نوشته شده توسط : مهراب مدیری

خوبی در مورد شغل برنامه نویس یا برنامه نویس این برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند است که یک دوره آموزشی حرفه ای تکمیل شده در فناوری اطلاعات (IT) و یک رزومه ساده الزامی نیستند. برعکس: در میان برنامه نویسان افراد موفقی هستند که بدون آموزش کلاسیک فناوری اطلاعات، برنامه نویسی را به صورت خودآموز یا از راه دور آموزش داده اند یا از آموزش های تکمیلی مربوطه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس استفاده کرده اند. بنابراین می توانید ببینید که مسیرهای متعددی در اینجا امکان پذیر است و حتی اگر مسیر شغلی قبلی شما بسیار متفاوت به نظر می رسید، می توانید یک ورودی جانبی را مدیریت کنید.

 

دانش: یک برنامه نویس به چه مدارکی نیاز دارد؟

خواه خودآموز، برنامه نویس بازآموز یا دانشمند کامپیوتر آموزش دیده، یک چیز همه توسعه دهندگان را به هم متصل می کند: اشتیاق به فناوری، فناوری و کد. از این رو، ما می خواهیم این مورد را به عنوان مهمترین مورد نیاز برای شغل برنامه برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند نویس ثبت کنیم. با این حال، چند مهارت دیگر وجود دارد که باید همراه خود داشته باشید.

 

آشنایی با زبان های برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی مهمترین ابزار کار برنامه نویس است. بسته به محیط شرکت، مهارت های متفاوتی انتظار می رود. دانش در زبان های برنامه نویسی جاوا و سی ++ یا همچنین در پایتون بسیار رایج است و بنابراین برای اکثر شرکت ها کاملا ضروری است. یا C #. بسته به زمینه موقعیت، مهارت های ویژه نیز مورد استقبال قرار می گیرد، به عنوان مثال در زمینه برنامه نویسی برای تجارت الکترونیک.

 

هرچه به زبان های بیشتری صحبت کنید، فرصت های برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند شغلی بیشتری باز می شود و وظایف شما متنوع تر می شود.

 

دانش انگلیسی خوب

دستورات برنامه نویسی به زبان انگلیسی فرموله شده اند - کل دنیای فناوری ایرانیان سایبراطلاعات به این زبان کار می کند. شما اغلب فقط می توانید ادبیات تخصصی مهم را به زبان انگلیسی بیابید، و شرکت ها در یک شبکه با شرکت های مادر یا شرکت های تابعه در سطح بین المللی برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند کار می کنند. بنابراین دانش بسیار خوب زبان انگلیسی نیز یکی از مهم ترین مهارت ها و دانش یک برنامه نویس است.

 

چابک کار کردن

کار چابک، یعنی واکنش سریع‌تر و انعطاف‌پذیرتر با کمک فرآیندها و سازمان‌های لاغرتر و چابک‌تر، دیگر محدود به صنعت فناوری اطلاعات نیست. اما این دقیقاً جایی است که رویکرد کار چابک آغاز شد و اکنون بخشی از کارنامه استاندارد هر کارمند خوب است. بسته به موقعیت، شرکت‌ها انتظار دارند حداقل تمایل به کار به شیوه‌ای چابک داشته باشند و در موقعیت‌های مدیریتی، در صورت داشتن یک مدرک اضافی، به عنوان مثال آموزش بیشتر برای تبدیل شدن برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند به یک اسکرام مستر، بسیار قدردانی می‌کنند.

 

کار گروهی

علاوه بر مهارت های سخت ذکر شده، مهارت های نرم خاص نیز به عنوان یک برنامه نویس مورد نیاز است. از آنجا که اکثر توسعه دهندگان به صورت تیمی کار می کنند - و نه به تنهایی در اتاق های خصوصی - توانایی کار در یک تیم نقش اصلی را ایفا می کند. شما ایده های رشته برنامه نویسی خود را با مدیران پروژه و همکاران بخش های مختلف مبادله خواهید کرد، الزامات نرم افزار جدید را هماهنگ می کنید و در مورد خطاهایی که ممکن است رخ دهد بحث کنید - همه در یک تبادل دائمی. بنابراین کار تیمی و مهارت های ارتباطی نیز نقش مهمی برای برنامه نویس دارد



:: برچسب‌ها: برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

طبقه بندی می شوند، دوره های آموزشی برای کلاس های برنامه نویسی در تهران خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان وجود دارد. Code.org شامل ویژگی هایی است که به دانش آموزان اجازه می دهد تا ایجاد برنامه ها و بازی ها را در جاوا اسکریپت یاد بگیرند.

 

11. CodeWars

Codewars

 

CodeWars یک اپلیکیشن کاربردی است که با هدف امکان کلاس های برنامه نویسی در تهران یادگیری موثر علوم کامپیوتر از طریق دوره های آنلاین ایجاد شده است. دانش آموزان می توانند دانش خود را در مورد یک زبان افزایش دهند یا زبان های جدید یاد بگیرند. کدنویسی دانش آموز برای خطاها در طول زمان آزمایش می شود. علاوه بر این، دانش آموزان با افزایش سطح خود با چالش های سخت تری مواجه می شوند.

 

12. Hackr.io

Hacker-io

 

Hackr.io یک سایت آموزش زبان برنامه نویسی است. دانش آموزان کلاس های برنامه نویسی در تهران می توانند با توجه به سطح خود آموزش مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخی از زبان های برنامه نویسی که در Hackr.io آموزش داده می شوند عبارتند از: Python، JavaScript، C ++ و بسیاری دیگر. علاوه بر دوره ها، این پلتفرم توصیه های ارزشمندی نیز ارائه می دهد و کاربران اینترنت را در یادگیری آنها راهنمایی می کند. بخش "نقشه راه" یک مسیر ایرانیان سایبریادگیری ساختاریافته و مترقی را ارائه می دهد.

 

13. کد اونجرز

کد اونجرز

 

Code Avengers یک پلتفرم برای یادگیری برنامه نویسی کامپیوتری است. کلاس های برنامه نویسی در تهران از طریق دوره های آنلاین، دانش آموزان یاد می گیرند که بازی بسازند و موقعیت های واقعی را مدل کنند. پس از کسب اصول اولیه خوب، دانش آموزان می توانند به راحتی زبان های برنامه نویسی مانند پایتون، جاوا اسکریپت و همچنین زبان های وب مانند HTML5 را یاد بگیرند. Code Avengers یک برنامه آموزشی و آموزشی است، دانش آموزان انگیزه مطالعه دارند.

 

14. Expand.com

Develop.com

 

Develop.com سایتی است که به آموزش آنلاین زبان های کلاس های برنامه نویسی برنامه نویسی و توسعه وب اختصاص داده شده است. کلاس های برنامه نویسی در تهران این پلتفرم شامل آموزش ها و دوره های جامع زبان های مختلف است. دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که بازی های دو بعدی و سه بعدی ایجاد کنند. این پلتفرم همچنین دارای یک انجمن برای ارتباط کاربران است. اخبار به طور مرتب در سایت منتشر می شود تا کاربران اینترنت از تحولات جدید مطلع شوند



:: برچسب‌ها: کلاس های برنامه نویسی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مجمع عمومی داش اپلیکیشنی است کلاس های برنامه نویسی در تهران که هدف آن ارائه دوره های آنلاین اصول توسعه وب به کاربران اینترنتی است. به طور خاص، دانش آموزان می توانند HTML را در این پلت فرم یاد بگیرند. دانش آموزان با دانش این زبان قادر به طراحی سایت های مدرن هستند. دانش آموزان بر اساس دانش خود از جاوا اسکریپت می توانند به راحتی رابط های پویا برای مدیریت رویدادهای کاربر ایجاد کنند.

 

7. آکادمی خان

آکادمی خان

 

خان آکادمی یک سایت آموزشی رایگان است کلاس های برنامه نویسی در تهران که دوره های آنلاین با کیفیتی را برای کاربران اینترنت ارائه می دهد. مزیت این پلت فرم این است که دانش آموزان می توانند بدون فشار با سرعت خودشان تمرین کنند. این برنامه شامل درس ها و تمرین های عملی در ریاضیات، علوم و غیره است. چندین ده هزار تمرین تعاملی در این پلتفرم موجود است که سطح ابتدایی تا دانشگاه را پوشش می دهد.

 

8. کد برای تغییر زندگی شما

کد برای تغییر زندگی شما

 

برنامه نویسی برای تغییر زندگی با هدف موثر ساختن کلاس های برنامه نویسی در تهران یادگیری برنامه نویسی آنلاین است. این پلت فرم برای مبتدیانی که می خواهند دانش خود را افزایش دهند و همچنین برای حرفه ای هایی که می خواهند تجربه خود را غنی کنند مناسب است. علاوه بر این، این سایت دوره های آموزشی بسیاری را ارائه می دهد، بنابراین دانش آموزان در انتخاب تخصص مورد علاقه خود آزادند. این پلت فرم اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد که ایرانیان سایبر به دانش آموزان کمک می کند تا دانش خود را در توسعه وب افزایش دهند.

 

9. W3school

W3schools

 

هدف W3school ارائه دوره های آنلاین با کیفیت در زمینه برنامه نویسی کلاس های برنامه نویسی در تهران و توسعه وب است. در واقع، این پلتفرم از مثال‌ها و تمرین‌های زیادی استفاده می‌کند تا یادگیری آنلاین را مؤثرتر کند. آموزش ها و همچنین مثال های عملی به محدود کردن خطر خطا کمک می کند. دانش‌آموزانی که W3school را ترک می‌کنند گواهینامه‌هایی را دریافت می‌کنند که دانش آنها را در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، JavaScript یا Python تأیید می‌کند.

 

10. Code.org

Code-org

 

Code.org یک پلتفرم استطراحی شده کلاس های برنامه نویسی برای کمک به کاربران اینترنت در یادگیری علوم کامپیوتر و توسعه وب. کلاس های برنامه نویسی در تهران از آنجایی که این برنامه دوره های آنلاین ارائه می دهد، دانش آموزان می توانند به راحتی در خانه یاد بگیرند. کلاس ها بر اساس سن دانش آموزان 



:: برچسب‌ها: کلاس های برنامه نویسی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

با تمام مزایایی که کدنویسی می تواند ارائه دهد، بازی برنامه نویسی کودکان باید این واقعیت را نیز بپذیریم که می تواند دشوار باشد. به خصوص در مورد کودکان خردسال، باید زمان بگذارید تا بهترین راه را برای آموزش کدنویسی به آنها بیاموزید. در اینجا 20 کانال برتر یوتیوب برای کودکان شما برای شروع یادگیری کدنویسی آورده شده است. این یوتیوب‌برها قطعاً می‌توانند معلم خوبی برای شروع یادگیری کدنویسی برای بچه‌ها باشند.

 

1. وقتی نوبت به آشنایی بچه ها با برنامه نویسی می رسد، بهتر است فقط از مراحل کودک شروع کنید. بدیهی است که قرار دادن یک کودک 6 ساله در کلاس C++ بسیار طاقت فرسا است و علاقه آنها را به یک لحظه از بین می برد. بنابراین، اجازه دهید بچه ها در یک فعالیت کدگذاری شرکت کنند و ابتدا واکنش های آنها را ببینند.

 

2. دوم، تجسم به درک مفاهیم پیچیده کمک می کند. بازی برنامه نویسی کودکان مشاهده آنچه که یک خط کد واقعاً می تواند انجام دهد می تواند جرقه ای از خلاقیت را در بچه ها شعله ور کند و درک بهتری از کدنویسی را برای آنها ممکن کند.

 

3. همچنین مشارکت والدین راهی برای گذراندن زمان با کیفیت با فرزندان و کمک به یادگیری بهتر آنهاست. علاوه بر این، به گفته دکتر پین، نویسنده کتاب Teach Your Kids to Code، کودکان زیر 8 سال با کمی نظارت بهتر یاد می گیرند.

 

4. آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما نمی‌توانیم به اندازه کافی تأکید بازی برنامه نویسی کودکان کنیم که چقدر مهم است یادگیری کد برای بچه‌ها سرگرم‌کننده است. اگر یادگیری سرگرم کننده و لذت بخش باشد، آنها بیشتر درگیر هستند. اگر آنها بتوانند از انجام آن احساس خوشحالی کنند، احتمال بیشتری دارد که دوباره شرکت کنند و سریعتر یاد بگیرند!

 

وقتی صحبت از سرگرمی و سرگرمی به میان می آید، ایرانیان سایبر چه چیزی می تواند بیشتر از بازی باشد؟ به همین دلیل است که بازی های کدنویسی برای کودکان ایجاد می شوند و با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در اینجا نه بازی آنلاین برنامه نویسی برای کودکان وجود دارد که می خواهیم به شما پیشنهاد کنیم.

9 بازی برتر برنامه نویسی برای کودکان (بازی های برنامه نویسی آنلاین رایگان شامل)

1. mBlock

mBlock یک برنامه نویسی است که برای آموزش STEAM توسط Makeblock طراحی شده است. از طریق رابط کشیدن و رها کردن الهام گرفته از Scratch 3.0، کدنویسی به اندازه بازی کردن سرگرم کننده است! به علاوه، mBlock با بسیاری از سخت‌افزارها و برنامه‌های افزودنی سفارشی بازی برنامه نویسی کودکان سازگار است و به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا خلاقیت‌های خود را بسازند، که بازی‌های سرگرم‌کننده را از آنلاین به آفلاین، از صفحه به واقعیت می‌آورد.

 

2. خراش

Scratch توسط گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT ایجاد شد. این یک بازی برنامه نویسی آنلاین رایگان برای بچه ها است که به بازیکنان اجازه می دهد داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را بسازند. در صورت تمایل کاربران، می توانند آنها را بازی برنامه نویسی کودکان با جامعه آنلاین نیز به اشتراک بگذارند. ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به 



:: برچسب‌ها: بازی برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بازی‌های کدنویسی یک سیستم یادگیری بازی برنامه نویسی کودکان کامل هستند که به کودکان کدنویسی را آموزش می‌دهند. بچه‌ها شروع به آزمایش با بلوک‌های بصری می‌کنند، سپس به سمت جاوا اسکریپت و پایتون پیش می‌روند که بازی‌ها را طراحی می‌کنند، اپلیکیشن‌ها می‌سازند و پروژه‌های باورنکردنی می‌سازند. بازی های کدگذاری در مراحل اولیه یا در سنین پایین آنها را برای آینده آماده می کند، جایی که دانستن CODING ممکن است فقط یک گزینه نباشد.

 

برنامه نویسی برای هر کسی که علاقه عمیقی به آن دارد آسان است. با اوج گرفتن دوران دیجیتالی شدن، افراد بیشتری سعی می کنند با کدنویسی آشنا شوند. محبوب ترین زبان برنامه نویسی جاوا بازی برنامه نویسی کودکان اسکریپت است و پر استفاده ترین زبان برنامه نویسی است.

 

اگر می‌خواهید روش‌های سریع‌تری برای اینکه کودکتان به کدنویسی عادت کند، می‌خواهید، آموزش آنلاین «کدنویسی کودکان مقدمه HTML CSS و جاوا اسکریپت» را امتحان کنید. این دوره با 22 ساعت ویدئو همراه با 4 بخش اصلی شامل موضوعاتی مانند متغیرهای بولی، if دستورات، HTML و تگ بدن و موارد دیگر است!

 

همچنین، می‌توانید «برنامه‌نویسی مبتنی بر پروژه پایتون برای کودکان و مبتدیان» را نیز امتحان کنید که شامل 5 ساعت ویدیو است که 5 بخش ضروری را پوشش می‌دهد. این دوره به گونه ای بازی برنامه نویسی کودکان طراحی شده است که کودک شما را عاشق برنامه نویسی کند.

برنامه نویسی برای کودکان: برنامه نویسی برای کودکان چیست و چرا مهم است

کدنویسی برای بچه ها ایرانیان سایبر از طریق بازی

 

در میان تمام مدهایی که مدت ها قبل از اینکه اکثر ما فرصت امتحان آنها را پیدا کنیم، از بین رفته بودند، کدنویسی برای کودکان یکی از معدود مواردی است که باقی مانده است. در واقع، کدنویسی توجه بیشتر والدین، مدارس و مربیان را به خود جلب می کند. اهمیت کدنویسی برای بچه ها احتمالاً حتی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردید.

 

چرا کودک شما باید کدنویسی را یاد بگیرد؟

1. کدنویسی به کودکان اجازه می دهد تا با دنیای دیجیتالی شده امروزی که تقریباً هر چیزی را در تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و تاچ پدها اتفاق بیفتد، بهتر تعامل داشته باشند. برای بچه هایی که هنوز در مدرسه هستند، احتمالاً کدنویسی به بهبود عملکرد تحصیلی آنها کمک می کند. وقتی دانش آموزان کدنویسی و اشکال زدایی بازی برنامه نویسی کودکان می کنند، تفکر منطقی و توانایی های اجرایی خود را آموزش می دهند.

2. کدنویسی همچنین به بچه ها کمک می کند تا مهارت های ارتباطی و همکاری خود را بهتر کنند. برای فرمان دادن به رایانه، کودکان باید مسائل پیچیده را به بخش‌های قابل مدیریت‌تر تقسیم کنند، سپس این بخش‌ها را به گونه‌ای سازماندهی، ترکیب و وارد کنند که رایانه بتواند آنها را بدون اشتباه پردازش کند. بازی برنامه نویسی کودکان این به بهبود ارتباط منطقی و توانایی نوشتن مختصر کودک کمک می کند



:: برچسب‌ها: بازی برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

فرزندان خود را به چالش بکشید تا آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان حد امکان در مسیرها دقیق باشند. کامپیوترها نیت ما را درک نمی کنند، بنابراین اگر مشخص نکنیم که ابتدا باید کاسه را برداریم، ممکن است تمام شیر را روی زمین بیندازید

در کلاس ریاضی، دختران و پسران با اعداد اول و چگونگی تشخیص اول بودن یک عدد آشنا می شوند. با اعداد زیاد، این بسیار پیچیده است! برای عدد 493، باید بیش از 15 محاسبه را امتحان کنیم تا نتیجه بگیریم که 493 عدد اول نیست (17 * 29 = 493). دختران و پسران می توانند الگوریتمی را در Tynker بنویسند تا مشخص کنند عدد اول است یا خیر

یاد بگیرید که الگوریتم چگونه کار می کند

مزایای تفکر الگوریتمی

تفکر الگوریتمی یا توانایی تعریف واضح مراحل برای حل آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان یک مسئله، در موضوعاتی مانند ریاضیات یا علوم بسیار مهم است. دختران و پسران همیشه بدون اینکه متوجه شوند از الگوریتم ها استفاده می کنند، به خصوص در ریاضیات. برای حل یک مسئله تقسیم بزرگ، دختران و پسران از الگوریتمی استفاده می کنند که یاد گرفته اند تا از طریق ارقام عددی که تقسیم می کنند تکرار کنند. برای هر رقم سود (عددی که باید تقسیم شود)، دختران و پسران باید تقسیم، ضرب و تفریق کنند. تفکر الگوریتمی دختران و پسران را قادر می‌سازد تا مسائل را تجزیه کنند و راه‌حل‌ها را بر حسب مراحل گسسته در یک رویه مفهوم‌سازی کنند

دختران و پسران می توانند مهارت های تفکر الگوریتمی خود را با تکمیل فعالیت های صفحه Tynker's Hour of Code یا در فعالیت های آموزشی تقویت کنند. با تکمیل چالش ها، دختران و پسران الگوریتم های ساده ای را بر اساس توالی، تکرار و منطق شرطی برای حل مسائل سرگرم کننده طراحی می کنند. مانند تمام مهارت ها، دختران و پسران می توانند تفکر الگوریتمی خود را از طریق تمرین روزانه و با تکمیل پروژه های خلاقانه برای به کارگیری مهارت های خود بهبود بخشند. برای کمک به کودکان خود در مورد الگوریتم ها و حل مسئله، آنها را برای فعالیت های ما آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان ثبت نام کنید آیا تا به حال شروع به یادگیری کدنویسی آسان تر بوده است؟ امروز ما دوره های رایگان کد، وب سایت های تمرینی و هزاران اسباب بازی برای یادگیری کدنویسی داریم. و در حالی که زمینه های فناوری مدرن عمیق است، اکثر آنها از سطحی شروع می شوند. چه یک بچه دبستانی یا یک نوجوان کنجکاو باشید، می توانید تقریباً فوراً به اطراف بپرید و چیزی سرگرم کننده پیدا کنید.

داشتن گزینه‌های زیاد عالی است، اما همچنین می‌تواند باعث یک قسمت بد فلج انتخاب شود. به این موضوع فکر کنید: اگر یادگیری کدنویسی مانند بالا رفتن از یک کوه است، کوه های امروزی بسیار ایرانیان سایبر صاف تر از گذشته هستند. اما در حال حاضر بسیاری از جاده ها هستند که از آن عبور می کنند

تعداد زیادی زبان / چارچوب / ابزار. زمان بسیار کم

سوال دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفت: چقدر آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان می خواهید به عمق بروید و چقدر سریع می خواهید به آنجا برسید؟ کودکان و نوجوانان با انگیزه می توانند از گذراندن یک دوره آموزشی کد آکادمی جدی در جاوا اسکریپت کاملاً خوشحال باشند. اما سایر بچه‌ها ممکن است یک بعد از ظهر بازی‌های کدنویسی، یک کارگاه منحصر به فرد صفحه وب یا حتی یک کتاب فانتزی با الگوریتم‌های کامپیوتری را ترجیح دهند

با دخترانم، من این فرصت را داشتم که آزمایش‌های مختلفی انجام دهم: برخی شکست خوردند، برخی موفق بودند، و اکثر آنها حداقل تا حدودی سرگرم کننده بودند. به سبک یک والدین واقعی، تجربیاتم را در یک فلوچارت با بسیاری از فعالیت های برنامه نویسی قوی و مناسب برای بچه ها جمع آوری کرده ام. می توانید فلوچارت کامل را دانلود کنید یا ادامه این مقاله را بخوانید تا تصمیمات کلیدی را که در این مسیر می گیرید یاد بگیرید

قبل از شروع، در اینجا چند نکته متا وجود دارد

فلوچارت دارای نظرات است، به این معنی که بر ارائه مشاوره خوب متمرکز است. سعی نمی‌کند تمام مسیرهای یادگیری موجود یا حتی بسیاری از آنها را شامل شود. در عوض، سعی کنید بهترین نمونه های نماینده را از دسته های مختلف انتخاب کنید. اینها فناوری ها و اسباب بازی هایی هستند که من خودم آنها را امتحان کرده ام، اما اگر چیزی را امتحان کرده اید که به آن علاقه دارید، به من اطلاع دهید.

