تازه های آموزش برنامه نویسی برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

برنامه نویسان کامپیوتر در شکل گیری آینده ما آموزش برنامه نویس برای کودکان  نقش دارند. برنامه نویسان فناوری های روزمره مرتبط با زندگی ما مانند اینترنت، تجارت الکترونیک و رسانه های اجتماعی را ممکن می سازند. گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌ها و ردیاب‌های تناسب اندام ما بدون برنامه‌نویس به درستی کار نمی‌کنند.

 

ما روی برنامه نویسان کامپیوتر در عصر دیجیتال خود حساب می کنیم تا با ما ارتباط برقرار کنند و زندگی ما را آسان تر کنند. جهان امروز و در آینده به برنامه نویسان واجد آموزش برنامه نویس برای کودکان  شرایط نیاز دارد تا زندگی ما را غنی تر کند.

 

برنامه نویس کامپیوتر دقیقا چیست؟ برنامه نویسان کامپیوتر کدی را می نویسند که به نرم افزارها و برنامه های کاربردی اجازه کار می دهد. آنها به عنوان یک جزء حیاتی از تکامل دیجیتال ما عمل می کنند. مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر با تاکید بر توسعه نرم افزار شما را به مشارکت به عنوان بخشی از این حرفه م آموزش برنامه نویس برای کودکان حبوب نزدیک تر می کند.

 

دو برنامه نویس کامپیوتر در حال بررسی کد.

اهمیت برنامه نویسی کامپیوتر

حتی قبل از اینترنت، برنامه نویسان کامپیوتر نقش مهمی در تبدیل ایده ها به مفاهیم کاربردی داشتند. زمینه برنامه نویسی کامپیوتر از زمانی که Fortran و Cobol در دهه 1950 شروع به کار کردند، مسیر طولانی را طی کرده است.

 

افزایش استفاده از اینترنت و گسترش اینترنت اشیا (IoT) بر آموزش برنامه نویس برای کودکان  اهمیت برنامه نویسی رایانه تاکید دارد. به گفته DataReportal، تقریباً 59٪ از جمعیت جهان به طور فعال از اینترنت استفاده می کنند. چین، هند و ایالات متحده پرکارترین کاربران را دارند. اینترنت ما را از طریق شبکه ای از شبکه های کامپیوتری متصل می کند که ما را قادر می سازد ارتباط برقرار کنیم، کار کنیم، تحقیق کنیم، معاملات انجام دهیم و بازی کنیم.

 

موسسات آموزشی و محل های کاری نیز به دنبال آماده سازی نسل بعدی کدنویس ها برای نیازهای برنامه نویسی دقیق تر هستند که توسط فناوری های در حال توسعه سریع مانند تشخیص صدا و هوش مصنوعی (AI) دیکته می شود. مدارس ابتدایی و متوسطه اهمیت افزودن کدنویسی را به عنوان بخش اساسی آموزش آموزش برنامه نویس برای کودکان  و به عنوان یکی دیگر از گزینه های زبان خارجی مطرح می کنند.

 

تنظیمات کار برای برنامه نویسان کامپیوتر

برنامه نویسان کامپیوتر بخشی از نیروی کار مدرن ما هستند. آموزش برنامه نویس برای کودکان  بر اساس اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) کسانی که کدنویسی می کنند اغلب به صورت تمام وقت برنامه هایی را به زبان های مختلف کامپیوتری می نویسند. این متخصصان تمایل دارند به عنوان بخشی از یک تیم توسعه بزرگتر به طور مستقل کار کنند.

 

با توجه به BLS، سازمان‌هایی که در طراحی سیستم‌های کامپیوتری و فعالیت‌های مرتبط فعالیت می‌کنند، 38 درصد از برنامه‌نویسان رایانه را استخدام می‌کنند. درصد کمی از برنامه نویسان خوداشتغال هستند.

 

کار از راه دور

با توجه به ماهیت شغل خود، برنامه نویسان کامپیوتر  آموزش برنامه نویس برای کودکان می توانند عملاً در هر مکانی کار کنند، به شرطی که اتصال اینترنتی قوی و رایانه ای با پردازنده سریع برای سرعت و عملکرد بهینه داشته باشند. به گفته فوربس، توسعه اپلیکیشن و مهارت های برنامه نویسی کامپیوتری به خوبی به کار از راه دور ترجمه می شود.

 

همانطور که سازمان های بیشتری گزینه کار از خانه (WFH) را به کارمندان گسترش می دهند، شرکت ها می توانند جستجوی استعداد خود را فراتر از بازار محلی خود گسترش دهند. دورکاری برای کدنویسان حرفه ای یک مزیت است. با توجه به اینکه مسافت رفت و آمد دیگر یک عامل کلیدی نیست، کار از راه دور به برنامه نویسان رایانه اجازه می دهد تا در مکان های مطلوب تری زندگی کنند.

 

انتخاب مسیر شما

یک جنبه منحصر به فرد کار به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر این است که یک کدنویس ماهر می تواند در تمام طول حرفه خود در یک موقعیت باقی بماند و در سطح متخصص در یک زبان برنامه نویسی واحد برنامه نویسی کند. طبق BLS، برای کسانی که به دنبال انتقال به نقش های مکمل هستند، صنایع مشابه شامل سیستم های کامپیوتری و اطلاعاتی، معماری شبکه کامپیوتری و امنیت اطلاعات است. برنامه نویسی همچنین یک سکوی پرشی عالی برای انتقال به نقش در توسعه اپلیکیشن، معماری اپلیکیشن و یکپارچه سازی سیستم ها است.

به گفته هوستون کرونیکل، از آنجایی که هم برنامه نویسان کامپیوتر و هم سیستم ها یا توسعه دهندگان نرم افزار کاربردی می توانند سیستم عامل ها و برنامه های کاربردی کامپیوتری را توسعه د Teaching programming for children هند، نقش آنها می تواند همپوشانی داشته باشد. ورود به توسعه نرم افزار





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : جمعه 18 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: