سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان زیر 16 سال
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

 

برنامه ها می توانند از چیزهای کوچک زیادی تشکیل شوند  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان - اضافه کردن دو عدد با هم، نمایش متن، ایجاد اشکال، تغییر رنگ آن اشکال و غیره.

 

سپس کامپیوتر این دستورالعمل ها را می گیرد و با سرعت سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان  رعد و برق اجرا می کند. می‌دانم که در حال حاضر، حداقل برای من، سخت است که سر خود را به دور خود بچرخانیم، اما اینگونه به تمام این بازی‌های پیچیده مانند Angry Birds یا Candy Crush پایان می‌دهی. این فقط ترکیبی از مجموعه دستورالعمل های بسیار ساده تر است.

 

کامپیوترها دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که شما به آنها می گویید.

بنابراین، دستورالعمل هایی که شما می دهید، منطقی تر است.

 

دستورالعمل ها عبارت هستند. و آنها مانند جملات انگلیسی هستند.

 

«(گزاره ها) از کلمات، اعداد و علائم نگارشی برای بیان  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان یک فکر، یک قطعه جداگانه استفاده می کنند. اکثر عبارات برنامه نویسی بسیار کوتاه هستند، فقط چند کلمه. اکنون، دقیقاً چه کلمات، اعداد و علائم نگارشی استفاده می کنید به زبان برنامه نویسی بستگی دارد.

 

- برگرفته از دوره آنلاین مبانی برنامه نویسی Lynda.com

 

اساساً، رایانه‌ها مانند سگ‌هایی هستند که رفتار بسیار  سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان خوبی دارند (در واقع غیرممکن است). آنها به دستورات شما گوش می دهند. باز هم، نحوه دقیق دادن یک فرمان خاص به زبان مورد استفاده بستگی دارد.

 

تصاویر: لوکاس ریشتر/فلیکر; سریال شام/فلیکر

 

توییت

عکس لورنس

درباره لارنس برادفورد

 

سلام! من خالق Learn to Code With Me هستم، وبلاگی برای مبتدیانی که به خودشان یاد می دهند چگونه کدنویسی کنند. روزی روزگاری، من از نظر دیجیتالی ناآگاه بودم. اما دیگر نه. با آموزش Programming teaching sites for children  مهارت های دیجیتال به خودم در اینجا بیابید که چگونه زندگی ام را تغییر دادم.

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 103
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: