نوشته شده توسط : مهراب مدیری

در مورد وب ، پایتون یادگیری آسان پایتون برای کودکان  به دو صورت استفاده می شود ، بسیار متفاوت از یکدیگر.

 

ما می توانیم از زبان برای ایجاد وب سایت های واقعی استفاده کنیم. این فعالیت با استفاده از زبان "خالص" انجام نمی شود ، بلکه از "ساختار" (چارچوب) آماده ای استفاده می کند که به توسعه دهنده در ایجاد وب سایت کمک می کند.

 

چرا هنگام توسعه وب با پایتون ، چارچوب های وب بسیار یادگیری آسان پایتون برای کودکان  مفید هستند؟

حالا من آن را برای شما توضیح می دهم ، یک مثال برای شما می زنم:

 

تصور کنید که می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید ، اگر آن را در پایتون خالص نوشته اید ، بدون استفاده از هر نوع چارچوب (ساختار) ، باید تمام آن ویژگی های اساسی را که به سادگی باعث کارکردن یک وب سایت می شود ، به تنهایی بنویسید.

ابتدا باید سیستمی ایجاد کنید که یادگیری آسان iranian cyber  پایتون برای کودکان  آدرس های وب را به فایل ها پیوند دهد ، به عنوان مثال:

 

علاوه بر این ، اگر می خواهید یک تابع ثبت نام را وارد کنید ، باید آن را با دست ایجاد کنید ، و همچنین باید همین کار را برای وارد کردن یک سیستم از صفحات خصوصی انجام دهید (قابل مشاهده برای کسانی که وارد سیستم نشده اند اما پس از انجام آن قابل مشاهده هستند) یا سیستم پرداخت در تجارت الکترونیکی و غیره (لیست بسیار طولانی است و می تواند به طور نامحدود ادامه یابد).

 

از نظر اخلاقی داستان این است که شما نمی توانید خود را وقف عملکردهای  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  "خاص" سایت خود کنید ، اما باید وقت خود را برای بازنویسی همه عملکردهای اساسی مشترک در انواع مختلف سایت ها هدر دهید.

 

چارچوب ها فقط برای این منظور هستند ، آنها نوعی ساختار آماده را با ابزارهایی که قبلاً توسط توسعه دهندگان دیگر ایجاد شده است (همیشه در پایتون) به شما ارائه می دهند ، که می توانید با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کرده و پیکربندی کنید.

 

بنابراین با یک چارچوب شما قبلاً همه  یادگیری آسان پایتون برای کودکان  عملکردهای اساسی یک سایت را دارید و فقط باید آنها را پیکربندی کنید ، و عملکردهای خاص تری را اضافه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 1007
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نکته آخر قبل از پایان یادگیری آسان پایتون برای کودکان  بخش در مورد یادگیری: مهم است که بگوییم پایتون (مانند بسیاری از زبانهای مدرن دیگر) از برنامه نویسی شی گرا نیز پشتیبانی می کند ، حتی اگر آن را مانند جاوا در پیش زمینه قرار ندهد.

 

اگر نمی دانید برنامه نویسی شی گرا چیست ، می توانیم آن را به عنوان راهی خاص برای سازماندهی کد شما تعریف کنیم.

اگر می خواهید بیشتر بدانید ، توصیه می کنم همیشه مقاله ای را که در مورد جاوا نوشته ام بخوانید.

 

جاوا محبوب ترین زبان شیء در جهان است و همچنین بیشترین کاربرد را در محل کار دارد: یادگیری آسان پایتون برای کودکان  این دو مزیت بزرگ هستند. بزرگترین مشکل این است که برای نوشتن چند خط اول در جاوا شما لزوما باید با مفاهیم Class ، Method ، Object و Instance در تضاد باشید.

 

آیا به طور اتفاقی می دانید چیست؟

اگر چنین است ، شما مبتدی نخواهید بود ،ایرانیان سایبر  اما اگر اینجا هستید ، به احتمال زیاد نمی دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

 

طرز فکر شروع برنامه نویسی با یادگیری آسان پایتون برای کودکان  پایتون برای مبتدیان کاملاً متفاوت است و بسیار منطقی تر ، یعنی:

 

خط اول کد خوانده و اجرا می شود.

سپس برنامه همین کار را با خط دوم کد انجام می دهد.

و به همین ترتیب انگار از بالا به پایین می خوانید.

بدون استفاده از Objects و Class ها که مفاهیم یادگیری آسان پایتون برای کودکان  برنامه نویسی میانی هستند و حداقل در ابتدا قابل درک نیستند.

 

بیایید یک مثال عملی را فوراً بگیریم.

 

من همان تمرین را به شما نشان می دهم که به دو زبان مختلف نوشته شده است. تمرین ساده است: مساحت یک مستطیل (پایه بر اساس ارتفاع) را محاسبه کنید.

 

ما گفته ایم که این زبان برای هر مقصودی (هدف کلی) مناسب یادگیری آسان پایتون برای کودکان  است و به راحتی در زمینه های مختلف ، برای پروژه های کوچک و بزرگ ، چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین استفاده می شود.

 

اما منتظر بمانید ، حتی اگر از پایتون در بسیاری از مناطق استفاده شود ، به این معنی نیست که در همه چیز "قوی" است!

این بهترین خود را در موارد زیر ارائه می دهد:



:: بازدید از این مطلب : 876
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تجزیه و تحلیل کسب و کار یک رشته تحقیقاتی است که در آن تحلیلگران کسب و کار نیازهای کسب و کار را شناسایی کرده و راه حل هایی را برای مشکلی که در طول تجارت ایجاد می شود پیدا می کنند. این راه حل ها  ایده های پولساز برای نوجوانان  شامل توسعه سیاست ، بهبود فرایند و غیره است. بسیار مهم است که قبل از شروع یک کسب و کار همه این مسائل را تجزیه و تحلیل کنید تا در طول تجارت خود مجبور نشوید با مشکلات بیشتری روبرو شوید.

 

س> چگونه می توان هزینه های تجاری را پیگیری کرد؟

پاسخ

 

صاحبان مشاغل کوچک پیگیری هزینه های مشاغل را بسیار دشوار ایده های پولساز برای نوجوانان   می دانند. اداره یک کسب و کار نیز اتلاف پول است که چیز خوبی نیست. بنابراین در اینجا چند مورد را می توانید برای پیگیری هزینه های کسب و کار دنبال کنید.

 

شما باید حساب بانکی کسب و کار خود را جدا از حساب شخصی خود باز کنید تا هنگام زمان مالیات مجبور نباشید با مشکلات برخورد کنید. تفکیک حساب ها سازماندهی امور مالی را برای شما آسان می کند.

 

 

 

همچنین برای شما مهم است که هنگام اداره  ایده های پولساز برای نوجوانان  یک کسب و کار ، همه رسیدهای خود را اسکن کنید.

 

شما باید تمام درآمد را ثبت کرده و هزینه ها را با پیشرفت خود پیگیری کنید. کسانی که یک تجارت را اداره می کنند یک گام بسیار مهم هستند.

 

از زیبایی برای زنان و مردان گرفته تا ایده های تکنولوژیکی ، می توان آنها را به مادر یا پدر ارائه داد. آنها همیشه آنقدر مشغول مراقبت از فرزندان خود هستند که اغلب خود را فراموش می کنند. در مواقع عید مانند کریسمس ، ایده دادن iranian cyber  هدایای ایده های پولساز برای نوجوانان   کریسمس به عنوان نمادی از عشقی که نسبت به آنها احساس می کنید و نوعی قدردانی از تمام تلاش هایی که هر روز از زندگی خود برای فرزندان خود انجام می دهند ایده ای عالی است. به

 

 

ممکن است پدر و مادر شما به شما نگفته باشند که برای کریسمس چیزی می خواهند ، احتمالاً حتی به شما خواهند گفت که نمی خواهند. شما مجبور نیستید هیچ مانعی ایجاد کنید یا پولی را که پس انداز کرده اید خرج نکنید. اما با دانستن اینکه والدین شما چقدر برای شما مهم هستند ، در سال مواقعی وجود دارد که باید تلاش کوچکی انجام دهید ، درست است؟ این ایده های هدیه را برای هر دوی شما از دست ندهید تا ببینید آیا آنها را دوست دارید یا خیر!

کرم دست همیشه روی میز شب والدین است. بنابراین می توانید به آن کرم های ویژه ای فکر کنید که با رایحه ای طراوت به فروش می رسانند. این کرم ها با اجزای خوبی ساخته شده اند که با وجود افزایش سن به بازسازی پوست کمک می کنند.

 

علاوه بر اینکه به آنها درخشندگی خاصی می بخشد ، به لطف رایحه هایی که کرم ها با آن تهیه می کنند  ایده های پولساز برای نوجوانان  ، بوی فوق العاده ای نیز به آنها می بخشد. بسیاری از مارک های خوب و با کیفیت بالا وجود دارد. به یاد داشته باشید که کرم های زنانه ممکن است متفاوت از کرم های مردانه باشد ، زیرا پوست مردان معمولاً ضخیم تر است و ترکیب کرم قوی تر است!

 



:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ایده های تجاری سودآور برای نوجوانان:

ایده های تجاری زیادی برای ایده های پولساز برای نوجوانان   نوجوانان وجود دارد. به آنها فرصت کسب درآمد می دهد. برای شروع کسب و کار خود باید بزرگسال باشید. در این سن ، شما از آینده خود بسیار آگاه هستید و به فکر کسب درآمد هستید. در این سن ، دانش آموزان مسیر درستی را در مورد تجارت انتخاب می کنند و سپس در ارتباط با حرفه خود تحصیل می کنند. در این سن ، دانشجویان با کسب درآمد می توانند هزینه های خود را به راحتی پرداخت کنند.

 

 چند ایده برای مشاغل کوچک:

در اینجا ایده های مشاغل کوچک برای نوجوانان آمده است که از طریق آنها می توانند به ایده های پولساز برای نوجوانان   راحتی درآمد کسب کنند.

 

مربیان:

اگر مهارت های تحصیلی دارید یا مسئول موضوعات خاصی هستید ، می توانید برای آموزش کودکان درآمد کسب کنید. همچنین می توانید آکادمی خود را در جایی که می توانید شرکای دیگر را برای آموزش به دانش آموزان استخدام کنید  ایرانیان سایبر  ایده های پولساز برای نوجوانان  ، باز کنید. این یک راه عالی برای کسب درآمد خوب است.

 

پارچه طراح:

همچنین فرصتی مناسب برای درآمدزایی نوجوانان است. آنها می توانند لباس طراحی کنند و سپس آنها را بفروشند. آنها همچنین می توانند مغازه های خود را در جایی که می توانند خیاط برای دوخت لباس استخدام کنند ، باز کنند. با این تجارت ، به راحتی می توانید درآمد کسب کنید.

 

هنرمند:

اگر به موسیقی علاقه دارید ، می توانید به تنهایی با پخش موسیقی در عروسی یا مراسم دیگر درآمد کسب کنید. همچنین می توانید کسب و کار خود را با گروهی شروع کنید که در بسیاری از رویدادها موسیقی پخش کرده اند. شما می توانید  ایده های پولساز برای نوجوانان  موسیقی را به کودکان کوچکتر در خانه های خود آموزش دهید و درآمد کسب کنید.

 

فروش محصولات دست ساز:

نوجوانان می توانند بسیاری از محصولات دست ساز را به صورت آنلاین یا در بازارها بفروشند. شامل جواهرات ، کفش ، کیف ، مواد غذایی و غیره. به همین دلیل ، شما همچنین می توانید با باز کردن یک فروشگاه که مردم می توانند محصولات دست ساز را از آنجا خریداری کنند ، شروع کنید.

 

ایده های کسب و کارهای کوچک

اپراتور صدا:

اگر می توانید با جریان صحبت کنید ، می توانید با انجام کار به  ایده های پولساز برای نوجوانان  عنوان مجری صدا در یک کانال خبری درآمد کسب کنید. این یک کار نیمه وقت است که بر روی تحصیلات شما تأثیر نمی گذارد. این همچنین یک ایده تجاری سودآور برای نوجوانان است که پول زیادی برای آنها برای پرداخت هزینه های خود ایجاد می کند.

 

وبلاگ نویسی:

وبلاگ نویسی همچنین یک ایده تجاری خوب در سنین نوجوانی است. اگر به هر موضوعی علاقه دارید ، می توانید به راحتی وبلاگ خود را راه اندازی کرده و با تبلیغات یا فروش محصولات درآمد کسب کنید.



:: برچسب‌ها: ایده های پولساز برای نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

. وبلاگ خود را راه اندازی کنید

این یک ضربه یا اشتباه است  ایده های پولساز برای نوجوانان  ، زیرا میلیون ها وبلاگ در آنجا وجود دارد. اما بسیاری پولساز می شوند. و اگر فقط به دنبال کسب درآمد اضافی هستید ، وبلاگ نویسی می تواند کار را انجام دهد.

 

یک وبلاگ با تمرکز بر هر موضوعی که می خواهید ایجاد کنید. شما باید به طور مرتب محتوا ، از جمله مقاله ، پادکست و ویدئو اضافه کنید. با افزودن Google Adsense به وبلاگ خود و شرکت در برنامه های وابسته که خدمات مربوط به وبلاگ شما را ارائه می دهند ، درآمد کسب کنید.

 

پاداش: شما در نوجوانی یک وبلاگ راه اندازی کرده اید ، این بلوگ می تواند در بزرگسالی ایده های پولساز برای نوجوانان   به یک پولساز جدی تبدیل شود. شما ممکن است حرفه آینده خود را بسازید بدون اینکه حتی متوجه آن باشید.

33. قانون آماتور

اگر تا به حال ورزشهای تفریحی انجام داده اید ، می دانید که هر رویداد یک یا چند داور دارد. در نوجوانی ، ممکن است به عنوان داور واجد شرایط باشید. من می دانم که حداقل یک نوجوان 25 تا 60 دلار داوری بازی های یک  ایده های پولساز برای نوجوانان  ساعته برای بچه های 4 تا 12 ساله را دریافت می کرد. پیوندهای سرگرم کننده در انجمن خود را بررسی کنید. اگر می توانید بر چندین ورزش مسلط شوید ، می توانید در تمام طول سال کار کنید.

