی یا حتی سایت های شیطان پرستی می کنند... اجازه دهید از این واقعیت دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  نیز بگذریم که جوانان آمریکایی از زمان خود در معرض خطر قرار گرفته اند. دوران اولیه کودکی و به شیوه ای پایدار با فناوری اطلاعات و ارتباطات، از اختلالات رفتاری، عصبی بودن و چاقی رنج می برند یا در مورد سؤالات رایج در ایالات متحده در مورد تأثیر واقعی یا حتی مضر بودن فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش کودکان.

 

«وسایل دسترسی جدید» به جهل

       در این شرایط چگونه می‌توان باور کرد که نرم‌افزار دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  آموزشی که ما برای آن تبلیغ می‌کنیم، دردهای کنونی مدارس را برطرف کند؟ همانطور که والدین به این باور می رسند که ماشین حساب یادگیری محاسبه را بیهوده می کند، بارها و بارها به آنها گفته می شود که دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد   تسلط بر ابزار رایانه نوشداروی همه مشکلاتی است که در فرزندان خود می بینند. بچه هاشون نمیتونن بخونن؟ مهم نیست، کامپیوتر با استفاده از نرم افزار آموزشی مشکل را حل می کند. آنها نوشتن بلد نیستند؟ اجازه دهید همانطور که قبلاً در برخی مدارس ابتدایی انجام شده است، نوت بوک ها و مدادها را با رایانه های شخصی زیبا و پیشرفته که توسط شهرداری ارائه شده است جایگزین کنیم. تصحیح تمرین ها نیز از راه دور انجام می شود، تمام رایانه ها به رایانه معلم یا رایانه مرکزی متصل هستند. اگر در دبستان یک زبان خارجی یاد بگیرند به لطف نرم افزارهای آموزشی…

       اتوماسیون یادگیری نحو، که برای سال‌های آتی از  دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد مدرسه ابتدایی برنامه‌ریزی شده است، دانش‌آموز را محکوم می‌کند تا زبان خود را در حالی که منتظر دستگاه اجباری است تا آن را به فرانسوی استاندارد قالب‌بندی کند، منفعلانه بیان کند. یک فعالیت اساسی مانند خواندن، نوشتن یا شمارش را نمی توان با استفاده از ابزاری که آن را خودکار می کند یاد گرفت و ما با ادعای حل مشکلاتی که در مدرسه با استفاده گسترده از فناوری های جدید با آن مواجه می شویم، خود را فریب می دهیم. اما آیا واقعاً کسب دانش و تسلط بر زبان هدف وزرای فن دوست ماست که به طور گسترده از استفاده از رایانه و اینترنت در مدرسه حمایت می کنند؟ به نظر می رسد یادگیری "متوالی" و "ناوبری" نسبتاً مؤثر است و مشخص نیست که ناوبری در ابررسانه ها اجازه می دهد تا دانش به خاطر بسپارد (1).

       سپس حق داریم سیاست آموزشی را که زیربنای دانلو آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان د رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد  سخنرانی‌های رسمی است و اعلامیه‌های اخیر آقای گ. پوزرد، بازرس کل آموزش و پرورش ملی، نمای کلی از آن را به ما می‌دهد، زیر سوال ببریم (2). او اعلام می‌کند: «نمی‌توان صرفاً رایانه‌ها را در کلاس قرار داد و تنها رویکردهای روش‌های تدریس کلاسیک را حفظ کرد. اینها در واقع کلاس را مجموعه‌ای از دانش‌آموزانی می‌دانند که باید به صورت انفرادی آموزش ببینند و برقراری ارتباط در کلاس برای آنها همچنان به منزله است. امروزه در بسیاری از موا دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد رد، یک جرم قابل مجازات در عصر اینترنت، چنین مدلی به سرعت تبدیل به نابهنگام خواهد شد. وی می افزاید: "تعدادی دوره های سنتی که توسط معلمانی که فقط یک موضوع را تدریس می کنند، با سازماندهی جدول زمانی ساخته شده از مجموعه ای از پروژه ها جایگزین می شود. هر یک از این پروژه ها بسته به شرایط، یک تیم آموزشی محدود یا گسترد دانلود رایگان آموزش کامپیوتر صفر تا صد ه را بسیج می کند. مورد، مرتبط با یک یا چند گروه از دانش‌آموزان در آغاز سال، ارزیابی تمام پروژه‌های آموزشی مؤسسه را ممکن می‌سازد که موضوعات آن برای برخی از دانش‌آموزان بیشتر به سمت علم باشد دیگران، و غیره. چنین سیستمی به انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به امروز در طراحی کار مدرسه نیاز دارد."

       منظور او از این به غیر از این است که بحث معرف Free download computer training from zero to one hundred ی آموزش مبتنی بر پروژه (به ویژه با استفاده از پشتیبانی ICT) برای تجزیه بهتر واحد کلاس است؟ در واقع به لطف

 



:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1403 | نظرات ()