موضوع فلوچارت یک نمونه برنامه نویسی است. آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان هدف شما این است که شروع کنید. سعی نمی کند شما را از طریق پیشرفت مهارت های مورد نیاز برای برنامه نویس شدن راهنمایی کند



:: برچسب‌ها: آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آنها بسیار فنی و همچنین آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان سرگرم کننده هستند. کلید فلوچارت ها نشان دادن امکانات آنها است و آنها را به عنوان یک ابزار چند رشته ای قابل دسترسی برای هر کسی معرفی می کند.

از طریق آنها می توانیم ویژگی های چندگانه فرد را ارتقا دهیم. آنها از نظر منطقی بسیار بارگذاری می شوند زیرا به طور کلی بر اساس گزاره های درست / نادرست هستند و بنابراین ارتباط نزدیکی با ریاضیات و برنامه نویسی دارند. اما برای ایجاد آنها نیاز به درک کامل مسئله از جمله بخشی از انتزاع نیز دارند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که نمودار جریان یک نمایش گرافیکی از یک فرآیند است و چیزی است که برای بسیاری درک آن آسانتر از توصیف متنی است

5 ابزار برای ایجاد فلوچارت

هر کسی می تواند فلوچارت ایجاد کند، فقط لازم است آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان اصول اولیه را بداند و یک مداد و کاغذ در دسترس داشته باشد، اگرچه ابزارهایی وجود دارد که فرآیند را خودکار می کند

رایگان و سازگار با سرویس هایی مانند Dropbox، Google Drive یا OneDrive، در هر مرورگری اجرا می شود

این یک گزینه پیچیده با امکانات نرم افزار حرفه ای است، اما رایگان و قابل نصب است

این امکان را به شما می دهد تا نمودارها را با همکاران آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان خود به اشتراک بگذارید تا در زمان واقعی بازخورد دریافت کنید و ویرایش های همزمان انجام دهید. برای ایجاد سریع نمودارهای حرفه ای تعاملی و مستندسازی هر فرآیند یا ایده استفاده می شود و به شما امکان می دهد با Lucidchart به Google Drive، Docs، Sheets یا Slides متصل شوید

ابزاری رایگان و متن باز که برای طراحی نمونه های اولیه وب طراحی شده است. این به شما امکان می دهد اسناد پیشنهادی را به سرعت و به راحتی به عنوان فلوچارت طراحی کنید. فایل های ایجاد شده را می توان به PNG، html یا PDF صادر کرد

یک برنامه کامل برای ساختن نمودار یا رسم نمودار از ایده های آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان خودتان با نتایج بسیار خوب. از برنامه می توانید نمودار را به صورت تمام صفحه مرور کنید. علاوه بر چاپ، چندین فرمت خروجی ارائه می دهد و نتایج را می توان به صورت PNG، JPG،  SVG، PDF یا SWF ذخیره کرد. EdrawMax برای تکمیل کار استفاده کنیم.

الگوریتم برای دختران و پسران. چگونه توضیح دهیم؟

ممکن است کلمه «الگوریتم» برای کودکان ما مهم به نظر نرسد، ایرانیان سایبر اما واقعیت این است که الگوریتم‌ها همه جا در اطراف آن‌ها هستند و بر همه چیز از فناوری استفاده می‌کنند تا تصمیم‌های معمولی که هر روز می‌گیرند، حکومت می‌کنند. الگوریتم ها جذاب هستند، و در حالی که برخی از آنها کاملاً پیچیده هستند، مفهوم الگوریتم به خودی خود بسیار ساده است

الگوریتم چیست؟

الگوریتم مجموعه ای از دستورالعمل های گام به گام دقیق یا فرمولی برای حل یک مسئله یا تکمیل یک کار است. در برنامه نویسی، برنامه نویسان الگوریتم هایی می نویسند که به رایانه می گویند چگونه یک کار را انجام دهد

وقتی به یک الگوریتم به کلی ترین شکل آن فکر می کنید (نه از نظر برنامه نویسی)، آنها همه جا هستند. دستور پخت یک الگوریتم است، روش مورد استفاده برای حل یک جمع یا تقسیم بزرگ یک الگوریتم است و فرآیند تا کردن پیراهن یا شلوار یک الگوریتم است. حتی برنامه صبحگاهی ما را می توان یک الگوریتم در نظر گرفت! در واقع می توان برنامه صبحگاهی کودکان ما را در قالب یک الگوریتم نوشت:

دختران و پسران می توانند الگوریتم های خود را بنویسند

فرزندان خود را تشویق کنید تا الگوریتم خود را آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان برای برنامه صبحگاهی خود بنویسند، یا الگوریتمی را برای هر کار ساده ای مانند مسواک زدن دندان ها یا خوردن غلات. بدون اینکه بدانند، آنها مفاهیم مهم برنامه نویسی مانند تکرار (پنج بار مسواک زدن بالا و پایین)، ترتیب (قرار دادن غلات در یک کاسه و سپس اضافه کردن شیر) و شرایط منطقی (اگر کاسه خالی است، متوقف کنید) را بررسی خواهند کرد. خوردن



:: برچسب‌ها: آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

JDK - کیت توسعه جاوا (Java Development Kit) شامل JRE وکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا سایر ابزارهای توسعه مانند کامپایلرها، اشکال زدایی و غیره است.

اجرای جاوا در سیستم عامل مک

برای برنامه نویسی جاوا از ابتدا و نصب پلتفرم روی Mac OS X یا macOS، باید موارد زیر را انجام دهید:

آخرین نسخه جاوا (JDK) را از صفحه دانلود Java SE دانلود کنید.

روی فایل DMG دانلود شده دوبارکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا کلیک کنید و دستورالعمل های نصب کننده را دنبال کنید.

برای تایید نصب، یک ترمینال را باز کنید و دستور زیر را وارد کنید:

نسخه javac

اگر جاوا به کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا درستی نصب شده باشد، نسخه برنامه نمایش داده می شود (مثلا javac 1.8.0_60).

مرحله بعدی نصب IDE (محیط توسعه یکپارچه) برای نوشتن وایرانیان سایبراجرای کد جاوا است. ما نسخه رایگان IntelliJ IDEA را نصب می کنیم و جاوا را روی آن اجرا می کنیم. برای این کار باید موارد زیر را انجام دهید:

به صفحه دانلود IntelliJ بروید و نسخه رایگان Community Edition را دانلود کنید.

فایل DMG دانلود شده را باز کنید و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید. برای دسترسی سریع می توانید IntelliJ IDEA را به پوشه Applications منتقل کنید.

IntelliJ IDEA را باز کنید. «تنظیمات وارد نشود» را انتخاب کنید وکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا روی «تأیید» کلیک کنید. پس از آن، سیاست حفظ حریم خصوصی Jetbrains را با کلیک بر روی دکمه "پذیرش" بپذیرید.

اکنون می توانید رابط کاربری را خودتان سفارشی کنید. همچنین می توانید این مرحله را رد کرده و به طور پیش فرض همه چیز را حذف کنید. اگر مطمئن نیستید، فقط با کلیک بر روی دکمه "Skip All and Set Defaults" این مرحله را رد کنید.

این برنامه صفحه خوش آمدگویی را به شما نشان می دهد. روی دکمه "ایجاد پروژه جدید" کلیک کنید.

در پنجره بعدی، "جاوا" را درکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا پنجره سمت چپ انتخاب کنید و روی "جدید" در بالای پنجره برنامه کلیک کنید تا "JDK" را انتخاب کنید. در اینجا باید محل نصب JDK را انتخاب کنید و سپس روی



:: برچسب‌ها: کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

کاربرد علمی

جاوا از توسعه برنامه های  کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا علمی پشتیبانی می کند زیرا دارای ویژگی های امنیتی قدرتمند و مستحکم است، برنامه های علمی بسیار مبتنی بر فناوری جاوا مانند MATLAB - این برنامه مبتنی بر جاوا است، جلوی آن و باطن مبتنی بر جاوا فقط برای جاوا جلویی ارائه می دهد struts، JSP، servlet، در backend. core java را می توان در servlet استفاده کرد. نرم افزار مربوط به تحقیق، علم، توسعه یافته پزشکی در جاوا. دارای محاسبات ریاضی قدرتمندی است که نتایج یکسانی را در سیستم عامل های مختلف ارائه می دهد. این باعث می شود که آن را برای توسعه یک برنامه انتخاب کند

برنامه های سازمانی

برای توسعه برنامه های Enterprise جاوا به دلیل ویژگی کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا های قدرتمندی که با نیازها مطابقت دارد، اولین انتخاب است، در دنیای امروزی، بیشتر سایت های سازمانی فقط بر اساس برنامه های کاربردی جاوا هستند زیرا امن ترین، قدرتمندترین و مقیاس پذیر هستند. این سایت ها به امنیت بیش از حد نیاز داشتند که توسط جاوا تامین می شود. جاوا دارای ویژگی های مدیریت حافظه قوی است. به طور خودکار حافظه استفاده نشده را حذف می کند، که باعث بهبود عملکرد سایت تجارت برنامه بزرگ می شود که برای افزایش مخاطبان در سایت خود برای دستیابی به جاوای مورد استفاده توسط این شرکت ها، نیاز به عملکرد بهتری دارد. برنامه های کاربردی مبتنی بر وب

همچنین برای توسعه برنامه های کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا مبتنی بر وب استفاده می شود زیرا پشتیبانی گسترده ای از توسعه وب از طریق Servlet، JSP و Struts ارائه می دهد. به همین دلیل است که جاوا به عنوان یک زبان برنامه نویسی سمت سرور نیز شناخته می شود. با استفاده از این فناوری ها می توانیم برنامه ایرانیان سایبر های متنوعی را توسعه دهیم. محبوب ترین فریم ورک های Spring، Hibernate، Spring Boot که برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب استفاده می شوند. LinkedIn، AliExpress، web.archive.org، IRCTC و غیره وب سایت های محبوبی هستند که با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا نوشته می شوند.

توسعه بازی

جاوا به طور گسترده توسط شرکت های کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا سازنده بازی استفاده می شود زیرا از قدرتمندترین موتور سه بعدی منبع باز پشتیبانی می کند. این موتور ظرفیت بی نظیری را در زمینه طراحی بازی های سه بعدی فراهم می کند. محبوب‌ترین بازی‌های توسعه‌یافته در جاوا Minecraft، Mission Impossible III، و غیره هستند. برخی چارچوب‌ها و کتابخانه‌های محبوب برای توسعه بازی در دسترس هستند، مانند - LibGDX و OpenGL.

فناوری داده های بزرگ

همانطور که بسیاری از زبان های کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا برنامه نویسی برای فناوری داده های بزرگ در دسترس هستند، اما هنوز جاوا اولین انتخاب برای همین است. ابزار Hadoop HDFS پلت فرم برای پردازش و ذخیره سازی برنامه های کاربردی داده های بزرگ به زبان جاوا نوشته شده



:: برچسب‌ها: کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

دو سال اول یا هر چهار آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان سال ابتدایی به یادگیری نحوه آموزش به کودک می گذرد - آماده شدن برای انتقال به سطح متوسطه. در همان زمان، دانش آموز شروع به خلاقیت در ورزش، موسیقی، محافل و بخش ها می کند و اولین دوستان خود را پیدا می کند.

 

این اتفاق می افتد که پسری تصمیم می گیرد آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کاراته را ترک کند تا با یک دوست جدید به فوتبال برود. یا دختری که می خواهد از طراحی رقص برای مدل گلی دست بکشد. به ندرت والدینی با این موافقت می‌کنند - با این حال، با گذراندن سال‌های زیادی در کلاس درس، از کمربند، مدال و دیپلم عقب هستند. چیزی که من نیاز دارم این است که کودک را متقاعد کنم که برای رشد شخصیت بماند. یا به او آزادی انتخاب بدهیم؟

 

 

برای والدین کودکان و والدین دانش آموزان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دبیرستانی، تنها یک توصیه وجود دارد: علاقه خود را حفظ کنید، نه انتخاب. بگذارید کودک ببیند که برای شما کاراته یا فوتبال مهم نیست، بلکه سلامتی، چابکی و مهارت اوست. دختر شما می داند که از لطف او قدردانی می کنید و می خواهید او پرانرژی و انعطاف پذیر باشد، اما اجازه دهید انتخاب کند. مجسمه سازی جایگزین فعالیت بدنی نمی شود، بلکه ژیمناستیک، یوگا، کاپوئرا یا اسکیت بازی خواهد بود.

 

اگر کودک علاقه جدیدی دارد - نقاشی، شطرنج، رباتیک یا خیاطی - اشتراکی برای پشتیبانی، مواد و استودیو با یک کلمه، ستایش برای موفقیت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بخرید، اما انتظار نتیجه را نداشته باشید. هر چه کودک بیشتر تلاش کند، بهتر می تواند خود را درک کند. فقط کسانی که می دانند چگونه به حرف خود گوش دهند و تأثیرات کافی به دست آورند، می توانند مسیر خود را انتخاب کنند.

 

کودک تلاش خواهد کرد تا علاقه خود را در دبیرستان پیدا کند. نوجوانی زمان آزمایش است، پس صبور باشید و برای حمایت از سرگرمی های فرزندتان آماده باشید.

 

 

موضوع در مورد موضوعات بیشتر: چگونه مغز گوشت گاو را بپزیم؟

نوجوانان و دانش آموزان دبیرستانی: فقط تمرین جدی

به نظر می رسد شوخی در مورد حقوقدانان و اقتصاددانان طولانی نخواهد بود. روسای دانشگاه های پایتخت خاطرنشان می کنند که در سال 2017 بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و فناوری اطلاعات را انتخاب کردند. و درست است، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان زیرا این زمینه ها در نیمی از مشاغل آینده ذاتی هستند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()