 

34. MusicXRay

اگر عاشق گوش دادن به موسیقی هستید - همه انواع موسیقی - این می تواند راهی برای کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت شما باشد. MusicXRay به ازای هر آهنگ 10 سنت به شما پرداخت می کند تا بشنوید و اینکه آیا موسیقی ایرانیان سایبر  هنرمندان مشتاق جدید را دوست دارید یا خیر. ایده های پولساز برای نوجوانان   کافی است حداقل 30 ثانیه به آهنگی گوش دهید تا حقوق بگیرید.

 

35. انجام وظایف

اگر ماشین یا دوچرخه دارید ، این امکان وجود دارد. این می تواند خدمات ارزشمندی برای افرادی باشد که ماشین ندارند ، نمی خواهند رانندگی کنند یا به سادگی نمی توانند پیاده شوند. برای هر کاری که انجام می دهید می توانید درآمد کسب کنید. ایده های پولساز برای نوجوانان   باز هم ، خدمات خود را در منطقه محلی خود تبلیغ کنید و ببینید چه کسی به کمک نیاز دارد.

 

36. نوشتن محتوای وب

WriterAccess.com فرصتی برای نوشتن محتوا برای وب سایت ها فراهم می کند. اگر نوجوان هستید واجد شرایط هستید. حقوق بین 1.4 سنت تا 7 سنت برای هر کلمه متغیر است ، به این معنی که می توانید از 14 تا 70 دلار برای هر 1000 کلمه درآمد داشته باشید. پرداخت ماهی دوبار است. در این کار خوب عمل کنید و می توانید دست خود را در نوشتن مستقل امتحان کنید.

 

37. کمک به سالمندان

بسیاری از سالمندان ترجیح می دهند در خانه های خود زندگی کنند تا اینکه به یک مرکز بزرگ بروند. اما جنبه های زیادی از نگهداری خانه و زندگی اولیه وجود دارد که مدیریت آنها برای آنها مشکل است.

 

ممکن است بتوانید به افراد مسن در اجتماع خود در کارهای اساسی مانند نظافت منزل ، خرید ، یا سازماندهی وسایل شخصی کمک کنید. در بسیاری از موارد ، فرد ممکن است فقط رفاقت بخواهد.

38. فروش طرح روی کافه

این یکی دیگر از روشهای کارآفرینانه پولساز است. CaféPress راهی ایده های پولساز برای نوجوانان   است که می توانید طرح های خود را بفروشید و کمی درآمد کسب کنید. می توانید طرح هایی برای پیراهن ، بلوز ، لیوان قهوه ، کیف دستی و حتی بالش ایجاد کنید. فقط کافی است یک حساب کاربری در سایت ایجاد کنید ، سپس طرح های خود را بارگذاری کنید. این سایت طرح های شما را نشان می دهد که توسط مشتریان در سایت خریداری می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

اطمینان حاصل کنید که به تمام صفحات سایت با پیوندی از صفحه قابل یافتن دیگر دسترسی دارید. اطمینان حاصل کنید که پیوند ارجاع شامل متن یا برای تصاویر ، یک ویژگی alt باشد که مربوط به صفحه مورد نظر است. پیوندهای آموزش جستجوی سایت در گوگل  خزنده برچسب های <a> با ویژگی href هستند.

یک فایل نقشه سایت با پیوندهایی که به صفحات مهم سایت شما اشاره می کند ، ارائه دهید. همچنین صفحه ای با فهرست قابل خواندن پیوندهای این صفحات (گاهی اوقات به عنوان فهرست سایت یا صفحه نقشه سایت) ارائه دهید.

تعداد پیوندهای یک صفحه را به تعداد معقول (حداکثر چند هزار) محدود کنید.

اطمینان حاصل کنید که سرور وب شما به درستی از هدر If-Modified-Since HTTP پشتیبانی می کند. این ویژگی به سرور وب شما هدایت می کند که به Google بگوید آیا محتوای شما از آخرین باری که سایت شما را خزیده ایم تغییر کرده است یا خیر. پشتیبانی از این ویژگی باعث صرفه جویی در پهنای باند و سربار می شود.

از فایل robots.txt در سرور وب خود برای مدیریت بودجه خزنده خود با جلوگیری آموزش جستجوی سایت در گوگل  از خزیدن در فضاهای نامحدود مانند صفحات نتایج جستجو استفاده کنید. فایل robots.txt خود را به روز نگه دارید. نحوه مدیریت خزیدن با فایل robots.txt را بیاموزید. پوشش و نحو فایل robots.txt خود را با استفاده از تستر robots.txt آزمایش کنید.

راههای کمک به Google برای یافتن سایت شما:

 

از Google بخواهید صفحات شما را خزنده کند.

اطمینان حاصل کنید که هر سایتی که باید در مورد صفحات شما اطلاع داشته باشد ، آگاه است که سایت شما آنلاین است.

به Google کمک کنید صفحات شما را درک کند

یک سایت مفید و غنی از اطلاعات آموزش جستجوی سایت در گوگل  ایجاد کنید و صفحاتی بنویسید که محتوای شما را به وضوح و با دقت توصیف کند.

به کلماتی که کاربران برای یافتن صفحات شما تایپ می کنند فکر کنید iranian cyber  و مطمئن شوید که سایت شما در واقع آن کلمات را در خود دارد.

اطمینان حاصل کنید که عناصر <title> و ویژگیهای alt شما توصیفی ، خاص و دقیق هستند.

سایت خود را طوری طراحی کنید که سلسله مراتب صفحه مفهومی واضحی داشته باشد.

بهترین شیوه های توصیه شده ما را برای تصاویر ، فیلم و داده های ساختار یافته دنبال کنید.

هنگام استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا (به عنوان مثال ، Wix یا WordPress) ، مطمئن شوید که صفحات و پیوندهایی ایجاد می کند که موتورهای جستجو می توانند آنها را خزند.

برای کمک به Google برای درک کامل محتویات سایت  آموزش جستجوی سایت در گوگل خود ، اجازه دهید همه دارایی های سایت که تأثیر بسزایی در ارائه صفحات دارند ، خزنده شوند: برای مثال ، فایل های CSS و JavaScript که بر درک صفحات تأثیر می گذارد. سیستم نمایه سازی Google یک صفحه وب را همانطور که کاربر می بیند ارائه می دهد ، شامل تصاویر ، CSS و فایل های جاوا اسکریپت. برای مشاهده دارایی های صفحه ای که Googlebot نمی تواند خزیدن کند ، از ابزار بازرسی URL استفاده کنید. برای اشکال زدایی دستورالعمل ها در فایل robots.txt خود ، از ابزار robots.txt Tester استفاده کنید.

به ربات های جستجو اجازه دهید سایت شما را بدون شناسه جلسه یا پارامترهای URL که مسیر آنها را در سایت دنبال می کند ، خزند. این تکنیک ها برای ردیابی رفتارهای فردی کاربر مفید هستند ، اما الگوی دسترسی ربات ها کاملاً متفاوت است. استفاده از این تکنیک ها ممکن است باعث نمایه سازی ناقص سایت شما شود ، زیرا ممکن است ربات ها نتوانند URL هایی را که متفاوت به نظر می رسند اما در واقع به یک صفحه اشاره می کنند حذف کنند.

محتوای مهم سایت خود را بصورت پیش فرض قابل مشاهده کنید. Google قادر است محتوای HTML پنهان شده در عناصر ناوبری مانند زبانه ها یا بخش های گسترده را خزیدن کند. با این حال ، ما این محتوا را برای کاربران کمتر در دسترس می دانیم و توصیه می کنیم مهمترین اطلاعات خود را در نمای آموزش جستجوی سایت در گوگل  صفحه پیش فرض قابل مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 819
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

نتایج بسته های محلی  آموزش جستجوی سایت در گوگل در جستجوی دسکتاپ معمولاً بر اساس نتایج جستجوی طبیعی به این شکل است:

 

Google Loca l Finders هنگامی که یک جستجوگر روی نقشه یا پیوند "نمایش همه" در یک بسته محلی کلیک می کند ، به صفحه ای هدایت می شود که معمولاً Local Finder نامیده می شود. در اینجا ، تبلیغات زیادی را می توان نمایش داد ، که معمولاً در گروه های ده نفره  آموزش جستجوی سایت در گوگل  مرتب شده اند و جستجوگر می تواند روی نقشه بزرگنمایی و بزرگنمایی کند تا ببیند آیا گزینه های آنها تغییر می کند یا خیر. نشانی اینترنتی این نوع نتیجه با google.com/ شروع می شود. برخی از صنایع مانند هتل ها دارای نمایشگرهای منحصر به فرد هستند ، اما اکثر دسته های مشاغل محلی دارای صفحه جستجوی محلی به این شکل هستند ، با لیستی از نتایج در سمت چپ و نقشه در سمت راست:

 

جستجوها با استفاده از Google Maps نتایجی را به وجود می آورند که به نظر می رسد کاملاً مشابه نتایج Local Finder است ، اگرچه تفاوت هایی نیز وجود دارد. کاملاً محتمل است که Google ممکن است در برخی موارد تجربه کاربر را تثبیت کرده و بسته های پیش فرض محلی را در Google Maps به جای مکان یاب محلی داشته باشد.

نشانی اینترنتی این نتایج با google.com/maps به جای google.com/search شروع می شود و در رایانه ، رتبه بندی صفحه Google Maps به این شکل است:

 

پنل GMB جایی است که شما بیشتر  آن را اداره می کنید

پس از ایجاد و ادعای نمایه های تج آموزش جستجوی سایت در گوگل اری Google خود ، می توانید اکثر (اما نه همه) ویژگیهای آنها را در پنل Google برای کسب و کار شما مدیریت کنید ، که به نظر می رسد

 

 

پنل GMB همچنین دارای ویژگی های تحلیلی به نام GMB Knowledge است. این رابط  iranian cyber کاربری بسیار مفیدی است ، اگرچه عناوین و عملکردهای برخی از اجزای آن ممکن است مبهم باشد. برخی از داده هایی که در نمای کلی GMB مشاهده خواهید کرد عبارتند از:

در مورد جستجوی نام یا محل کسب و کار شما (به نام Direct) ، چه تعداد تصور ایجاد شد ،   آموزش جستجوی سایت در گوگل جستجوهای کلی که کسب و کار شما را با نام مشخص نمی کند ، اما مربوط به آنچه شما ارائه می دهید (به نام Discovery) و تحقیقات تجاری شرکت شما (من نام تجاری نامیده می شود) است.

 

اقدامات مشتری ، مانند بازدید از وب سایت ، تماس های تلفنی ، پیام ها و درخواست های سفر.

عبارات جستجو توسط کاربران اینترنت که تصویری از کسب و کار شما ایجاد کرده اند استفاده می شود.

 

برخی دیگر از ویژگی های GMB Insights وجود دارد ، و من این راهنمای جوی هاوکینز را برای درک سطح بالاتری از دلیل مواجهه و گیج کننده بودن رابط گزارش توصیه می کنم. داده های بسیار مهمی در GMB Insights وجود دارد ، اما تفسیر مناسب  آموزش جستجوی سایت در گوگل  آنها مستلزم پیام و بی حوصلگی در برابر برخی نقص ها است.

  

وقتی همه چیز با Google My Business اشتباه می شود

هنگام مشارکت در بازاریابی GMB با مشکلاتی روبرو می شوید و متوجه می شوید که انواع و اقسام سوالات از کار روزانه شما ناشی می شود. Google به شدت به پشتیبانی داوطلبانه در

 

انجمن انجمن راهنمای کسب و کار من در Google

و می توانید اکثر مسائل را به امید پاسخ عموم مردم یا مشارکت کنندگان در آنجا ارسال کنید. داوطلبان را کارشناسان محصولات طلا می نامند.

 

    با این حال ، در برخی موارد ، مشکلات مربوط به لیست شما مستلزم  آموزش جستجوی سایت در گوگل  این است که مستقیماً با Google صحبت کنید یا فرم ها را پر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 851
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آموزش کد نویسی برای دوره های کودکان

در کودکان سیلیکون ولی ،  آموزش بازی سازی به کودکان کودکان از 6 سالگی می توانند اصول برنامه نویسی را بیاموزند و آنها را در سطح بعدی گسترش داده و تقویت کنند. ارائه دهنده آموزش دوره برنامه نویسی برای کودکان را در کارنامه خود دارد.

 

یادگیری برنامه نویسی در سنین پایین نه تنها می تواند شغل رویایی احتمالی را برای کودکان باز کند ، بلکه به آنها کمک می کند تا خلاقانه عمل کنند. این توانایی همچنین پیوند دادن روابط پیچیده و تشخیص ساختارهای منطقی را آسان می کند. بر این اساس ، آموزش بازی سازی به کودکان  بچه ها در مدرسه سود می برند ، زیرا می توانند دانش خود را به طیف گسترده ای از محتوای مدرسه منتقل کنند.

 

4 نکته: به این ترتیب کودکان می توانند کد نویسی را یاد بگیرند

1. آموزش کد نویسی در خانه

فرصت های زیادی برای یادگیری برنامه ریزی و تمرین به شیوه بازیگوش در خانه وجود دارد. شامل برنامه ها ، سیستم عامل های آنلاین یا اسباب بازی های آموزشی:

 

: تمرینات و آموزش ایرانیان سایبر  های مناسب  آموزش بازی سازی به کودکان سن برای کودکان و نوجوانان. همچنین یک مرور کلی از پروژه ها و ابتکارات مربوط به علوم کامپیوتر ، برنامه نویسی ، الکترونیک و روبات ها وجود دارد. از جمله موارد دیگر ، کودکان در اینجا فرصت هایی برای ملاقات و کار با یکدیگر و همچنین وب سایت هایی در این زمینه پیدا خواهند کرد. شروع برنامه نویسی توسط وزارت آموزش و تحقیقات فدرال پشتیبانی می شود.

: بازی هایی که کودکان می توانند برای یادگیری برنامه نویسی از آنها استفاده کنند. دوره های کوچک زیادی برای دانش آموزان در سنین مختلف در code.org وجود دارد. تمریناتی وجود دارد که بدون رایانه انجام می شود ، فیلم های توضیحی و بازی های ورزشی کوچک که در آن آموزش بازی سازی به کودکان  آموخته ها مورد استفاده قرار می گیرد.

: برنامه برای کودکان (انگلیسی ، حدود 3 دلار آمریکا هزینه دارد) ، که با آن می توانند اصول برنامه نویسی را به شیوه ای بازیگرا یاد بگیرند. بچه ها با ساختن زنجیره فرمان مناسب از بلوک های ساده بصری ، یک ربات کوچک را در مسیری از پیش تعیین شده می فرستند. زنجیره فرمان از سطح به سطح پیچیده تر می شود.

: یک ربات واقعی برای یادگیری برنامه نویسی. تنها چیزی که نیاز دارید یک رایانه لوحی یا تلفن هوشمند سازگار است و فرزند شما می تواند با اجازه دادن به ربات یادگیرنده در خانه رقص ، آواز خواندن و بزرگنمایی را انجام دهد.  آموزش بازی سازی به کودکان علاوه بر این ، اصولی از علوم ، فناوری ، مهندسی و ریاضیات آموزش داده می شود.

 

2. زبانهای برنامه نویسی برای کودکان

زبانهای برنامه نویسی زبانهای مصنوعی برای ارتباط بین انسان و کامپیوتر هستند. آموزش بازی سازی به کودکان  آنها مهمترین ابزار برای درک رایانه هستند که باید چه کاری انجام دهد. سیستم عامل ها ، برنامه ها ، بازی ها ، برنامه ها ، وب سایت ها و موارد دیگر به این زبان ها نوشته شده اند.

 

صدها زبان برنامه نویسی وجود دارد ، اما تعداد کمی از آنها وجود دارد. یادگیری زبان های برنامه نویسی بصری نسبتاً آسان است ، در حالی که دیگران متن ساده و پیچیده هستند.

 

در این سیستم عامل ها ، کودکان می توانند جرات داشته باشند آموزش بازی سازی به کودکان  که گام به گام به زبان های مختلف برنامه نویسی نزدیک شوند:

 



:: بازدید از این مطلب : 978
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه بچه ها می توانند یک بازی ویدیویی ساده در خانه بسازند

در حال حاضر بیشتر از همیشه آموزش بازی سازی به کودکان  برنامه هایی وجود دارد که به بچه ها اجازه می دهد بازی های ویدئویی خود را بسازند ... و اکثر آنها نیازی به مهارت های پیشرفته کد نویسی ندارند. با کمی اشتیاق و حوصله ، فرزند شما می تواند با استفاده از یکی از برنامه ها یا سیستم عامل های زیر یک بازی ویدیویی بسازد.

 

Roblox: این پلتفرم آنلاین ایجاد بازی های چند نفره و بازی های ویدئویی آموزش بازی سازی به کودکان  به کودکان امکان می دهد بازی های خود را طراحی کنند ، همانطور که یک مقدمه عالی برای کد نویسی است. سپس آنها می توانند بازی های دیگر کاربران را به اشتراک بگذارند و بازی کنند.

Codea: این ویرایشگر کد را می توان بر روی iPad نصب کرد و به بچه ها اجازه می دهد تا ایده هایی برای بازی ها و شبیه سازی های خود بسازند.

Gamestar Mechanic: این یک بازی آنلاین و جامعه ای است که برای آموزش اصول راهنمای طراحی بازی و تفکر سیستمی طراحی شده است.

3. چگونه کودکان می توانند بازی های iranian cyber  ویدئویی خود را با ابزارهای پیشرفته آموزش بازی سازی به کودکان  تر بسازند

برای کودکانی که شروع به درک برنامه نویسی کرده اند و قبلاً در طراحی بازی های ویدئویی مهارت داشته اند ، ابزارهای زیر می توانند آنها را به سطح بعدی برسانند. اینها کاربردهای حرفه ای تری هستند اما هنوز برای کودکان قابل دسترسی است.

 

Kodu توسط مایکروسافت: این زبان برنامه نویسی بصری برای درک کودکان طراحی شده است. ماهیت بصری زبان برنامه نویسی به کودکان این امکان را می دهد تا با استفاده از کنترلر بازی ایکس باکس خود به سرعت طراحی کنند.

Game Maker by YoYo: امکان آموزش بازی سازی به کودکان  ایجاد بازی های ویدئویی بین پلتفرم با استفاده از یک زبان برنامه نویسی بصری کشیدن و رها کردن سفارشی وجود دارد. این می تواند برای طراحی بازی های پیشرفته تر نیز استفاده شود زیرا بچه ها بر عناصر پیچیده تری تسلط دارند.

 

4. فرزند شما می تواند در یک دوره آموزشی FunTech یک بازی ویدیویی بسازد

و سرانجام ، اردوهای برنامه نویسی و طراحی بازی های ویدئویی FunTech که قبلاً به آنها اشاره کردیم. آموزش بازی سازی به کودکان  ما در تعطیلات تابستانی طیف وسیعی از کمپ های توسعه بازی مناسب سن را اجرا می کنیم.

 

با طراحی بازی های ویدئویی که به طور بالقوه منجر به موفقیت در حرفه می شود (دریابید که چگونه) ، ما اردوهای خود را به گونه ای سرگرم کننده ، جذاب ، اما کاملاً کاربردی تنظیم کرده ایم. در پایان هفته ، فرزند شما در یکی از دوره های زیر بازی ویدیویی خود را ساخته است:



:: بازدید از این مطلب : 1070
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ارائه یک نمای کلی کافی از مسائل آموزش رباتیک مبتدی مربوط به حقوق بشر که مربوط به فناوری های همگرا در

روباتیک خاص و هوش مصنوعی

 

این فصل چگونه شش نوع مصنوعات هوشمند - اتومبیل های خودران ، روبات های مراقبتی ، هوش مصنوعی  آموزش رباتیک مبتدی محیط زیستی را که برای مرتب سازی اجتماعی کاربردهای قضایی هوش مصنوعی و واقعیت مجازی و واقعیت افزوده مورد استفاده قرار می گیرد ، مورد بررسی قرار می دهد.

ممکن است حقوق بشر را به چالش بکشد یا نقض کند. با توجه به تاثیر فناوری بر

حقوق بشر ، ما به ضرب المثل کرنزبرگ پایبند هستیم: "فناوری نه خوب است و نه بد. و بی طرف نیست '

(کرانزبرگ ، 1986). این بدان معناست که فناوری می تواند مجموعه ای متنوع از جنبه های اجتماعی و اخلاقی داشته باشد

عواقب آن ، اما ما باید از این واقعیت آگاه باشیم که این تأثیرات می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد

با توجه به نحوه و زمینه هایی iranian cyber  که فناوری در آن استفاده می شود. زیرا طراحی از

فناوری نقش مهمی در تأثیر فناوری بر زندگی و حقوق اساسی انسان دارد.

انتخاب طراحی یک موضوع تکراری در این فصل است.

مصنوعات هوشمند ممکن است آموزش رباتیک مبتدی  ابعاد مختلف حقوق بشر را به چالش بکشند ، به عنوان مثال از لحاظ

آزادی ها (حفظ حریم خصوصی و اطلاعات ، مالکیت ، خودمختاری ، شخصیت) ، برابری (به طور خاص ،

عدم تبعیض) و عدالت (محاکمه عادلانه ، دسترسی به عدالت). در مورد حقوق بشر ، ما در درجه اول به این موضوع اشاره می کنیم

اصول مندرج در معاهدات ، منشورها و اسناد شورای اروپا یا ، در کجا

مطابق اصل منشور حقوق اساسی اتحادیه اروپا. بدین ترتیب،

تأثیر مصنوعات هوشمند ابتدا در زمینه هفت حقوق بشر موجود مورد بحث قرار می گیرد: حق

احترام به زندگی خصوصی و خانوادگی (3.2) ، حق کرامت انسانی (3.3) ، حق صلح آمیز

برخورداری از مالکیت (3.4) ، حقوق و ایمنی جرم و جنایت آموزش رباتیک مبتدی  (3.5) و همچنین حق آزادی بیان

آزادی اندیشه ، وجدان و دین (3.6) ، ممنوعیت تبعیض (3.7) و دسترسی

عدالت و همچنین حق محاکمه عادلانه (3.8).

علاوه بر این ، بخش 3.9 دو حقوق بالقوه جدید را توضیح می دهد: 1) حق سنجش نشدن ؛

e-coached و 2) حق تماس معنادار با انسان را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این حقوق دو رمان است

به طور غیرمستقیم با  آموزش رباتیک مبتدی حقوق بشر موجود ، و به ترتیب ، به تفصیل ، به موارد کلاسیک مربوط می شود

حق حفظ حریم خصوصی

و حق احترام به زندگی خانوادگی. این حقوق ممکن است مورد نیاز باشد

منافع انسانها را در جامعه ای که نه تنها "ماشین آلات" برای انسانها به کار گرفته شده است حفظ کند - که اینطور است

(تا حدی) تحت پوشش کنوانسیون اویدو - اما همچنین  آموزش رباتیک مبتدی جایی که انسانها هر روز بیشتر در حال عضویت هستند

ماشین ها ، یعنی اینترنت چیزهای روباتیک.



:: بازدید از این مطلب : 977
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()